MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, november 22

Im thinking...va händer?!

Har ni tänkt på vilken skillnad det är på folk hur de klär sig, ja...nu menar jag då självfallet inte att alla skulle må bättre av att ha en kollektiv uniform då rå utan snarare hur frostkänsliga människor är hahaha...

På väg till T banan imorse så står man i rulltrappan & ser folk slussas förbi en, vissa verkar anse det är sommar & så lättklädda att man själv fryser av att titta på dem, andra så där lagom... och plötsligt kommer en amazon förbirullandes som har klätt sig för en sibirisk steppvinter?!? Ehum, jag fryser rätt ofta & så där...men när man såg denna påbyltade kvinna så undrar man lite lätt hur hon ska klara RIKTIGA vintern med RIKTIGA minusgrader?!

Men jag tror hon läst min blogg & tagit fasta på det här med använda mössa...en stickad tomteluva som tornade upp sig en extra halvmeter på skallen (om hon nu inte mot förmodan var en alien med VÄRSTA höga pannan då, men föga troligt) hon va amazon, men med mössan en halvmeter extra on top...hehe..låt oss säga hon såg GRYMT lång ut & för säkerhets skull så hade hon en polojumper och halsduk på sig?! Har jag missat något??? Är det snöstorm på väg in igen eller?!

Hmm...så bläddrar man i tidningarna...my god, var det verkligen 23 år sen Palme blev mördad & de fortvarande lallar runt efter ledtrådar?! När ger man upp?! Jag menar andra brott preskas ju liksom när de inser att nä, det gåååår inte?!

Herre gud, 23 år sedan?! Fan hur gammal är man egentligen?? Kommer ihåg när det hände, en klasskompis kom snyftandes & helt knäckt till plugget...frågade vad som hade hänt, trodde typ hennes kanin dött eller något annat fasansfullt, så snörvlar hon ur sig att Palme blivit mördad?! Ehum...och Palme är din pappa, din kanin...eller vem?!

Jo då...jag var så insatt i politiken då *host* gick väl i 5:an...eller var det 6:an...kanske rent av 7:an ( och nej jag tänker inte räkna nu heller, låt mig behålla illusionen att jag gick på MINST gymnasiet då *S*) i alla fall så drog hon igång en snörvlig kampanj att vi MÅSTE gå ner till nämdehuset eller vad det nu hette och skriva i minnesboken, läraren tyckte det var en skitbra idé & det gjorde jag med...slippa lektioner är alltid välkommet inslag bland skolbarn...jag menar sörjande intet alls medveten om vad man sörjde men...hell, dramaqueen kan man väl va ändå hahaha!

Japps...var det inte en gullig liten story from the past, så säg hehehe...mina flashbacks :P

7 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Det bästa var ju ändå när delar av Palmegruppen åkte ner till Sydafrika (!) för att leta efter ledtrådar...HALLÅ: något långsökt...eh, tror de att man råkar snubbla över en pistol i Sydafrika (som - förutom att det är nästan 3 ggr så stort som Sverige - därtill är ett av världens mest kriminellt belastade länder med tämligen många tusentals illega vapen i omlopp) så fort de steg av planet...tillåt mig tvivla på denna Palmegrupp!

Samuel

onsdag, november 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja, seriöst...de är ju ett stående världsskämt & tänka sig hur en dag på jobbet kan se ut där då?
-Öhum...asså, jag har aldrig vart på Hawaii...kom så letar vi ledtrådar där, vi faxar en rapport om ett livs levande vittne har hört av sig?!
-Fan Sture, du tänker bra du. Ja, vi måste ju hålla lönelistan levande. Asså vi kan ju hålla på hur länge som helst.
-Eller hur, finns väl alltid nån optimist som tror att vi kommer lösa det.

