MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 19

Fotballish?!

Snackade med min andra syrra "the strange one" igår, om lite allt möjligt medans vi skumpa runt på en bussjävel för att hälsa på en dear old friend!
Shitt va jag garva, hon e sportfantast...börja babbla om fotboll! Aha, killfotbollen suger, det enda de gör för sina miljoner är att skjuta långbollar! Ja, de kan ju fan inte spela...dom e skittråkiga & kolla på, sen den där Zlatan eller Divan...a men herre gud, man ser hur han närma sig målet, hög på sig själv & tror han kan träffa mål! Men vafan gör han, missa målhelvetet med 5 meter?! Vilken tönt! Det var ju tur att de sålde han....han e ju sjukt hög på sig själv, kroknäsan! De borde avskeda de där tränarna..vaddå långbollar, kom på nått bättre!
Här e filmen förhoppningsvis:


Skratta & fråga, ja men vad ska de göra...ah, man borde komma in där & ba...vafan HITTA på något annat! Skulle träna dem i att tänka tex. Man somna ju när man kolla på dem! Shitt va dåliga dom är & man vet att de aldrig kommer över div.8 heller...de har de aldrig lyckats med! Man kan lika väl kolla på reprisen från förra året, ingen skillnad!


Asså...snubbar snackar skit om damfotboll, men åtminstånde är det intressant att kolla på, för man har ingen aning om vad som skall hända här näst! Det e ju ett virrvarr av ben, så där måste man hänga med & kolla...dom spela ju förvirrat, men de är ju roligt att kolla på. Knappast så man kan förutse vad de skall hitta på här näst! Om de tog en lön av killarna & satsa på tjejerna...skulle vara väl investerade dollares! Ta Zlatans lön, förfan...han kan ju ändå bara spela diva bäst!

Naah...skratta så jag dog, jag & fotboll...mohahaha...as if I care, kollar inte, har ingen aning & än har jag inte dött av att skita i det heller! Asså hon är helt inne på det *S*...så kul att bara lyssna på hennes utbrott om det!

Kom massa mer, men kom inte ihåg hälften av det hon sa! Ska se om jag får upp min video till detta inlägg oxå *S*, hitta det precis i mailen när jag kom hem & tyckte att mmmjau, det passa perfa!

NAAAH...filelodge har internt fel på uppladning idag....får kolla imorgon om jag kan ladda upp filmen *FÖRBANNAD*

5 Comments:

Blogger RedAngel said...

Kan säga som så...den där jävla videon...MEN nu e den uppe!
And...det e det närmsta kolla på fotboll jag kommer att komma *S*

ME LOVE KISSEPLAYER!!!

måndag, februari 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:o)))))))))
Söööt misse jö!!!!!!!!!!!
Lajja framför fotbollen på tv..hihoahahaha!
Här är vi lika.
Mig inte intresserad af fossball..Nicht nain no inte not!!
:o)))
Kramelikramar!
Ankie totalnojjig då de ska fälla mina älskade trän i morgon.
Vi snackar björk, underbara enar som är uppvuxna och formade av moder natur osv osv...

måndag, februari 20, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Föressten!
Teknikern och pimpen ankie måst fråga..
-Hur får man in en sån däringa cool spelare ?
;-)
Jag som köpte ett jukeboxprogram i går för 34 dollar kallt.
;-)
Förvisso kan man inte visa film på den..
Kramelikramar!

måndag, februari 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja men eller hur, den e skitsöt! Gillar när den jabbar runt! Så...den fick kröna storyn!

Filmen hade jag fått på mail, sparde ner den på win.play. sen ladda jag upp på filelodger...där fanns det alternativ, om det va film, musik eller bild...så klicka & voila...det funka (efter fått uppdatera 12ggr, för det e ngt tillfälligt fel där, så koden fucka loss en ändelse, som jag inte kunde lista ut själv *MORR*)

Tror det blir det format, som man har spelare på...eller antar det?! Men..lagom kul att komma på VART filmen va sparad, för man kan INTE dra & droppa den jäveln! Jag fick säkert grå hårstrån på kuppen *S*!

måndag, februari 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Kom på...jag har ju ett "antikt" scala program, som borde funka att göra film/animering snuttar på...men det va fan år & dar sen jag höll på med det!

Ska nog testa om det funkar, med tanke på att det har uppdaterats 1007ggr sedan jag köpte det & att man har annat operativsys mot det århundradet hahaha...dax å dra fram flaskbottnarna & leka tönt...

måndag, februari 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home