MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, november 17

Det försvunna inlägget i upplaga 2 försök 2?!


En sak jag inte gillar med blogger är när de leker mongo med en... nu vet jag inte om det blir DEN bild jag laddat upp eller en grå ruta som jag ser nu...och klipper den ett till inlägg så klipper jag sladdarna snart! Inlägg blir sällan bättre av att man måste skriva om dem...jag föder fram mina spontant för fan...*bittermuffsan slog till*


Anyway...att lära känna nya människor är som att göra ett pärlhalsband, men får en bit i taget...eller som jag lärde mig på en kurs...lökens lager, men det låter för stinky så det skiter vi i, vi kör finsnack! Och folk har alltid en sådan förmåga att öppna sig för mig...både på gott och ont så att säga...

Till detta drama av att lära känna nytt folk, så får man ju ibland veta saker som man egentligen inte alls vill veta...ja...ibland är det så detaljerat att man mentalt befinner sig i lallaland och sitter i fosterställning och vaggar som en riks idiot!

Nu ska vi ta exemplen på saker som kan få en att...tvivla på om det verkligen EVER har funnits ett svart hål dit man kan söka skydd!

När folk öppnar sig med toalettsnack...seri-fuckin-jävla-öst vem VEM är intresserad av anala draman??? Vilken färg, vilken form och hur man lyckades spränga muggen på egen hand? Eller om vad bebisar gör i blöjan/pottan (nyblivna mammor verkar ibland tro det tillhör världens 8:e underverk, sickos...gå ut förfan och gör saker...träffa folk)

Man kanske inte hunnit komma till den där punkten i vänskapen att man hunnit dela med sig av åsikter så som -Jag är fett kräsmagad, nämner du en jävla gång till vad du gör på muggen så kommer jag vomera rätt i din panna, can you digg it?!
Och man kanske inte har hunnit berätta (eftersom de e så jävla spontana med infot ur det blå) att man inte är en dietist från Du är vad du äter & genast kommer analysera färg, doft eller om det är en sänkare?!

En gång ringer en polare mitt när jag käkar...hon hör att jag käkar och berättar om att hennes katt just e lös i magen??? MEN SNÄLLA MÄNNISKA?! Det sa bara KLICK i luren...när hon ringde upp igen och jag bekämpat kräkreflexen så upplyste jag henne om att OM hon EVER berättar sånt kommer jag strypa henne med mina bara händer & stoppa henne i torktummlaren så hon blir ett riktigt jävla russin, för möjligen dom kan ha brist på samtalsämnen i senilhemmet!

Och tjejer kan ha en benägenhet att öppna sig och kläcka ur sig: A fyfan, jag har min mens asså... det bara droppar och rinner??? SHIT RING LÄKAREN FÖR FAN...RING INTE MIG!!!!
Kära brudar...vi har samma deal varje månad...man behöver ingen uppdatering, möjligen om det är PMS varning och man bör vara väldans trevlig och ljuga om hur fet du ser ut...okej, annars... håll käften, du behöver bara säga du har M så hajar jag...bokstavera inte ens ut det! Å fyfan...jag kan bli illamående för mindre!!!

Sen onani vanor & ovanor...asså e jag inte tvärfull och har bett om det...skona mig, jag får så konstiga visioner, det funkar liksom inte.
Kan folk inte va lite mer gameldax ibland och va tysta?
En vännina utbrister plötsligen i luren att hon onanerar varje dag?! DAAAHAA...okej....kul för dig, vi kan nog skjuta på fikan det e lugnt & dina nybakta bullar kan du allt behålla!!!

Samma brutta berättar om hennes dusch munstycke mer känd som "en kvinnas bästa vän" (never heard about...men oki) och fnittar "man vet aldrig vad jultomten kommer med i år"?!

Hm...jag ser två tolkningar där A) Do you think Im dirty?? B) Behöver jag onanera mera?! Hur förolämpad ska jag bli av hennes glädje & givmildhet?!

