MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, november 22

Ibland är det roligt...com heeem...vi börjar ooom igen...

Det är så skönt att leva sitt liv ovetandes om vad som händer runt om en, blir liksom mer spännande då & vredesutbrotten kan hagla lite så där skönt igen...dagens I landsproblem i min värld:

Började med min morgonprocedur...Tv´n ska hålla mig sällskap medans jag försöker hitta till kaffebryggaren & förstå det komplexa hur man får ner ett filter & skopa ner kaffe utan att skvätta utanför (ja, jag e darrhänt som en gamal kärring när jag e nyvaken...vilket kan förklara många olyckor då), ja ledljus är ju bra att ha?!
Hör mina kära svamlare på tv4 morgonsnackers i bakgrunden tjattra om något som min hjärna ej förstår tills jag fått kaffe i mig, men det känns mysigt! BZZZPF...knäpptyst?! Vart tog mina svamlare vägen?

Börjar zappa runt...fan det e bäcksvart överallt?! Döh...öh...asså vem snodde mina kanaler? Hm... en förvirrad hjärna utan kaffe fungerar ju uppenbarligen inte som alla andras, kraffsar mig själv i huvudet & håret står på ända...asså...asså..fan tv pejlar dom eller?
Nä, vafan har det med kanaler att göra?! Hm...asså...dööh...vad händer?

Kaffet börjar bli klart...tänker vidare, har jag glömt betala räkningen? Drar en klunk kaffe...nä, det har jag inte & skulle jag ha gjort det så skulle jag ha tråk-tv kanalerna iaf?! Poff så är mina glada vänner åter i rutan, burrar till mig under filten i soffan och ska avnjuta min frulle med mina budies... BZZZPF...återigen myrornas krig?! WTF va händer?! Nämen nu jävlars?!

Rycker tag i luren & kraffsar fram en räkning...ringa till dom där jävla tv terroristerna, här betalar man för att ha kabeltv & morgonbudies...så får man sitta helt själv?! Asså det GÅÅÅÅR INTE! Kommer fram....ahaha nu jävlars *KOPPLINGSTON*....plötsligt blir det knäpptyst i luren?! HOHO?! Vem snodde mitt samtal?! Fan, ingen tv ingen telefon?! Återuppringning...nu måttligt road..."just nu är det många som ringer, lägg på luren" *smack* bortkopplad?! Men det var mig en jävla satkärring till telefonsvarare?!

Nä, jag ska maila...tripp tripp till burken & drar igång den... www.klaga-arslet-ur-led-hos-com-hem-eller-kom-igen.se hehe... passar på att logga in på msn oxå så länge. DENNA SIDA KAN INTE VISAS JUST NU, FUCK OFF & DRICK DITT KAFFE?! Msn gnäller om att det e fel på grejerna?! Kollar in modemet...pfft blinka ju inte alls som det ska?!

URSÄKTA MIG...nu e jag arg som fan...1. tvfan funkar inte, 2.Modemjäveln är på semester & 3. Nåde den som ringer, för vi kapar er direkt?!

Tvn drar igång igen...kastar mig tillbaka & leta rätt på comhem sidan på med text tv mood...nu ska vi se här STÖRNINGAR...vart hittar man det? BZZZPFT...gone fishing?! Efter ett tag så va kanalen igång så pass länge att jag fick veta att NADA kommer funka som det ska en vecka?!

Ja, låt oss säga att jag vart verry förbannad, nästan så man trodde det satt någon jävel med någon fjärrkontroll & stängde av grejerna och fnissade medans man själv nästan hoppa jämfota av ilska. Vore det för mycket begärt att innan de raffsar ledningar så kan man få ett glossy A4 som talar om det, eller...rent av kunde man RINGA och undra vad som händer?!

Jupps...uppenbarligen, och det är inte tillfälligt heller...de ska driva med en en hel vecka minst... hm, jag vill ha GRATIS bredband & kabeltv...hålla på jävlas en VECKA?! Nej jag har inte överseende med det, tyvärr...jag pyntar för saker som jag ska förväntas att ha...inte att förvånas över deras mystiska försvinnanden?! Kan de inte lalla på nätter istället?!

Och så när man rörde datan i eftermiddags...POFF utslängd?! Där satt man & skulle precis skriva upp lite adresser & telefonnummer dit man skulle åka...hmm...15min senare?! Och det funkade bra eller?! Och man kan ju inte precis fråga grannen om man kan glida in en snabbis och bara skriva av det?! Nä, för de har samma probs...och att logga in på mobilen...jo men tjena, min bråkar ju jämt och tjaffsar om massa konstiga saker att det kommer inte ens på fråga om jag inte ska få anfall!

Det skulle vara LITE störningar...avstängt bredband i cirkus 3 tim på raken är ingen liten störning...

10 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Det där skall du påtala och be om en saftig kompensation!

Och så finner jag det så märkligt att de aldrig kan hålla på med sina underhåll av diverse olika system nattetid - säg mellan kl. 02.00 och 05.00 - när det är som minst trafik?!

Samuel

onsdag, november 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

Men eller hur *FNYS* kan ju inte blogga när jag vill heller *S*..asså bara det?! Ja, men varför fixar man sånt på morgon & eftermiddan då folk i regel sitter vid burken?!
Varför inte miss-i-nassen?!

