MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, november 20

Folkhögskolan fristående kurser för män VT-07

Folkhögskolan fristående kurser för män VT-07

  • Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar -Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.
  • Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp
  • Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska övningar
  • Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? Lösningar och exempel på videoband.
  • Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. Öppen forum
  • Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder och ljudband
  • Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur verkliga livet.
  • Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? Körsimulator
  • Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma. Rollspel
  • Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Need I say more?! hahahaha

10 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Tro det eller ej: men jag tillhör kategorin män som enbart behöver träna på övning nr 10!

Samuel (...kom just på att jag är singel - därav min självgoda kommentar!)

måndag, november 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

helt underbart kul, säg inte att du kommit på det där själv.. Hahaha kan inte sluta skratta..

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nämen Samuel då, menar du att du redan gått alla andra kurser?!

måndag, november 20, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

...tydligen!

...nääääääe: jag har två tuffa tjejer som håller efter mig - HÅRT!

Samuel

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Noppe Helena, tyvärr så kan jag inte ta äran på det, fick på mailen & skratta ihjäl mig!

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahaha ja, dom va ju hur sköna som 17 med hur de terrar dig, skrattade & tänkte staaackars dig.

måndag, november 20, 2006  
Blogger Fru Choklad said...

Ha ha ha ! Jag känner MÅNGA män som skulle behöva gå vissa av de här kurserna!

tisdag, november 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japps bling bling, det gör jag med.
Min egen far bör ta den sista, han HATAR shopping, men han tillhör ju det gamla gardet *S*

tisdag, november 21, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

http://dead-dog.blogspot.com/2006/11/folkhgskolan-fristende-kurser-fr-mn-vt.html
Måste försvara mig.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Kollat & dissat din lista...nä du får tuffa till dig lite mer, annars går vi på verktygsshopping och du ska avlägga muntligt prov på varenda tingest jag visar dig. Och vet du inte användningsområden eller funktion...ja helvete då kan du ju inse HUR mobbad du kommer bli av petit moi!

*FNYS* dissa shopping va, dra alla över en kam? Nä nu jävlars *S*

torsdag, november 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home