MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, november 6

För fet för dina fornarina, and now what?!

Det kommer icke att förvandlas till en mamma blogg, men dock...funderingar kommer ju självfallet att kilas in mellan inläggen. Kan ju avverka kapitel...för fet för dina fornarina!

Happs...så kom då den dagen då man spräckte blixtlåset på sina favvojeans, de andra paren kunde man ju bara titta på, att ens klämma ner kaggen var ju att glömma...eller jo för fan, skithett med världens fläskvalk som plötsligt uppenbarade sig när man legat en kvart och sprattlat på sängen för att dra igen brallsen.

Och vart hamnar vi då?! Ja antingen i mysbrallans paradis...och hell no, jag vägrar visa mig ute i det...skulle endast vara om jag stod och målade om hemma och kom på att mmm...en pizza sitter kanon nu OCH det är mörkt ute så jag kan pressa mig mot väggarna och smyga runt husknuten...only then!
En "smart" vännina började tjoa om snickarbralla?! Ehum...jo men visst kära du, min önskedröm i livet...se ut som man har ett betongarsle och gellivarehäng i samma svep?! Skulle inte tro det va...och för att inte tala om hur de hänger i skrevet?! My god...de borde brännas och bara försvinna! Jag må vara gravid, inte självmordsbenägen direkt!

Så ut bland fettopadda kläderna, steppa in på HM...tänkte äh, något billigt shitt att klämma ner asset i måste väl finnas?! Jo då, det fanns det...men hur såg det ut då?! Ja, känner man sig mogen för att lägga sig ner och spela död...fine, urvalet var eminent! Prövade ungefär 102 brallor och kände mig helt knäckt, hur jävla fet måste man vara för att kunna bära upp de där brallorna?! Shitt, jag är ju ingen valross förfan som strandat...jag är ju spinkelink med ölkagge?!

Och de där fruktansvärt ÄCKLIGA resår grejset...nu kan man ju känna sig som ung på nytt, en freaking sprakbyxa?! Jeans med resår upp till tittsen?! Men herregud...skulle det vara sexy eller?! Ursäkta mig om jag inte vill se ut som en jävla tandpetare i en sopsäck och kombinera brallan som stöd BH?! Å helvete vad irriterad jag var...billigt jävla CRAP! Satte mig som bekant och lekte webcrawler, nu jävlars ska jag hitta ett par normala jävla byxor som INTE får en att spy och dö! Gick igenom varenda sajt som existerade...och hittade ett ställe...TACK GUD, DU FINNS!!!

Hitta ett par sexy jeans för 2, tighta...inget jävla resår upp till tittsen, lågt skurna...och till och med så fanns det lite glitter på braxen, så även skatan i mig blev nöjd! Dundra ut till huddinge för att klämma på dem och skaka asset i dem...ja jag har ju mina eminenta tester va mohaha. Där fanns det najs stuff...och jo då de hade oxå de där läskiga resårbraxen, men de tvärigga jag och där hade de även storlekar för oss...miniasses så att säga. En 34 är en freakin 34 och inte som på HM...närmare 38 och asset fick så mycket plats att man kunde använda det som bagageutrymme, stoppa ner shoppingkassarna där bak istället för att bära dem!

Ja, att vara smal är ju inte lätt...men att vara smal OCH gravid är fan värre! Ah men skitblogg...nu vill den inte ens langa upp bild heller, men akej da...kan varmt rekomendera ett besök hos mamastore (bilden bör va med på länken) om du vill se normal ut och kanske inte pynta loss för mycket på de där kläderna du inte kommer bära så värst mycket mer...om du nu inte planerat att vara barfota och gravid resten av ditt liv, förstås!

2 Comments:

Blogger Chribbe said...

Jag gillar hur du apropå ingenting smyger in i bloggen att du är gravid. Ett grattis är nog på sin plats.

onsdag, november 08, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja...shit happens & ibland blir det att man droppar bomben så att säga, men när jag inte fick in asset i braxen..ja då jävlars fick jag nog hahaha då busta jag hemlisen!

onsdag, november 08, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home