MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, november 18

Ibland undrar man...

Slicka en ruta kan ibland innebära fler alternativ...mohahaha



Måste ju berätta en sjuk sak som hände här om dagen... står vid ett övergångsställe och väntar på en lucka mellan bilarna, så man kanske kan kliva över...

Så plötsligt stannar en bil...MITT på övergångsstället?! Tänker jaha...vilse & vill veta någon gata eller något sådant. Nej! Den paranta lilla damen trycker ner sin ruta och säger: Du kan gå över nu med ett smajl!

Tänker...ehum, är du hel eller??? Vill du rent av att jag ska 1) Glida över motorhuven på någon cool actionfilms manér 2) Öppna bakdörren och krypa igenom din bil 3) Gå framför alt. bakom bilen så du kan köra över mig på riktigt, eller?!

Ibland blir man ju så perplex av situationen och det enda man har i skallen är att jag ska gå över gatan...har bråttom, vafan gör du din sjuka kvinna att man bara höjer ett ögonbryn & går!

Fan, ångrade mig innan jag ens hunnit över att jag inte hann tänka två nanosekunder och ifrågasätta henne hur hon tänkte när hon stannade MITT på övergångsstället & öppna rutan för att tala om att jag kunde gå nu?!

*S*...berättade för bilskolläraren om detta drama & han garva, han sa att han borde bjuda in mig som "Vittnet som överlevde" eftersom de skulle hålla teorikurs om just det ämnet. Han garva oxå och förstod inte poängen med varför hon tvärnitar mitt på?! Vi garva åt mina teorier & alternativ till detta...vad hade hon vart ute efter & varför tänker man inte tillräckligt snabbt! Kan vi hitta henne och intervjuva? Damen i den svarta sportiga pegauten...VART är du???

Men det kanske var ett förtäckt hot...ey biyaaach, nästa gång du passerar MITT övergångställe så kommer jag smeta ut dig, bara så du vet?!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Konstig kärring! Hon trodde väl av någon konstig anledning att hon var nån smart-ass.. eh, eller nåt?!...

lördag, november 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur, hon fick sig själv att framstå som lätt korkad eller kanske trode hon att JAG var vilse och behövde direktiv om & när jag kunde gå över gatan hahaha...Only god knows!

lördag, november 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home