MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, februari 22

and I strike again...

Så kommer man hem...happy happy & lite djupfryst, med big plans på leka hemmafru! Steppa in i köket & börja raffsa fram mjöl, florsocker & stuff... telefonen ringer...

Kommer tillbaka till köket, ska påbörja baket...så WTF?! Vart är florsockret?? Hm..am I senil eller??? Bakom mig står odågan på bilden här...ser djupt oroad ut & samtidigt väldigt oskyldig?!

Stirrar ner hunden...frågar VART e mammas socker, din gris?? Fettopaddan tittar oskyldigt, suckar och lägger sig ner...spelar död?! Vände mig om, ser paketet under bordet...utspritt innehåll på mattan

Bildbevis nr. 2 hur det kan se ut:

Sen blev det Red Alert... fräste ditt svin, din kriminella jävel, din bandit, komunist, fachist... jävla riksidiot till sockertjyv!!!

...efter det så kröp banditen till hallen & såg djupt olycklig ut...så nu ska jag försöka baka klart... mutter mummel...

3 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Söta pöta vovve..kan inte låta bli å skriva..ha ha ..så var det med den vilan..:-))
Men det är för underbart med djur eller hur?;-))
Du har en sak som gör att mina ögon tåras.
=svartvittrutigt golv.
VILL JU HAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
:-)
Var så korkad som inte frågade om man kunde fått det som tillval nu vid bygget.
Men ja då får vi försöka lägga det själva nån gång i framtiden.

Har velat ha sånt golv sen jag var liten och var hemma hos pappas boxarkompis och jag dreglade redan då över trivseln med sånt golv.
Ett riktigt hem med ett riktigt golv tyckte jag redan då.
:-)

Fö är det snart lika roligt att läsa dina kommentarer här och jag funderar.
Ska jag spara dem tills utifall att du åker på semester?
Nä hä för jag har ingen karaktär alls.:o)))
Kramelikraaaaaaaaaaaaam!
Ankie

onsdag, februari 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S*...får förvarna om jag ska bege mig på resande fot...men i regel finns det ju internet café hahaha!

Så skulle jag känna att NÄE...nu måste jag klottra igen, kommer jag peppra utan alla dessa ÅÄÖ iofs men det funkar det med!

Ja, det var bla golvet & kaklet som fick mig att välja den här lgh.
Har superfint sjöstenskakel i köket haha...inget vitt standard tråk! Kanske kan adda en pic sen!

Jo, det är underbart...men ibland blir man ju...irriterad *S* när jycken stjäl saker...men oftast garvar man åt det hela!

onsdag, februari 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...förresten så satte hon i sig all sallad en gång...

Hade en dejt & vi skulle käka middag!
Så mnja vi ska plocka upp en rulle, käket är i princip klart...kommer tillbaka och...vafan???
Vart e salladen? Varför står det en odiskad tallrik på bänken?!

Sen...näe SATAN...hundfan...*MORR* så det va bara att göra en ny va!

onsdag, februari 22, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home