MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, februari 20

ett prov på juggo mentalitet..WTF FLYKTINGSKÄRM?!

Min syrra "stormtruppen" ringde, upprörd som fan...hennes lilla datafibblare hade ringt om en skärm, en plattskärm. Hon skulle få den till ett förmånligt kompispris, då han ej behövde den längre!

Han yppar att det är en vit 19" plattskärm...syrran får anfall... vaddå VIT skärm?! Är du sjuk?? Jag vill inte ha en flyktingskärm (flyktingar hade runt 94/95 alltid vita jumpadojjer...därav uttrycket, då va trenden svarta jumpadojjer va, så ni fattar vad hon menar)...jag ska ha en svart plattskärm!!! Inget annat!

Hon ringer mig, upprörd & vråla om denna flyktingskärm...en vit är otänkbar! Jag garva mig grön & säger..aha, men hur stor va den andra skärmen? 17" svart?! Och du tar hellre den?! Är du dum i hela huvudet??? 19" för det priset??? Ta den, skit i färgen...måla den då om du nu dör på färgen mohahaha!!!

Skulle jag få köpa en 19" till samma pris som en 17"...gissa 3ggr vad jag skulle välja *S*! Puckosmurf!!! Så...hon sansade sig senare & inhandlade den större...dock småsur över färgen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahahahahaha!!! Måste bara skratta åt din blogg! Tur att din syrra har dig! *ler*

tisdag, februari 21, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupp...här får man fnittra sig fördärvad över hur saker & ting kan gå

*S* Eller hur...fan, man måste ju tänka smart ju...alltid mer för pengarna= mera värt, Sverker på Plus har lärt mig tänka kritiskt MOHAHAHA...eller nått!

tisdag, februari 21, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home