MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 17

Alltid hittar man nått nytt på nätet...

Å shit majbritt vad jag har skrattat, hittade ju till en ny blogg efter en viss komentar i ett inlägg. Och när jag hittar sjukt roliga ställen att läsa, så menar jag det...min humor har en annan nivå än att fnissa åt fjärtar och oups-såg-du-skorna eller något annat boring stuff. Den e mörk & massor av svordommar som kan få folk att trilla baklänges är oxå kul!

Kan ju varna känsliga humorbefriade själar att det svärs & det låter, men det e kärlek det med, så jag presenterar The Dog och ja, jag döper om folk ibland...så doggy om du nu drabbas av ångestattacker och annat, så är det DITT eget fel...du fick mig att garva så magen har studsat i bordet och om min unge nu föds med hjärnskador efter det så är det DITT fel, bara så du vet!

Och mörkrets maktmissbrukare Samuel ...ursäkta att en avundsjuk själ undrar Men vad fan mutar du folk med egentligen? Hur kan man få så många komentarer??? VA? 30-40 lugnt per inlägg??? Här sitter man med en massa nollor på inlägg och tänker vilka snåla snyltare som bara läser & drar vidare...så läser man hos dig och det är miljoner komentarer?! Nä, sluta snåla...du kan väl skicka ett par hundra till mig med *S*.

Hmm... försöker väl med det gamla beprövade sättet att locka till komentarer...en sexy mama brukar väl sälja in det mesta?!

REDZOS PLACE IS FRIPPIN HOT!!!

SAY SOMETHING...OR ELSE...

7 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha, ha! Ja, helt plötsligt så steg mitt intresse för din blogg...!

Ja, men orsaken varför "folk" läser DMH är att...det är jag själv som gör alla kommentarer: det brukar vara 2-3 personer som läser den - alla andra kommentarer är skrivna av moi...Killar Kan (även från Pakistan)!

Samuel

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...VA?! Nä asså nu ska jag ringa bloggombudsmannen och klämma en tår. Så där får det ju inte gå till!!!
Asså...värsta paki-luraren härjar?! Hmm...serben i mig säger KILL HIM, KILL THEM ALL...make more blogs and comment the shit out of him!

Själv så tänker jag...sikken skitsnackare där, han skickar chokladbollar till varenda kärring som en muta och fotbollskort till killar! Aaah..jag har allt mina teorier mmm och en sak till, jag har ALLTID rätt...så det så :D

fredag, november 17, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

wtf...ingen - NOBODY - sätter sig upp mot Darth...not even om du har latex och läder på dig - men nitarna inåt!

DV

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nä det klart NOBODY does, men ABODY will hahaha...så nu ere kört för den mörka makten, bloggvärlden kommer att skakas om & fejkkonton kommer hagla...

fredag, november 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker att puppyn äger faktiskt, en het sexy mama bild säger massor och sen e hon babbe, bara det är ju MASSA cred!!!

fredag, november 17, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Yeah! Very hot!!
:o))))
Men nu va måste ja ju bah, kolla in bloggarna du nämnde.
Hade det på g redan innan efter att ha läst svaren till dig.
:-)
Kramkram!

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja, du måste ju läsa om samuels döttrar hahaha...så grymt sköna tjejer som redan lärt sig att få papsen att svettas.
Läste för ena syrran som jobbar med kids, hon garva & dog!

tisdag, november 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home