Hemma i juggeland skrattar dom & säger att svenska poliser måste vara världssämst.
De hitta inte EN mördare, men de får för sig att en alkoholiserad narkoman gjort det?! Asså...blev inte palme skjuten?
-Jo, det blev han!
Ja...men hur fan kan en alkis/narkoman sikta?! höhöhö Löser de ens några vanliga brott där?!
Och du kan ju tänka dig vad de ansåg om när de släpte iväg folk med amerikaner på flyg... säger inget mer *S* men...ja du hajar!

onsdag, november 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

Förresten *S* hittade en blogg argaste hette den, där han föreslår att köra en fejkblogg typ (saxat från hans inlägg direkt:)

En yrkeskriminell

"Satt och beställde spanska ryttare på intenet när Bogdan ringde och sade att Securitas vakten faxat över färdrutten för pengatransporten från ICA Maxi.....insåg att jag fortfarande inte parkerat flyktbil nr 4 i Skogås, FUCK! "

*S* Tänk en sån...eller en om palme grejset hahaha...säkert något puckoass som skulle anmäla en på en gång & tro sig vinna pris mohahaha...aaah, bra idé men palla driva & rätt var det är så slår väl SÄPO in dörren *S* eller palmegänget MUOHAHAHAHAHA...fyfan får synder & idéer direkt

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Hade jag suttit i Palmegruppen så hade jag inte nöjt mig med Sydafrika. Nä, jag hade åkt jorden runt efter ledtrådar. Fick ett e-mail att någon sett en misstänkt Palmemördare badandes på Bahamas. Kan ta 2-3 veckor och fixa rätt på ett sånt tips. Många som ska frågas ut och man måste förmodligen spanna på pubar och stranden. Man klär sig som en turist och gör turistsaker. Smälta in lite.

Angående vissa personers klädval. Vad är grejen med Canada Goose jackor? Fetvarma jackor så att de stackars flickebarnen ska behöva gå i kortkort och jackan uppknäppt.
Du måste alltså ha en jacka med päls för att sen vara för varm för att ha jackan på dig ordentligt? Varför ska du ha huva på jackan? Kommer du att använda den? Någonsin? Är det bara för att den är dyr och att du ska stajla för dina vänner?

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Precis doggy, du tänker som mig... VARFÖR nöja sig med afrika när man likväl kan ha hela världen som sökområde?! Dumma fanstyg, de hittar ju ändå aldrig något av värde och kommer ändå aldrig lösa det hela...för ett beställningsmord från usa går ju sällan att lösa hahahaha...får då e man ju emot dem & då kommer de bomba sverige, så skyll på alla andra istället! Ja, min fantasi är fantastisk faktiskt ;)

Och asså, du bor i Kista eller? Där brudarna fortvarande har platåskor & gåsjackor?!
*S*...mnja jag har INGA fördommar alls!

Gåsjackor är säkert skitbra att ha om man typ bor nära en polarcirkel eller nått, sen finns det förortsgås oxå...en finfin kopia men frågan är...NÄR va gåstrenden? Varför släpper man inte den? Var det för man specialbeställt i butik för 10 lappar eller för man beställde av Ali för 1lapp?! Hm... det stora mysteriet...kanske oxå ngt för palmegruppen?!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Palme och gåsjackor, en slump?
Knappast. Det blir fan ta mig ett besök i Kanada och ett i Thailand.
Vi börjar med Thailand eftersom det är fint väder där nu.
Kanada kan vänta.
Ska höra med Palmegruppen om vi tre kan åka. Vi tror att Palme blev sur som fan när han köpt en pirat jacka och kallat säljaren för käppkines.
Alla asiater blir sura som fan om man kallar dom för kineser (även kineser) och mordet var ett faktum.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

PERFA!!! Jag har ju ändå längtat efter lite solsken & så där...jag har fler teorier...hört att de hittat kulor på mauritius!

Och det borde ses över, jag vet vart...anonym källa har hört av sig. Sen var det något om svarta havet, details details...lika bra ta en jorden runt för säkerhets skull, vem vet vad man kan finna där gås eller mördare är väl skitsamma vid det här laget?!

torsdag, november 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home