MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 17

Videovåld? En tårdrypande story om reds son!

Sonen var i övre dagisålder, när han för första gången blev utsatt för avtrubbande videovåld! De körde en gamal Rockey film! Jag höll som vanligt på med 102 andra onödiga sysslor, så som att jaga dammråttor, göra utfall med dammsugaren & knäböja inför diskberget vi orsakat oss själva, dansa en het salsa med golvmoppen tryckt mot bysten!


Jo då, jag är fruktansvärt amorös när jag städar, ever hört talas om AngelDust?! Anse er som informerade nu!

Så plötsligt utbrister sonen i en fanfar av tårar, meningar om dumma gubbem skriker nej, påtalar orättvisor?! Hmm...tänker jag & släpper diskborsten i ett naffs, för att försöka ta livet av mig, likt Ali Baba på den flygande mattan...utan halkskydd givetvis...ska man leva farligt som jag gör, så skall ej säkerhets anordningar finnas innanför hemmets fyra väggar! BASTA!

Försöker förtvivlat trösta min son, stoppa vattenläckan och förstå vad det är som upprört han?! Jo, dom där små svinen, de slog Rocky...de var fler än han...helt enkelt övermannade honom & gav han rediga blåklockor!

Så får det ju inte gå till, ansåg min lille kotte! Försökte förklara, det är en film, smink, ketchup & allt det där pedagogiska man dristar sig till i en nödsituation som denna!

Sonen vänder sig om, blänger på mig...skriker att det är ORÄTTVIST, DOM ÄR DUMMA!!! Man får inte slåss så många mot en person! Mina försök att ytterligare en gång trycka på repeat knappen fungerar uppenbarligen inte, hans teorier eller NADA!

Det var våld...BASTA! Orättvist!!! BASTA! Säger att nej, men vi byter film, kollar på något annat istället! NEHE DU...han ska hålla koll så de inte DÖDAR Sylvester...så är det bara! Jahapp...vad göra?!

Fick vackert återgå till mina sysslor...ja, tro inte en dum mamma med massa dumma teorier, skall få sitta i sofan & dumförklara att hjälten är inte på riktigt, inte filmen heller! De har hittat på manuset...nej nej...GÅÅÅÅÅÅÅ tjöt han! Dock våldsamt plågad av hans vrål, varje gång den där klanten Stallone missa en box & fick 10 langade tillbaka!

Satans fjant, ska man behöva komma dit & lära han jabba lite? Bearbeta hans fotarbete? Få lite kraft bakom de där uppercuttsen?

Detta kapitel kallas för "Härda din själ mamma, med videovåld!" Finns säkert nedskriven i föräldrabalken...under TV paragrafen
§ 100017 du skall icke låta TV stå på medans du städar...det kan straffa sig!

Några år senare...nu boxas sonen, finns inget som heter crybaby, här matas det så säckarna ryker! Stå där & försöka hålla mitsar?! Jo du, det är bara lära sig ducka & parera, för så hårt som parveln slår, så kan man förbereda sig för lite stålimplantat i käkarna!

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rocky je kurva. Zabijo ho!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Måste säga att Stallone, och framförallt Rockyfilmerna, och då framförallt Rocky III och Rocky IV, och då framförallt Rocky IV, var en stor favorit när jag var 10 bast och uppåt. Jag och polaren tränade stenhårt så vi kunde göra armhävningar med en hand precis som han. Sen när vi kunde det var vi tuffast. Precis som Rocky.

fredag, februari 17, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Älskar din son!!!!!!!!!!
:-)
Kramelikramar!
Ankie el oskyldigos och har intet med bomber å granter att göra;-)

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Så klart, även vi brudar diggade Rocky. Än idag..den schnubbe som kan göra armhävningar på två fingrar...har en spotte på mitt golv, utan tröja givetvis!!!

*Drar in tungan & försöker tänka klart igen*

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ivan aka Chribba jobbar stenhårt på att bli en accepterad plastjugge av rang!

Ser att det bara går bättre & bättre för dig *S*!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Nuförtiden kan jag göra armhävningar enbart genom att töja min ölmage in och ut på golvet...imponerad? Look no hands...Förstår om din tunga hänger ut för långt nu för att svara....*asg*

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Du är så förtappad, så man kan tappa upp dig på burk & ställa brevid orm ölen snart?! Likt förbannat skulle inte ölförsäljningen gå upp för det! Persson skulle skövla matbutikerna på the brand Chribba´s - när du har en stund över för minnesluckor & trauma!

