MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, februari 22

schnodde en lista...Vuxenlistan :P

vuxen - mohahaha, vi får väl se då
Jobb (1p) 1 Jo då, så det räcker & blir över...
Visitkort (1p) Självklart...vad annars :)
Konferens (1p) Nej, men satans många möten?!
Bor hos föräldrar (-2p) A ELLER HUR?!! Skulle inte tro det!
Vara sambo (1p) Son? Hund? Eller??? Nehe... :S
Vara förlovad (1p) Närmsta ringmärkt jag vart...and happy to be fri!
Vara gift (2p) Sjuk elle?? Sagt att så gör man inte!
Skild (3p) Nej.
Äga villa (2p) Inte än, men sugen...
Ha en bil (1p kombi + 1p) Nah, inte än..men snaaart
Har haft bil (½ p) ??? WTF?!
Hund (1p) 1 Ett stycke satans väktare
Lån (1p) 1 Haha...mitt najsiga CSN?! Räknas det??
Gemensam ekonomi (1p) Med vem? Sonens godiskassa???
Pensionsspara (1p) 1..Inte medvetet, men ser notiser & får röda kuvert!
Storhandla (1p) 1 Läs:BARN+HUND= JÄTTE JA (när papsen hämta & kör mig )
ICA-kundkort (1p) 1 Got my ICA goldcard i unga dar...bonusen kommer med posten ;)
Använda rabattkuponger (2p) 2 Varför inte, om de har dem i kassan...knappast så jag klipper hemma & packa med! Vem minns?!
Äga hushållsassistent (1p) Är stark nog att sno om en deg eller riva en sketen morot?! Va e det för tönterier?! IM A WOMAN DAMN IT!
Äga diskmaskin (1p) Sålde den...
Dubbelsäng (2p) 2 Hur ska jag annars kunna leka diva?!
Ha julgran på julen (2p) 2 Har barn...gissa OM man har det då!!!
Gråa hår (1p) Inte sett...vet ej 100%
Celluliter (1p) Nopp, tiny tight ass...don´t need!
Prenumerera på morgontidning (1p) Ne, så hunden har ngt att pissa på eller?! Hon e förbi valpstadiet...don´t need
Lösa sudoko (1p) Eh?! Hm...är det samma som sushi?! Ingen aning!
Välja att inte svara i telefon (2p) 2 Så klart...jobbiga män måste man dissa i telefon...*S* lär er!
Putsa fönster (1p) Japp barn & hund...annars ser jag inte solen!!!
Svampplockning (2p) Japp...har hund & barn= skitbra aktivitet
Långfärdsskridskor (1p) *ASG* NEJ! Klara mig kanon efter bladeskraschen sist...
Parmiddag (1p) 1p Asså Im singel...så skulle inte tro det!!!
Vinprovning (1p) Eh, som en skvätt vid fest??? Haha...annars INTE!
Danskurs (1p) 1 Hum hum...räknas balett i unga dar?!
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) Nej.
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) SINNESRUBBAD???
Däcka före 23.00 dagligen (1p) WHO?ME?? Sjuk elle???
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) 1 Att föredra, men hur ofta händer det då??
Spela Bingolotto (1p) MOHAHAHA NEHE
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) Nej.
Ha höftproblem (1p) Hm...bilolycka= Japp då & då!
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) Skulle inte tro det...
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) Nej.

Summa summarum: 25PoängFacit:-15 p "INTE gammal"16-25 p " börjar barka ditåt..."Över 25 p "Nu är du där"
Palla inte räkna, men vet att jag är vuxen...får äckliga räkningar i mitt namn, så vafan...där e man rökt!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! ok såhär då: SINGELTESTET: Skild ja (1p), dubbelsäng ja (1p), gråa hår (1p) ja på ögonbrynen ibland...vaddårrå?!!, lägenhet (1P) JA, jOBB (1P) YES!...krog jämnt typ (1P) JAPP, mackor istället för middag (2p) damn straight!...summa: 8 points = JAG ÄR SINGEL SÅ INÅT HELVETE ENLIGT DEN SENASTE RAPPORTEN! *s* Men jag ska måla om i vardagsrummet, kasta ut sängen och skaffa mig en bred enkelsäng, börja laga lunchlådor till jobbet och dra ner på spritkontot så jag kanske kan unna mig en kurs eller nåt! FUCK!!! Anyhoo skönt att vara hemma ikväll i allafall. Ska kolla på lite TV, gejma lite pang pang och sakta men säkert våga mig fram till att regga mig på Spraydate... Fan det här var ju så långt så jag kunde ha skrivit det i bloggen. Ville bara kompensera att jag skriver så sällan i min egen blogg. För övrigt var det en bra dag (bråkade lite med chefsjäveln i eftermiddags bara).
Hur var din?

onsdag, februari 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

mohahaha...damn good test, så du e singlad & mingald?!

Du får väl söka upp mig på sd..så ska jag spanka dig verbalt, tills du inte minns vad du heter, vad du ville eller ens om du verkligen ÄR singel!

Kan hjälpa dig med ifyllandes av prez där ;) bara säga till, så ska jag klämma ut några linor & strofer vettu!

Dagen har vart fin serru...lekt hemmafru, efter jag spanka upp hunden i brygga! Då mår man som bäst, man lixom vet vem som är herre på täppan!

onsdag, februari 22, 2006  
Anonymous Anonym said...

men va fan jag hittar dig inte på sd ju! skicka mig ett meddelande rå (du kan ju gissa vad jag har för nick..)

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Oooohhh....en lista, måste sno. Ska sno. Har snott...hahahahaha! Quick as a flash - the masked blogger strikes again!!!
(Nej Nislon, det är inte din lista jag snackar om så SÄTT DÄ NER!)

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

För övrigt tror jag du fick ihop 23 poäng vilket sätter dig klart i riskzonen att bli vuxen.... Muhahhahahahaw! Masked counting man strikes again!

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag sa min lista Chribbe!!! MIN!!!

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Visste inte att du beslutat dig för att kliva in, ska hitta dig då! Tur, så du va inte den fuckade ballerinan som jag trackade...sjuk snubbe som man spydde på...en tönt i djungeln! Funderade på att adda hans mess här *S*...men tänkte att det är taskigt, om han skulle råka titta förbi...han skulle gråta då!
Outade han på mitt forum...där Nislon ska du joina...om du vill garva...det e lite saker där, som man inte kan smälla upp här!

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Thanx Chribba, för att du räknade...visste att jag skulle slippa själv *S*

Visste att jag va farligt nära...men försöker behålla barnasinnet in i det sista...kommer inte ge mig *S*

fredag, februari 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home