Nä, en LCD-HD tv på en sidådär 42" skulle nog sitta fint som kompensation, jag slår på stort...asså de smälkde ju faktiskt luren i örat på mig & snodde mina morgonpolare OCH datan i ett å samma naffs?!
Och sen e jag jugge...så det klart jag fan ska ha VÄRSTA dealen, svennebanan kan ju be om enkronor till godis, så tar jag guldet DIREKT hahahaha.

Japp jag e sjuk, men jag blev väckt av de där små reparatörerna imorse (fan hade glömt att det va idag) så jag är MORGONPUTT...vilket även de fick erfara "Vafan kommer ni nu för, är ni inte riktikgt kloka?! Det e ju mitt i natten?!'

Äh, de kommer ju ändå aldrig när de säger ändå så det e lika bra att mobba dem i dörröppningen med morgonfrillan & onda ögat. Fan vad jag är söt på morgonen...och jag har sovit så uselt, har så djävulskt ont i nacken att jag kan sparka nån på smalbenet!

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Det är alltid lika befriande att få visa det onda ögat - mer sån't!

Samuel

onsdag, november 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Visst är det, sen kan man liksom lägga det bakom sig & kvittra vidare hehe...

onsdag, november 22, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Man blir knullad varje gång sånt händer. Är man sen med räkninghen så ska man veta att man lever. Men om dom gör fel så är det du som ska straffas.
Söker man på mitt namn i olika förtagsdatabaser så står det and I quote "Gillar att bli knullad, betala för mycket och få usel service".

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur Doggy, är du 24 tim den med räkningen så kommer det en indrivare som fasadklättrar rätt in i sovrummet åt en & spankar en...
men låt oss ta ett exempel, elbolaget GLÖMDE läsa av min elräkning på 3 år & skickade en hjärtinfarkts faktura på miljonas dollares som JAG skulle pynta för DE GLÖMT?!

Då var det mitt fel eller? De skulle ha allt på en gång??? Då hotar man lite med en lagvrängare & vips så fick man förmånen att INTE gå i personlig konkurs?! Man ska slå hårt & lågt när sånt händer lärde morfar mig hahahaha!

Men ja...det e fan INTE kul & dålig service...mmm...ska inte ens gå in på det!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

1 MILJON DOLLARS!!!! FUCKSHITHOLYCRAP
Dom är helt sjuka. Värre än Telia som skickar räkningar på 10.000:- till en döv tant utan telefon och som sen visar sig varit död sen medeltiden.
Det värsta är att hon ändå fick betala. Jag lovar. Hon försökte överklaga utan resultat. Är man död så har man fan inga rättigheter i dagens samhälle.
Men du är jugge och sånt inger respekt hos dessa indrivarfirmor.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Tss...Telianer är list etta på min I HATE YOU SO MUTCH RIGHT NOW kill bill-lista!
Finns ingen som kan som telia, fatta hur illa det är när de sitter & går igenom kyrkogårds stenar i hopp om att va ledande på marknaden?!
Ren jävla humbuk som norrläningen sa & erkänn INGET!!!

Så det e bara köra Ey dy...jak vet var din denna där postlådda bur, din mamma hajja dy? Dy petala eller dy radera faktura eller jak fakka din lådda, dig och dina familjen! Okej vi överrens? Nä vaddå avpetala? DY SJYK?! Jak sa petala dig, vänta bara...du vet va bomba är? Okej...DET jag fakturera din chef & dig! Jävala rasist fan, ingen kebab till dig!

Sen spottar man ljudligt & kör en babbeharrang som låter SKITFARLIG okej :D?! Sen skriker man ADVOKADO, jak har ADVOKADO...du passa dig din kussa!
Sen e den saken biff, eller snygga uniformerade herrar besöker en för en kinky träff med handbojor & man får betald semester i hemlandet, smyger in via danmark, söker asyl i sverige & börjar om höhö...japps, skulder avskrivs ändå om de ej kan hitta en utomlands...så vafan...en winn winn hur man än ser på det ;)

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Jag brukar spara pengar till att få service killar hemskickade. Förberader genom att snuska ner telefonen. Speciellt delen som man lägger mot örat. Gnider pungen och ollar som fan.
Sen när Teliapsykopaterna kommer så säger jag att telefonen inte fungerar. Får hålla mig för att inte bryta samman helt när dom kollar om det är ton.

-Det är ju en ton. Fungerar felfritt.
-Hrr, gör den. HAHHRR, förlåt. Kittlar i halsen.
-ok, men skulle det vara något så får du ringa igen.
-HAHAHHAHAHA. Ursäkta, kom på ett skämt bara. Men snälla, ni får gå nu. Mår lite konstigt. AAAHHAHAHAHAHA.

Och så trycker man ut dom och smäller igen dörren samtidigt som man faller samman på golvet.

Eftersom det inte är fel på telefonen så går pengarna självklart till en ny telefon. Vill inte ha pungsvett i örat, inte ens mitt eget.

fredag, november 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

ÅÅÅÅÅÅ DITT SNUUUUUUSK!!!! Fyfan, nä det e väl tur man inte jobbar där *S*!
Tro fan du behöver köpa en ny lur hahaha...du e fan GALEN!!!

fredag, november 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home