MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 19

The return of the bombaybomber...


Efter ha besökt två nyligen PRO anslutna party killars bloggar (läs Nislon & Chribba) så skaka jag på huvudet åt förfallet!

Deras detaljerade plan om en kväll med blå benen (läs åderbrocks varning & blå peruker) fick mitt hjärta att isa sig?! Asså... trodde det var coola killar...hum hum...


Beslutade mig för att berätta om dagen efter, dessa vilda party animals samspråkar om helgens bravader! Tecknad film & spritskvättar?! Hm..jo jag tackar *ASG*





RETURN OF THE BOMBAYBOMBER....


http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=759687




Boyz...känn er smällda på häcken av en pizzaspade
Lot´s a löve/ miss REDEVIL ;)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

What the fuck! Kom igen. Ge mig lite kött. Inget gammalt tjafs snälla...

söndag, februari 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

MOHAHAHAHHAAA....hur många jäger under västen va det inatt mr. jägerwalker?!

WTF is NIBLON?! Nya alias funkar inte hos röda misilen! Kött?! Har en halvdöd gammal höna i frysen?! You wanna have?!

söndag, februari 19, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan! Du har avslöjat oss. Egentligen är vi två väldigt tråkiga 14-åriga KTH:are (vi går redan på KTH trots att vi är 14 för att vi är så matematiskt och datatekniskt begåvade) som stjäl allt vårt material från tuffare snubbar och snubbor runt om på nätet. Vi älskar tecknat, lämnar sällan våra datorer, dricker mest Cola och käkar bara Gorby's eller Billy's eller annat som går att micra. Självklart är vi kraftigt överviktiga med mer finnar än hud och glasögonen är så tjocka att ögondoktorn helt sonika slog loss två flaskbottnar som han stack in i ett par bågar. Det tuffaste och häftigaste som hänt i våra annars ganska trista liv fyllda av ettor och nollor var när Neo vann över datorerna i Matrix 3 och när du, den första kvinna som nånsin tilltalat oss, började tilltala oss. Vi har inte ens lyxen av att veta att vi en dag kommer starta ett makalöst populärt dataföretag och tjäna storkovan, för IT-boomen är sen länge död. Snälla Red...snääääälla förskjut oss inte nu när du vet sanningen.

söndag, februari 19, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Åhå! Jag säger inget så har jag ingenting sagt..;o)
Men såg bombayfilmen..he he he...
Jag (din Pimp!)
Slirade in här och tog spjärn mot röda djävulens bloggvägg för å stanna. shhhcccwocsh!! Bam!
;)
Jo! Du kan ladda upp filmen på t.ex FileLodge.
(klicka dig dit via min banner så stiger jag i rang på deras lista där;-)
Där får du sen koden och det är bara å klistra in den så kan vi andra klicka å titta.:-)

Nu är jag mäkta nyfiken...
Kramelikramar!
//Undersåten

söndag, februari 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG* Chribba my man...vafan..är det du som är grannen, som lever på gorbys?!
Alltid undrat vem fan som ständigt micra sönder saker , här i porten?!

Men du..släpp ut flyktingen ur garderoben, asså det e rätt jobbigt med det där kraffsandet! Sen att blejda innomhus?! Ah, shitt...kommer snart med stekpannan & bowlar med dig!

söndag, februari 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

Aha...oki, ska käka lite, sen ska jag ladda upp snutten, som passa med mitt lilla mästerverk till text, jag tänkt bjussa på ikväll ;)

Anki...du e min pimp!!!

söndag, februari 19, 2006  
Anonymous Anonym said...

Shit! Kan inte du kolla ip-adressen på kommentaren av Niblon. Jag tror inte att det var jag men jag kan faktiskt inte svära på att det inte var det heller hahaha!

söndag, februari 19, 2006  
Blogger RedAngel said...

Behövs det, eller?! Vi alla vet att det e herr jägerwalker!

söndag, februari 19, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home