MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, februari 20

Inblick i träsket...

Här kan du få en skörd, som visar på nervsvaghet & dumhet, i ett storartat försök
att överösa charmpoäng ;)

Kärleksbrev från: nån av manligt kön, utan humor...visa det sig:

Du har säkert gulatänder, nog därför du kör svartvitt..

-----mitt allra ödmjukaste svar, efter inblick i album & attitydsstörningen/försök till humor?!:

Hur kunde du lista ut det?! Själv e du så uggly i närbild att du hellre tar helkroppsbild på 3 meters avstånd ;)

MMMM...YOU LIKE?!

------ Herr slagen av häpnad över mitt blonda svar..skicka:

Du har större glasögon än skalle... lycka till grabben!

-----Min respons på förtal..JAG en MAN?!

Det e lungt kärring, vad hade du förväntat dig med ditt söta mess?! Tönt!

----- Ett nytt nederlag & herrn hulkade fram:
Fint ordföråd.

Eh, ja mitt verbala lilla förråd spänner sig från äkta förorts snack till fina rummet tal, men ord som uggly & tönt, samt en förkortning på är uppvisar tydligt att ordförrådet är stort som en jordnöt..eller om det är en mupps förstånd, som tog slut!

Ser detta som ett försök att ragga på stenåldersvis *S* men mnja...modern som man är så spanka man röv...DIREKT hahaha!
Uppenbarligen är det en manlig företeelse att inte bli impad av denne underbart vackre prins?! Eller?! Avgjort efter ha skådat träbocken ;)

And som sagt...humorlösa gör sig ej besvär att besvara mina amorösa tankar, så han igga jag & blocka raklång!
Blir så trött på snubbar utan humor, som pinka ner sig i trauma & ej äger ett uns av självdistans...att de inte kopplar VILKET svar de kommer att få levererat, med den stilen *S*!

Fan...tänkte ÄH, addar historiken...bjussar på romansen *ASG*!

Enjoy nätdejting, på sin högsta nivå MOHAHAHA

4 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

:o))Thats the way ! I like it I like it aha...
Det är i alla fall roande att se då du svarar dem så adda gärna fleeer såna här konversationer.
Är nu propavanerad ign.
Ögonlocken vill ramla ner till knäna.
Still knocked har jag med käkat och fick såna hallicar av dom så jag fick sluta med dem.
Synd då dom funkade bra i övrigt.
Men jordgloben som stod vid sänge blucklade sig och sen blev det bara värre och värre och när tapetena stod rätt ut från väggen så fick jag nog:-))
Åt sen..mm vad heter dom ?....ämen...JO Immovane.
De fick jag öronvaxsmak av och det är en vanlig biverkning.
ca 5 % får så.
Jag trodde jag skulle stå ut, men det gick inte.

Nu stänger butiken och ankieplanke sövs ner för medborgarnas säkerhets skull.
;-)
Kramelikramar och natti natti!
Ankie
Kollar art i morrn.
spännande ska det bli:-)

måndag, februari 20, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ska plocka ut lite guldkorn ur historiken, tror det finns fler! Tyvärr så la sd om sys, så försvann alla gamla komiker...hade addat en hel bok om mongon som ragga stenhårt & rätt ner i helvetet *S*!

Vissa e för långa, så de går inte att ta med *S*...ett ragg från en bi brud, bl a hahaha...den va sjukt skön, men så BF det bara kan bli...släppte gasen rejält där!

måndag, februari 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

En gång i tiden strövade fria vikingamän omkring i bygden. De var stora, starka och stolta och tog ingen skit från nån. De åkte ut på långa resor och plundrade och brände ner och härjade. Skutta fram ett par tusen år och kvar är spillrorna...nedbrutna, vilsna snubbar som bryter ihop och gråter så fort en brud fräser till eller ens tittar snett åt deras håll. WTF hände? Jee-zus, skaffa ryggrad goddammit!

tisdag, februari 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Exakt Chribba...jag blev förvånad över hans griniga svar!

Jag menar, ska man försöka göra sig rolig på andras bekostnad...så kan man räkna med att antingen, så får man ett sarkastiskt dräpande svar, eller ja...har man tur ett jollrande bimbo som svara näe?!

Tror han blir singel länge mohahaha, om han inte förbättrar antingen teknik eller humor!
Diagnos: Puckosmurf utan ryggrad & en skvätt gnällarslad tråkmåns!

tisdag, februari 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home