MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 17

Förgyllda sms...CITY SMS

Innan jag avlägsnar mig för att rulla bland dunen, så ska jag aplicera lite citysms, tänkte jag! Avkodade & besvarade...oroa er inte, jag finns överallt på nätet...jag har stenhård koll & utbildning på dechiffrera koder!

Här följer ett noga utvalt urval:

bojkotta canada goose jackor o pälsprydda skor.-tror ni att dessa pälsdelar är?? Det slaktas värnlösa husdjur,katt o hund i asien för mode+$!! Tänk på D

Kära tänk på D, idag överväger jag att donera ett stycke överblivet & efterblivet rottweiler exemplar, var vänlig sänd uppgifter om vart man vänder sig för ett par rediga pälskängor!

jag följer dej till världens ände om du ber mej! vem du nu än är? jag är man o 29år.

Det är RedAngel aka Tant Raffa, och ja...bollywood anses numer som gränsen för vart världen slutar & helvetet börjar. Ta min hand, leder dig mot förfallet...köp biljett hos närmsta SL försäljare!

Tack du manliga kond på R-bana mot Täby c. Jag åkte tis kv o ons em. Tusen tack för hjälpen! Kram fattig ensamstående mamma

Tack för tipset, nu vet vi vart vi skall åka för att få ett SL goldcard... jag joggar redan mot närmsta T-bana för att hinna!!! Perukklädda män med dockor i vagnar bör ej försöka tränga sig i kön! Missbruk beviras!

Du heta kille som åkte mot Akalla ons,15:efeb kl:17.00.Satt mittemot dig,du läste en bok som hette Java.Vi pratade lite.Vill du ses o hitta på nåt?/Tess

Vart i helvete var jag då? Varför missade jag den T banan?! En heting??? Eh fifan...lambihelvetet sabbar ALLT ska jag säga dig!

tack du ängel som lämnade in mitt pass hos polisen i bromma! tove

Tacka inte mig, tacka min förfalskare...är på väg att lämna landet i ditt namn! And they say crime doesn´t pay?! Gissa vart de skickar anmälningarna//Ängeln i hörnet på bromma

Kära Hustru ! Kärleksresan avgår 7 april 2355 till solen o värmen HÄNG ME din mkt förhoppningsfulle Man. WE CAN WORK IT OUT- ALL WE NEED IS LOVE

Jo då...snodde nyligen ett pass, är redo för some hot lovin baby...om du nu vill kalla dig min man...så visst, går med på ALLT för att se solen! Det va du som va 29 va?! Jo, lammkött & paraplydrinkar funkar finemang...Packar inatt!!!

akter baren i fredags... En finsk prinsessa eller?

Nog för att jag var akterseglad i fredags, men att kalla mig finne för det?! Perkele på dig med!!! Serbisk spritbandit är mer passande! BLÄNG!

Enda vägen framåt är DU. Hoppet är litet, strimman finns kvar. Kommer alltid älska dig! Bara Alzheimer kan ta bort. Du är mer än ord! K

Ja men Chribba, bara för du skriver K istället för C...så tro inte att jag e dum, förstår att det är du! Har ju sagt hela tiden att JAG är bäst, klart jag är mer än bara ord! Ta dig samman för fan, du är GIFT & här är INGET harem säger jag dig...passa dig jäääävligt noga!

Jag är så trött på att bli playad, vill bli kär på riktigt! När ska det egentligen bli min tur? /V.A

Baby, du har inte vart med om mycket än...säger bara Lidingö-Högdalen. Det är kärlek det med, och det är bara att ringa, så är du med på turlistan...till helgen helst, efter 03.00!!!

För att Chribba ska förstå, detta mästerverk & inse att det är autentiska inlägg, rekomenderas ett klick på länk nedan *S* PUCKOSMURF!!!


http://city.se/ArticlePages/200602/16">city.se /ArticlePages/

Fick lov att ta bort den jävla länken...sabba min layout sådär?!
Men gräv i arkiven om ni känner er manade!

19 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! Underbart!

