MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

tisdag, februari 28

helvetia i skogsbrynet


Som jag snackat med Ankie om...det här med sommarstugor & pain in da ass grannar.

(obs...snodd bild hehe...)

Känner att jag är irriterad, för nu ska det förvandlas till permanent boende, vilket kommer innebära fler BADJÄVLAR på bryggan, där man förr kunde sola topless ifred.
Räcker med att de lät dagiset stå för vissa kostnader för strandhållning, så man delar den lilla plätt med alla de jobbiga barnen som skvätter sand i fikat!

Man kan inte fiska längre, för då kroka man 3 åringar, ska kan dra iväg med båten..står en beundrarskara på 23 barn & frågar 715 frågor?!
Tar man med sig hunden ner, så muttrar fröknarna om att den kommer skita i vattnet?!


Iofs så är risken större att kidsen både pissar & skiter vid vattenbrynet än att hunden skulle få för sig det!
Man ba DET VA EN GÅNG EN PRIVAT STRAND...and never again?! Är så less på det...strandterrorism kallas det!


Samma sak uppe vid stugan, från att de gamla gardet som ägt sina stugor sen typ -49, till de nya stugägarna som vare sig vet vart tomtgränsen går, eller har vett att hålla in skallarna!

Naah...*S* bara jag tänker på det...vi har som sagt en gammal stuga, som farfar bygde en gång i tiden...men den är åter uppbyggd efter en brand. Men...vi pumpar vatten & flummar runt på vår bergsknalle...ända tills de lesbiska grannarna fick för sig att...spionera i buskarna?!

Skitkul, eller inte?! Vi brukar sola topless, eftersom det är värsta urskogen & då är man inte direkt så pigg på besök! Och vi har en dusch ute i det fria...ligger ute & solar i godan ro...känner mig plötsligt iaktagen?! Hmm...hör att hunden morrar...oki WTF?!

Ja, men se där...det står en kärring på berget & kan inte stänga käften?! Lackar till rejält med puppinuffsorna i vädret...och ba OKI, du är på MIN tomt...kan du D R A & vafan glor du på???
En annan gång, duschar....hör att det kraschar i skogen?! WTF NU DÅ??? Samma kärringjävel flyger på snoken bland pinnar & rötter av blotta skräcken, jo då upptäckt e hon allt?!
Uppenbarligen så har man blivit ett onaniobjekt åt en kärring?! DAAAH!

Så...från att ha haft en stressfri liten fläck på jorden, så plötsligt har man strövande lesbiskor på tomten, ungjävlar som trampar i bullarna & skvätter sand i kaffet?! Men herre jävla gud...kan ni DÖ allihop?! Bara försvinna???

Snackat med de andra stugägarna...jo då, de har upplevt same shitt! En jävel har en aggro vakthund a la hodinis mästare...när den kommer lös...då är det bara att kuta, för den KOMMER att käka upp dig!!! Den har terroriserat folk, så de fått låsa in sig i jordkällare i timmar...innan det där freaket som äger skiten behagar hämta hem byrackan!

Funderar på sälja??? Japp...men vart kan man hitta sig en fristad, en spotte i solen UTAN att behöva åka 870 mil från stan?! Med egen strand?! VART? Utan att behöva leva på barkbröd & regnvatten resten av sitt liv?!

Dom kallar oss stockholmsjävlarna...jag kallar dom fridstörarna...*FNYS*

7 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Näe!! VILKA Muckon!!
Ska vi ta och sparka sönder knäskålarna på dem?
Dum fråga.
Klart vi ska!!!!!!!!!
SHIIIIIIITTTTTT!!!!
Värsta sprängladdningen hittils detonerade.
FÄÄEN vad RÄDD jag blev..flämt flämt!
Är nu så skiträdd att de ska säga åt oss att gå ut för jag är fångad naken här då inget varmvatten fanns så jag har inte hunnit tvätta mig och klä mig....hjääälp!

I alla fall så är det ju skitsynd att det blivit så där på ert område och det är ju hemskt att kärringar ska bete sig som fula gubbar också..bläääikkk va äckligt!:-/

Hur långt från sthlm har ni landet då?
Massa kramelikramar och gåmorron!
Ankie:-)

tisdag, februari 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Komunalt typ 40min,bil quicker than that...ute på värmdö, så det är rätt nära & bra!

tisdag, februari 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

40 min kommunalt..Värmdö...hm..med kartan på bordet och mina kalkulationer så borde jag kunna hitta dit i sommar. Jag cyklar dit och tar med mä kikare och teleobjektiv te kameran! *S*

tisdag, februari 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Som sagt...värmdö är stort, så nisse...du kommer få leta dig fördärvad & hittar du grannen med tokhunden...så kan du ju hoppas på att du hinner dänga hunden först (med tanke på allt du har runt halsen *S*)

tisdag, februari 28, 2006  
Blogger RedAngel said...

Och Akie...innan dess hade vi en gubbe som smög runt, men...tror tanten fick nog & sålde...never seen them again hahahaha (han kanske ligger under en buske?!

tisdag, februari 28, 2006  
Anonymous Anonym said...

Men Red! Kan du inte ge mig ett väderstreck? Anything? Jag måste ha nåt att göra på semestern ju! *S*

onsdag, mars 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

...hmmm...åk dit näsan pekar?! sounds nice eller?!!

onsdag, mars 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home