När jag säger 6 pack, så syftar jag givetvis inte till antal burkar samanlänkade med plastsnöre!

Jag syftar på en grekisk guds kropp, en guldkedja bland bröstkrullet samanlänkad med min tunga...?!

Ska det vara så förbannat svårt att förstå? Jävla fettopadda!!! Jo du, på dicovery visar de att paddor blåser upp & ner med kaggen, men är det SEXIGT för det?! Hell will freze over until I can take that for HOT!!!

Återigen refererar jag till min stulna bild Boy´s are stupid!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag känner all den återhållna sexuella lusten som mina bilder du tanka hem för några dar sen vållade verkligen ligga och bubbla på ytan idag. Du kör en klassisk psykologisk omvändning där du projicerar all den hunger du känner för mig på de så kallade "grekiska gudarna", och hoppas stöta bort mig eftersom att du innerst inne vet att du aldrig kan få mig. Det är okej. Släpp ut det. Släpp ut all frustration. Du kommer må bättre sen, så kan vi återgå till DEFCON 1 igen. Och om du är riktigt, riktigt snäll, with sugar on top, så kanske, men bara kanske, du får klappa min ölmage.

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kära Ukrainska potatisodlare! Efter mottagit detta rödmärkta mail, så ansåg jag det vara ytterst akut att besvara detta.
Din mentala hälsa verkar vara i gungning!

Mitt råd till dig:
Istället för att i ilska & frustration försöka påtvinga dig på flickor, omnämna dig som en sexgud förefaller mer som om du försöker hävda dig på ett otrevligt sätt, lite borderline varning!

Men för att upprätthålla mental hälsa, kommer följande råd att överräcka företagshälsovården, på den avdelning du försöker arbeta:

STYLING: Köp en svart polo, uppdatera bågarna till svarta 4-kantiga! Så kan vi åtminstånde TRO att herrn huserar på kulturelit nivå!

KROPP: Sök medlemskap på lokala "lyft skrot & skrik som en gris" gym. Meddtag handduk & badtofflor för allas trevnad!

SJÄL: Skriv ned små lappar, med positiva, stärkande meningar, kallas affirmationer*!

*Affirmationer är en sorts självsuggestion: påståenden av positiv karaktär som så att säga bekräftar det mål man vill uppnå. I ditt fall, att bli en sexig & muskulös grekisk gud, samt att slå detta mästerverk till kvinnlig A-klass komiker!

Lycka till, ta ett steg mot mentalt välmående// RUTH

P.S skickat en remiss till DR. PHIL!!!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan! Jag skrev ett långt och jättekul svar på Dr Ruthinlägget, så går datorn och hakar upp sig när jag ska skicka. Efter att ha slängt ut datorn genom fönstret, åkt till Onoff och köpt ny, och kommit tillbaka orkar jag inte skriva allt igen. Men det var kul. Och bitskt. Och vasst. För det är såna kommentarer jag kan skriva. När jag är på det humöret. Vilket jag inte är längre. Så det så. Puckosmurf!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Och förresten får du inte klappa min ölmage nåt mer, inte ens om du ber snällt, with sugar on top. Ha!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Asså Chribba, dina bortförklaringar är så charmiga, vet ju att du blev slagen med häpnad & därför bet av UBS kabeln... försökte få ONOFF support att skicka en ny sladd.

Men nobbad, för du inte är tillräckligt elitkändis, så fick du vackert packa dig i ladan & sparka ner bilen till butiken!

Sen när du surmulad & blöt om fötterna kommer hem igen, så var INGET roligt längre...INGET SÄGER JAG DIG!

Så kan det kännas att bli överkörd av en REDANGEL with PUPPYASS!

Bjussar dig på en kopp varm choklad, som tröst! Hade ändå inte tänkt peta på din Buddah mage!

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag ger upp! En kvinna ska alltid ha sista ordet, det om nåt borde man lärt sig vid det här laget hehehehe.... Så rå hit med chokladen Puppy så fixar jag sockerkakan. Peace!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Chribbs, visste väl du slutligen skulle knäböja för allmighty RED!

Sa ju det...jag e gudinna, ödmjuk som få & vet att du va rädd för pizzaspade hotet!

Master Evil partar med chips & dipp...vart e brudarna? Jo här! Har ni fest elle? Ja, gissa om!

lördag, februari 18, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home