MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 19

sd offer strikes again...

Återigen drog en repa in på sd...my lord, det första som poppa upp är en blådåre, som förut inbilla sig att han skulle flytta upp till sthlm för att frottera sig med denna charmanta ängel!

Sen...bytt nic, men samma pic...spelar efterbliven & leker att det är en annan person?! Jo, man tröttnade & häfta upp BLOCK THIS PSYKOTIC SHITT!

Sen kom en annan...som först spela "rolig" eller nått misslyckat försök till att spela charmig & speciell *S*...så när man ger lite svar på tal, YAIKS trauma chock & genast var jag förpassad till att vara av manligt kön?! Att de pallar med det?! Kommer stänga den sidan...det e ju bara rasslande nötter där mostly anyway!

Men en sak får mig ständigt att fundera...asså, om man ger svar på tal, då kan man inte vara en tjej?! För att???
Tjejer bara pluta med läpparna & säger tihi...du är skit charmig hela tiden, eller?! Guppar på brösten & målar ett lager lack till, för att vara på den säkra sidan?! Ständiga JA sägare?!

För 95% av grabbarna tar så illa vid sig, att de genast skriker att man är en förklädd man *ASG*! Vad har de för nerver? Eller vart är humorn?! Och jag som så sällan kan låta bli att reta upp folk *S*...är ju alltid kul att peta med en pinne på folk, som piper av smärtor...eller hur man ska formulera dessa manliga våp, som tar sig för huvudet & grinar i haranger värre än värst!

Im a MAN...passa dig *S*?! Eller...Im your nightmare?! Kanske?! Bara lite??? Vilka töntar!!!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Alltså det där är bara to much!
Hur fan kan karlar år 2000 tycka det är hemskt om man säger emot??
Jauses!
Punga ner dom verbalt!!!
Me lajk your style!!
:-)
Kramelikramar!
Ankie
"punga ner dem"..jisses..vart fick jag det i från? Nytt uttryck kanske?
;o)

måndag, februari 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja...jag e ju känd för att köra verbal combat va ;) se bara bombay bombandet!
Funderade nästan på att ta med hela meddelande historiken, för det var så pinsamt korkat, från herrns grinande sida!

Meeen...hängde ut han i mitt forum där MOHAHAHA! Det straffar sig att va stångad!

måndag, februari 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home