MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 26

Smalisar...

Just D...höll ju på glömma, skulle skriva om smalisar igen, eftersom den problematiken aldrig blir uppmärksammad på samma sätt som de med way to mutch fett...

Efter outat mina råd, så hoppas jag att det hjälpt någon...att kanske få en dietist att kvickna till & göra sitt jävla jobb! För er som inte vet...jo, smalisar blir ansatta värre än alla er "jag ska banta till sommaren, bu fuckin huu".

För det är ingen jävel som direkt kan steppa fram till er, öga ner & utbrista... nä men LILLA GUMMAN...ÄTER DU?! Och ja, man tänker 419 elaka tankar om att jo du, jag käkar...men käka fan inte upp mig, din fettopadda!

När jag jobbade på krogen, så satt två herrar vid paren & iaktog mig ett bra tag...de snackade & viskade. Sen kommer smart ass no 1 & öppnar käften...asså lilla gumman, du måste ju börja äta förstår du väl! Denna briljanta komentar...kan få det att koka i en. Frågar gubben, vad menar du? Vaddå käka?

Ja men man ser ju på dig, att du inte äter! Jaha du...det ser du, hur ser du det?? Du är ju jättesmal! Jaha...så därför äter inte jag?! -Ja?! Men hur smart är du på en skala?! Jo...men du har ju...dunkar sin polare i sidan..vafan hette det??
Öh, aneroxia...Ja, det är vad du har!!! HAR JAG???
Jaha du, där hade de två gubbarna tänkt...de två oroliga medborgarna hade redan en diagnos på mig?! Frågade herrarna...jaha, så det finns mao bara feta människor, eller normalviktiga...för alla smala har aneroxia, eller?!

Öööh...dööö...öh, nä så kan det ju inte vara, eller va säger du Stickan? Öööh dööö njoee...nä! Ni gubbs, tror väl ändå aldrig att gener kan ha med saken att göra??? Öhh...ah jo lite väl! Jaha, så alla i er släkt har ölmage & är korta?! Nej fan, så är det inte nej nej!
Men..asså JAG har aneroxia för att...jag är smal? Jag äter inte?! Gubbarna börja skruva på sig...back fire, shitty shitt...varför sa vi så!

Jag fortsätter...så asså gubbar, nu har ni suttit här i 4 timmar...druckit rätt många bärs & ni kommer in rätt ofta på en bärs eller flera...så...ni är altså alkoholister?! VA?? NÄ...det är vi inte alls det?! Vafan säger du så för?! Ja, ni är här ofta...dricker ofta..så AH, då måste ni vara alkoholister, så som ni tänker & fungerar!

WTF...gubbsen va vita, sen röda...så ba...f låt..man ba MMM gissa om du ska be om ursäkt för dina korkade tankebanor! Det är precis som när man är förbannad...så kan killar fråga har du mens eller?!
Eh...jo du jag har mens så ofta att jag är ett studieobjekt...japp, PMS 27 dagar av 30?! *S* Ja..eller vafan, räcker väl med att man väser lite...så ba haha lingonveckan?!

Och man ba HA HA...stekpanna på huvudet, tror du?! För om tjejer är på dåligt humör, eller sura över nått...då har vi mens hela bunten!

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Suck brudar. Snart ska ni väl ha en officiell PMS-dag också, typ som nationaldan eller nåt. Skiter väl jag i. Skulle inte ha nåt emot att va ledig en extra dag från mitt facking jävla jobb! *ASG*

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

En din tröge FAN...det FINNS INTE, sak jag behöva dra en fuckin jävla stekpanna i ryggen på dig?! VA VA VA?!
Och du...skulle den dagen finnas, så skulle DU va kvar på JOBBET, medans JAG låg på divanen med PRALINASKEN!!!
AAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJT?!

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ok Red du vinner...den här ronden... *S*

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nisse...jag vinner ALLTID, har du tänkt på det elle?! *S*

söndag, februari 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Hej Humliga puppan!!
;-)
Kom på ditt (nya )namn nyss som motpol till hemliga pappan.

Du är ju hemlig, men fasligt otroligt mkt roligare att läsa och om du skriver en bok så lär den bli tjock och då lär dina berättelser räcka till många tjocka böcker därefter också.
Men jag tvivlar på att hemliga pappan har så här långa spontana underbara inlägg som du har.
;-)
Hans bok kan inte bli tjock helt enkelt och verkligen inte fler i alla fall.
;-)
Nu ska jag äta pizza och sen läsa för jag vill inte vara hungrig då jag ska läsa hos dig.
Krimilikram!
Din för evigt pimpen!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* I thank you my pimp...ska iväg på middag nu, men ska dra upp ngr storys till ikväll...kom på ngr. har slappat lite vettu & fått igång tankarna!

Enjoy...I´ll be back

söndag, februari 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

;-) Å vad bra!!!!
Det är underbart att höra hur du tvåla till dem verbalt!!
Hur fasen kan man få för sig att säga så där till nån?
Det övergår mitt förstånd.

Fick reda på av våran bästa neuropsykiatriker (C.Gillberg)att minst halva befolkningen defacto har låg iq, alltså under normalgränsen och det kan ju förklara en hel del kankse.
;o)
Kramelikramar!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Men det e ju det jag säger...är man smal, så är det som att hela världen vill hålla i ens tallrik för att såda HUR man äter?!

Man upphör aldrig att förvånas av idioter...men jag, jag biter av... för jag är så trött på skitsnack!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ankie..nu vill jag höra skvaller...varför rök ni ihop då?? Schnälla...berätta :) *NYFIKEN I EN STRUT, TITTAR UT*

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vad jag aldrig förstått är folks desperata behov av att kommunicera sina tankar till omvärlden. Om jag ser nåt fetto på stan som jag tycker är lite väl, inte fan stannar jag och skriker: "Fan vad tjock du är!" Som om den personen inte redan visste det...Samma sak med allt möjligt, stora näsor, stora öron, utstående tänder eller vad fan det kan vara. Folk ser olika ut så låt dem vara. Sen kan man ju tycka och tänka precis vad fan man vill inne i skallen utan att hoppa på okänt folk verbalt och utan anledning (för det är ju en helt annan sak om nån annan börjar, då är det handskarna av).

onsdag, mars 01, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja men precis...men tyvärr så är det rätt så vanligt, speciellt om man är smal.

Kan tänka mig att tjocka personer får utstå det på andra sett, som man sett så får de tex inte arbeten pga sin vikt, de anses "lata"?!

onsdag, mars 01, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home