Jag har själv många gånger funderat på vad som ligger bakom vissa av de där... Nu vet jag! :)

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Låt oss analysera bevisen lite:
1. Du tigger om att jag ska agera Röda Korset, komma över, massera, bjussa på sockerkaka, ta hand om snoret...
2. Du snokar på nätet och plockar hem alla foton du hittar på mig...
3. Du infiltrerar mina vänner för att komma närmare mig...
4. Du målar mängder av målningar av mig, och hävdar sen att det var innan du visste vem jag var...
5. Du skriver ett helt inlägg med påhittade citysms så att du kan smyga in det du skrev om mig för att sen vända på det och hävda att jag skrivit det till dig...

Jag har sett Farlig Förbindelse, Basic Instinct och Skamgrepp...Jag vet hur sånt här funkar och hur det slutar...
Men det är okej. Jag är van vid att dagligen klängas på av mängder med författargroupies...det är helt enkelt ett av livets öden när man är en extremt snygg och begåvad multimiljonsäljande bestsellerförfattare som jag själv...så Red, håll inte inne med dina dolda känslor...det är bättre att du är ärlig mot dig själv och omvärlden än att försöka projicera det hela på mig...I can take it...det är okej. Alla vet ändå hur det faktiskt ligger till. Dessutom hittade jag en Bombayfilm bland dina filer som säger allt om hur du egentligen känner...

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=748393

fredag, februari 17, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

HAHAHAHA:o))))*Astma*HOHOHO..*tårar*:o))))
Vilket skönlir med tangenterna ni 2 har alltså..

Men nej visst ja ä ju en fiende så nu ska man ut till fronten och kräla i skyttegravar ett tag till, bara för att jag kan..;-)
Garva gött åt Red i min blogg..
Nämen nu är jag friendly again..
Måste skärpa mig...
*Framåt med Febuuus!!!!!* som de skrek i en film med tillika namn en gång i tv...
//Ankie

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Undercover delivery:
CIA kontor kl 12.42.
http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=748843

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja David...det e jag som håller i trådarna här! De där city smsen har förvirrat mig en längre tid, men beslutade mig för att missbruka mina specialkunskaper!

Genast kunde man se att det var logik bakom...

Sen finns det en som ständigt förvirrar! WTF är blå halsduk???
Har även sett röd halsduk & svart mössa?! Hmm...?!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Chribbe din dumme fan, när du såg bilden på kaninen i mitt test, asså jag hade hoppats på att det klicka, men nähe?!

Män e ju så förbannat tröga!(se även bild Boys are stupid, let´s throw rocks at them...ett feministiskt mästerverk, värt att stjälas)

Och så andas vi i en papperspåse nu Chribba, så ja LUUUGN & FIN FÖR FAN!!!
Skamprepp va?! Bombaygrepp om jag får be!!!!

Vilka alla?! Elefanterna?! Men Chribba då...fy på sig!

*S* Nä men seriöst...hoppas du inte tar illa upp, måste ju skämta lite!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahahahahahahahahahahaha! Nojjig eller? Visste väl att jag skulle lyckas få dig att tveka om jag menade allvar eller inte menade allvar....hahahahahahahahaha... Chribbe 1 - Red 0... Så andas lugnt, du ska få sockerkaka...
PS Skamgrepp = en hyfsad rulle med Demi Moore och Michael Douglas.
PS 2 Be aldrig om ursäkt för skön humor...
PS 3 Ta en Jäger. Det är bra för själen.

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Undercover delivery:
CIA master svit, hotell högkvarteret har funnit fler filmer...STOP

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=750622

Vi förstår att folk kan känna sig tvingade att föreställa anonyma...STOP!

This message will selfdestruct in 5...4...3...2...klick enter...1 goddamnit!!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

*S* Ville inte skada ditt anseende som högst lovande *HOSTAR SÅ HÖGT SÅ DU KNAPPT HÖR ATT JAG SÄGER JOURNALIST, MEN ÄNDÅ* murvel!

Chribba, du måste öva på tangentföringen...minustecknet skall vara placerat framför ettan, vilket då innebär att du genast erhåller nollan, as in LOOSER, you stupid fool!

Bra, så har vi dokumenterat för eventuella framtida krigsskador att jodå, förfan Chribba gillar att bli spankad! Så alla på kontoret kan be Chribba BEND OVER AND TRY TO REACH THE SKY!