Och sen...vänta här nu...hon står ju fan ta mig alltid i duschen när man ska ses??? Så hon e alltid helt "nyduschad"?! Jaha ja...nu vet man det då...och de gånger man väntat på att hon ska bli klar i duschen??? Vad fan har hon roat sig med då?? Damn shit, sånt är ju precis som att råkna öppna dörren hemma hos päronen in action...sånt man HELLER inte vill veta, men vet att det förekommer!

I like my friends...även om jag anser att de bör lära sig knipa käft i tid... ibland, så nu vet ni det :P

Japps...sån e jag vettu

6 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Jisses vad långt - men gudars vad bra: ditt sätt att skriva är sagolikt underbart!

Det är precis det jag gillar med bloggvärlden: (nästan) oavsett vem man är, vilken bakgrund man har och eller vilka ens preferenser är så finns det bloggar för alla smaker - häftigt! Speciellt när en så'n stel och neurotisk person som jag får ta del av en så lysande blogg som din.

För att relatera till tidigare blogginlägg: I'm not worthy...

Samuel

fredag, november 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ehe...tycker du? Ja, jag har svårt att fatta mig kort & har ännu längre inlägg någonstans bland alla jag klottrat.

Det e ju det som är roligt med bloggar, variationen...även om det kan finnas vissa bloggar som man undrar lite lätt vad de egentligen vill säga med korta inlägg som "idag regnar det blä!" och "TJOHO de gjorde mål"

Fast coolast va en blogg som en rå-dyslektiker skrivit...man fattade inte ett skit, men han klottrade på för fulla muggar *S*!

Ah...jag tackar, bockar & bugar för mörkrets komplimang *S*!

Fast du har ju mer familjebilder i din & sånt e jag mer neurotisk med...finns inte en bild på mig som man kan se PRECIS hur jag ser ut, sonen...tss never han får rätten att vara anonym tills han blir myndig *S*!

fredag, november 17, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Får gärna vara långt om det är kul.
Sitter och funderar hur jag skulle reagera om någon killkompis berättade att han runkar i duschen. Försöker verkligen men det blir bara svart.
Kanske så jag skulle reagera, att allt blir svart.
Detta är den första blogg jag tyckt om. Alla andra har varit tjejer som skriver om smink och kläder eller killar som skriver om prylar eller politik.

lördag, november 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* doggy, alla mina lååånga är bäst.
Men du ser...det e liksom inte saker man VILL veta, så varför finns det folk som TROR att man vill och bara säger sånt?!

Hehe...ja, det e bra att du har smak, annars hade jag behövt spanka dig.

Ja...vad är det med brudar som leker jävla moderedaktörer & kör konsum tips på sminktester och vilken sko de föredrar för säsongen?! Vem fan bryr sig?!

Eller de där politisk torra info-bloggarna?! Dom har jag väldigt svårt för, vill jag ha mode-köper en tidning, vill jag veta om politik, så öser det ju ner i lådan vart 4:e år, det räcker väl?!

lördag, november 18, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

*asgarv* & *förstående nickningar*
Instämmer helt.
Jag är inte så lätt äckelmagad och ibland är kissåbajshumor nåt som får mig att vrida mig av garv.
Men det finns ju gränser.
Helst vill jag att man inte nämner sakerna vid dess rätta namn s a s.
Det skyddar mot bilderna som kan dyka upp i huvvet tycker jag.

Och när folk snackar sånt där det hon gjorde i duchen då brukar jag få säga till på skarpen att jag absolut INTE vill höra.

Det är precis så som du säger att sen kan man ju inte höra talas om att människan duchat ens utan att tänka på...ja du vet...iiirk!!:-/

Man måste inte vara pryd för att reagera så här tycker jag.

Men mat och sex ska inte beskrivas inifrån kroppen & ut s a s.
Det är och förblir en privat känsla.
I alla fall i min värld.

Hursomhelst så beskriver du detta så som jag aldrig skulle klarat av.
Coolt ju!
:-)

måndag, november 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja du Ankie...hon tog mig på sängkanten, mitt i ett samtal om annat börja hon fnittra på om det där och innan jag visste ordet av det...så jahaja då vet man vad hon gör?! Vafan gör man?! EH oki...tack för infot & nu låter vi sådana saker förbi privata?! Fan, det e ju redan försent?!

tisdag, november 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home