MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 17

Nyhetssamanfattning...

Jo då, jag läser...jag hänger med i svängarna! Läste om den irakiske eller om det var iranske (blandar alltid ihop de nationerna va) bagaren, som döpt om wiennerbrödet, som straff mot danskarna! Hmm...undrar hur det hänger ihop med royaltiernas i det fallet?! Och grovt avundsjuk...för det fanns inga wiennerbröd i marocko, vilket bevisar att jag semestrat på FEL ställe!

Nu heter de Mohammeds Rosor...vet att det måste vara en annan plan bakom det hela! Ni vet väl att det finns blommspråk va?! The mastermind, avkodaren håller koll...skall även upplysa er, så ni inte förolämpar en bagare med antal inköpta rosor...för man vet ju inte i dagsläget hur det med kan straffa sig?!

Nyanserna vi jobbar med, när det gäller rosor/wiennerbröd:
Vit blomma(läs sockerranden va)...Jag tror på din renhet och jungfrulighet

Gul blomma(klicken i mitten)...Du är solen i mitt liv
Orange blomma(olika nyanser beroende på hur bränd bullen är)...Jag är din trogne vän

Och nu antalet, skulle dock rekomendera en påse på 4, för att vara på den säkra sidan!!!!

En blomma = Du är allt för mig
Två blommor = Jag vill resa bort med Dig
Tre blommor = Jag vill träffa Dig igen
Fyra blommor = Jag högaktar och tackar Dig
Fem blommor = Jag vill göra allt för Dig
Sex blommor = Jag tror inte på Dina löften
Sju blommor = Jag älskar Dig
Åtta blommor = Jag är Din intill döden
Nio blommor = Jag vill vara ensam med Dig
Tio blommor = Vill Du bli min hustru/man?

Mohahaha...kunde inte låta bli!!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

~8 oranga blommor till dig.~
Secret service meddelar från en sann undersåte, men anonym, att Chribbe klätt ut sig till dig och kallar sig *änglamannen i rött.*
Liiiite föör härmigt va?
Måste stävjas.
Gå nu o kika på kommentarerna i Ankies blogg på inlägg nr 2.
Klicka på tiden: 2:13 PM, tror vi att det står..så får du se han i all sin beundran för dig Red.

Mip mip!
Over and out

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

Även vi fångade han på radar...stop

han verkar förlorat förståndet...stop

Asslickers gör alltid bästa jobbet...stop

Som belöning ...stop... skickar vi ...stop... en brännare... stop.. så damen i hatt...stop... kan få vattenrören upptinade... stop!

Over and out H.K. Singerat Dragan, er fluga i etern...STOP

fredag, februari 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

:-))Oh my god TACK!!!! För brännaren!!
*Ligger som seden bjder på knä..*
Det lönar sig å slicka uppåt 0ch sparka nedåt. Fråga mig..jag vet...I alla fall nu vet ja;-)
Smyger osedd ut.
Kramelikramas lite..eh men...det är den där Ankie som brukar göra.
Pössas istället!
PÖSS!

fredag, februari 17, 2006  
Blogger RedAngel said...

Det är korrekt uppfattat, slicka uppåt & sparka nedåt!!!

fredag, februari 17, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home