MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, februari 21

Ett prov på batle, hip mama strikes back...

Hrmf...detta mästerverk blir skrivet i bästa hiphop stilen, för att få den ultimata kulturupplevelsen från förorten...

Ey yo yo min son, bäst du trippa på tå...morsan e sné som få, du trampa på min tå!
-Va händer mamsen, va snackar du om, jag är B-master flex...ditt eget lilla kex!
Naah, min lille vän, du har inte ens bäddat din säng, att du ens vågar fråga..din lilla odåga. Hitta din gömma, tuggumipapper under min sko, fattar DO!
-Men det var inte jag, jag svär...jag lovar dig guld & gröna skogar...sen, för nu är jag trött, så du kan packa upp allt som e blött!

Ska jag packa upp din väska???Detta vägrar jag att ta...det är inte din dag! Ska jag lära dig respekt, du min lilla virvelfläkt?!
-Haha vad ska du göra?? Jag har pluggat hela dan, sen bada vi på stan! jag e trött har jag sagt...jag har bildat pakt!
Ska ringa din pappa, så ska du få se...vem som ner på knä får be...mamma äger ditt ass, så ville du ha para i helgen rekomenderas lite mera, annars ringer jag papsen så får du leverera!
-Haha vad ska ni göra? Ta katten & köra?! Jag e vuxen nu, gör som jag vill...ni kan inte mig röra, eller få mig att höra...jag e stor, storebror!

Men din lilla skit, ska visa dig, papsen kommer ringa sen...då kommer du be, lägga huvudet på sné & le...du vuxen? Det vill jag se...när vi lägger förbud mot din hiphop skrud! Du blir blockad på nätet & får inte spela mera...sen ey yo yo...ska vi se vad mera jag kan ge!

-Vill inte ha straff, snälla mamsen jag ber...jag kan fixa dig en redig kopp té! Jag kan göra allt du vill, men jag ber...låt mig få vila så ska du få se!

Hrmf...vila? få se?? Hört det förr junior lilla, nu ligger du illa...du kommer få sköta disken, så slipper du smisken!

Japps *ASG* detta var mitt musikaliska mästerverk...ett nytt inslag i kampen mot en blivande tonåring, en obstinat mammas buse...och en ny vinklig på bloggen! Väntar mig givetvis att det säljer guld, kommer leva gott på mina stim dollares, då denna repiga cd kommer spelas i varje kvinnas hem, som äger en lat lite junior!

Until I strike again...enjoy!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lat som jag är tänkte först ej rimma... men wicked ass rhymes får brudar att svimma...först hatten av för reds rhyme skills...när hon ordpiskar sonen att göra som hon vill... städa och diska och putsa och feja...laga mat sen åt mamsen å vilken grej va?...men blir det lugnt sen eller får han jobba mer...ingen vet nu, den som lever den ser...hur morgondagen kommer arta sig...men att hota med pappsen, en typisk tjejgrej...ni skriker er blå, ungen garvar rätt hårt...hota sen med farsan, ungen skriker förlåt...skyndar sig att en stund att vara till lags...glömmer sen bort allt redan nästa dag...livet är en cirkel allting går runt...strumpor på golvet en riktigt fet bunt...handske utan partner sånt är lätt hänt...svårt att vara lugn när ilskan har tänt...bättre skriva rhymes än skrika sig hes...word out från Pappa C som nu e klar med sin tes...

tisdag, februari 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...ser ett framtida samarbete. Min nästa platta kan du få gästspela på ett hörn!

Kan köra en blandning, rapping rock- en ren mentalkrock!

Alla mammor hotar med pappa, trots att alla mammor vet att pepsen bjussa sonen på glass & säger...Vill du se mamsen besöka månen? Se henne flyga, min son... lägg en strumpa i kylen, så ska du få se på grejjer!

Men alla pappor vet, att sen har de skitit i det blå skåpet & att mammor vet att man kan välta det likt en bajjamajja & sen sitter papsen ensam där...och svär!

MOHAHAHAHAHAHA

tisdag, februari 21, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:o)Tja ba!!
JOOO men du! Det är ju så att jag tänkt väääldigt mycket på Jugoslavien nu sen jag började läsa hos dig.
Så klart att det påverkade drömmen och det glömde jag att skriva..*knackar mig i pannan*.

Denna dagen har varit så händelserik att jag nu måste äta 1 st berg med spagetti och sen sova, men jag ser att du skrivit massa och det ska bli underbart att läsa i morgonbitti med en rykande kopp starkt gott kaffe som tillbehör.
Kramelikraaaaaaaaaaaaaaaaam!!
Ankie

tisdag, februari 21, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

My loveley Gaaaaaaaaaads!
Vilka poeter ni är alltså!
:-)
Kramelikramar!!!
Ankie

onsdag, februari 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...en ny karriär i sikte?!

torsdag, februari 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home