Och efter dokumenterade iaktagelser på radar, finnes ett stycke rött, lättklätt himbo som försöker manifestera något, dock väldigt lågtflygande då...men VI HAR SKÅDAT CHRIBBA I TRIKÅER

*alla kutar till ankies/en kopp te´s blogg för att se vidare filmstycke över denna karls upprörande beteende!!!*

SUG PÅ TÅNAGEL!!!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hur kan du veta att jag gillar att bli spankad? Vad du än har för bilder så är de manipulerade...har aldrig varit med nån av dem...aldrig säger jag! *tittar sig oroligt över axeln* Aldrig!!! Dessutom var det de som lurade mig och inte tvärtom. I plead the 5th!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jaha du...gillar man att rulla på golvet & blåsa mage...så nog fan gillar man att bli spankad! Rent av trampad på...numer finns det även dörrmattor till försäljning på mitt dotterbolag Spank A Monkey! Finns flera varianter, färger & text!

Bästsäljaren för tillfället är "Oh shitt, not you again, you make me cry" En bild där jag står med sylvassaklackar på din rygg! Självfallet är du kopplad!

Och såg nog din film till frugan, så hon hade nog ett par rediga örfilar på lager! Alla hjärtans smärtor säger jag bara, är det något du vill motbevisa? HUH, HUH?!

Så...spela inte allan, alla kan numer få en egen Chribba att torka fötterna på ;)

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag förstår att hallmattorna med mitt motiv är en av dina toppsäljare. Vem kan motstå min nuna? Enda problemet i sammanhanget är förstås copyrightproblemen. Var i helvete är mina royalties? Hosta upp eller så kommer mina ukrainska advokater att ta sig ett snack med dig.
Vad gäller frugan har hon sen länge insett att jag är hopplös på Alla Fejkarnas Dag, så hon är van och härdad. Sen fick hon lite choklad ändå, för sån är jag...

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Copy...vaddå?! Eftersom jag ÄGER dig, så förstår jag inte på fullaste allvar vad det är du mummlar om?!

Sedan när blev du en fri person?! Nänä...allt som mina företag har övertagit eller kommit över på (il)legala sätt från den fria marknaden har avsagt sig rätten att opponera sig!

Se över det, med din signatur, påskrivna papper jag skickat till dig! Finns inga kryphål i den här världen ska du veta!

Finders...keepers! Så...MOHAHAHA på dig va *S*!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan vad coolt! Jag har just blivit kallad Puckosmurf. Hahahahahaha. Tror inte jag har garvat så hårt sen Jim Carrey var med i Dum & Dummare. Seriöst, det är skitkul. Lyssna på ordet. Puckosmurf. Hahahaha. *asg*

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Du vet att jag kläcker nya ord dagligen! Har mitt ord i en publicerad ordbok på nätet...det du!
DYSLÄNKSI...ever heard förut?! Jag myntade det, även PUCKOSMURF!

Du frotterar dig just med en royal ordsprutare! Av fin rang! *S* Hur känns det!

Och...du gillar ju kolla på Hefners paradis, så blondinerna där gillade oxå att se filmer om sig själva...dum & dummare!

För det var väl den tanken, den stackars åldrade playboyen tänkte, när han iaktog sina fnittrande bunnys filmval?!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det var faktiskt veckans höjdpunkt i Bunnyserien. Garvade som fan, och garvade ännu mer när det var uppenbart att de stackars små varelserna inte fattade vad han syftade på. Jee-zus!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Eller hur *S*, dom där blondinerna skrämmer fan mig! Är dom på riktigt? Hyllar sig själva som jordens smartaste?!

Lipar över en underbar födelsedag (undrar vilka tidigare misärer hon genomlidit?)
Hennes MOR höll fan på trilla baklänges, mormor pimp my Hat som tappa hakan över att PIMP va ett positivt ord?!

Säger då det...jag skrattade så jag DOG!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan sluta träta nu era jävla crazies! Kom hem till mig på en grogg ikväll istället. FATTA!!!!!!! *s* + skål!

lördag, februari 18, 2006  
Blogger RedAngel said...

Vi har vevat vitt redan nislon *S*, du har inte hängt med i svängarna!
And for the record..Chribba veva ;)

lördag, februari 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home