MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, februari 21

the hitlist...

Just nu står den lurkiga hunden på min hitlist... sen har vi den okända strumptjyven! Har hittat ytterligare ett offer på min hitlist off the week...och det är den bandit, som alltid stjäl en vante?!

Varför bara EN?! Kan man inte ta bägge i ett svep?! Jag & sonen är storkonsumenter på vantar/handskar...för att säkra sig själv att aldrig frysa fingrarna av oss, så har jag inhandlat handskar som skulle kunna täcka upp en hel flyktingfamilj på 18 pers! Men...eftersom vi bor lite rymmligare än i en skokartong, så...jaha, uppenbarligen måste det vara därför bara EN försvinner?!

Har haft städdag idag...sorterat & slängt. Så ska man fixa vinterutrustningen i hallen, som tagit över hela hallen känns det som! Och vad finner man?! Ett stycke handske med flames, ett stycke handske med cammo, ett stycke skinnhandske, ett stycke fleece handske, ett stycke hemstickat masterpice handske, ett stycke tunn h&m stickad vante...??? WTF?!
Välte upp & ner på hela hallen...kröp på alla fyra...i min vilda jakt på den matchande handsken!

Då hitta man massa annat, så som en listetta på hitlist...mmm...jo då, sonen ligger pyrt till! För nu hittade man minsann sockor slängda under möbler, div godispapper som uppenbarligen inte hittat till papperskorgen, utan snyggt & prydligt arkiverats under skohyllan?! Sen även jycken...gömt lite grisöron här & var i tron om att näe...kommer säkert ALDRIG få fler?!

Mnja...det börjar bli lite...dax att flytta till den där jordtrampade kojan i skogen, vagga lätt galen, intaga fosterställning, låta kvistar pryda mitt hår & anta en galen blick! Så där söt som man kan bli när man fått bryta asset i små bitar, krypt som en komandosoldat för att spåra upp vad?...Jo handskar!!!

(jag överdriva? näeee..vet jag inget om...*S* men förbannat irriterad på ungar & hundar för tillfället..samt evil me, som ständigt förvirrar)