MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, februari 25

liststöld incoming...

Så har vi vart evil igen & snott en lista till...

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ingen har levt länge nog, att klaga vad jag vet?! Så Japp!
HUR RAGGAR DU: Hm...you foxy, me mama, let´s rock?! *S* svår fråga, beror på...
VAD HETER DU: Foxy mama, har jag ju sagt din spion!!!
KALLAS: Red, Reddish, Sötis, Evil,Tsunamin, Du där, Pärlan, Turbo, Ängeln (frågan är sen dödens ängel eller en snäll ängel)
VARFÖR: För att...jag är som jag är
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, spelat PS2 med sonen, gått med hunden, fastna här en sväng framför burken...as in absolutley nothing...
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Sitta vid datorn och se på TV, gå ut med hunden, hälsa på en vän
VAD VILL DU HELST HA NU: Sommar, värme...sandstrand, höra havet...vad som helst förutom snö & kyla!!!
VAR ÄR DU NU: Ja du, burken sitter centralt...mellan hallen & vardagsrummet
SAKNAR DU NÅGON NU: Min vän solen...helt klart!!!
RÖKER DU: Mohahaha...har ngt misslyckat försök att lägga ner, men ja..blossar på lite fortvarande.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Beror på hur man räknar det, fick teckning av sonen förra veckan, en inramad bild av mig själv igår, annars är det nog julklapparna som är närmst!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Gå på bio, styra upp aktiviteter för sonens lov, så vi sitter & planerar vad vi ska hitta på
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Lila.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Hm...asså inte så jag tänker på det jämt eller att jag skulle noja mig för att den kommer snart, men att se fram emot varje år?! Är ju vuxen nu...?!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Sonen nyss & en vän per telefon.
VAD PRATADE NI OM: Som jag sa aktiviteter & att jag ska gå över till vän snart...
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på dessa frågor?! Dum fråga...vad är det för kekko som kom på den?!
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Mohaha...inte ofta, men det klart...har väl hänt va (läs på bloggen)
ÄR DU BLYG: Det beror på. Inte ofta...jag e rätt snacksalig som det kanske märks!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Skam & vanära...men...kl 13 hahaha
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Evigheter sedan...har fobier för sånt, så sist lär ha vart en maginfluensa...förra året tror jag...vem fan håller reda på sånt egentligen?!
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: hahaha...en typ rapplåt, dirty version hette K.N.U.L.L.A ...skönt sound, sjuk text!
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Noppe, däcka på soffan skall erkännas
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Vet inte...tror dörren va stängd, så inte ens hundfan hitta in (I hope)
HAR DU GLASÖGON: Japp, men mest om jag tex kör i mörker. Behöver dem inte direkt, kan va skönt med en skarpare bild på TV & ser lite bättre på längre avstånd!
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: El stockholmo
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Hmm...tänka tänka...nej, men igår till sonen!
ÄR DU HOMOSEXUELL: Vad har vi sagt om att gnugga patte??? NEJ!
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Oj då...fan, det är en lista! Operationer, bananer/annanas på pizzor, över huvudtaget frukt på mat!Otvättad hund luktar äckligt...speciellt vissa håriga raser...man spyr när de är blöta!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Tredje klotet från solen inatt...mtv idag (vem e den nya VJ/nyhetsläsare där?! bort för fan...dör på hans röst & sätt att snacka)
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Haha..syrran: Vart fan är du? Svara då!
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej, jag är nog rätt svår faktiskt...men det finns på kartan, de som lyckats *S*
HUR SVARAR DU I TELEFON: Olika *S* Gestapos telefonsvarare, Tjenare tjeeena, hallå, vad vill du mig eller...vart brinner det?!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Shitt...öh, måla/rita, resa, musik, hundträning, läsa, skriva...inget sådär unikt att man ba OKI ovanligt...standard skulle jag säga!
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Tänka elaka tankar om snö, halka & frostskador??! Dricka kaffe?! Skriva massa saker?! fan vet jag...tänker inte på så sett...I just do it!
HAR DU DVD-SPELARE? Ja...och en video...fullt utrustad för krig *S*
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? eh?! hmm...mer att det skulle hända sonen ngt...kan inte komma på ngt annat?!
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jadå...när jag måste, annars gillar jag sitta med knäna uppdragna & hålla i tallriken *S*...kanske inte det snyggaste, men jävligt avspännt!
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Jag? Min son? *S*...vette fan vad jag ska svara faktiskt?!
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I nacken & axeln.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Ja, på kinden...bara för man läser det säkert!!!
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Helt klart ROSA!!! Annars så gillar jag det mesta, men mer åt blå-grön-lila, om vi ska utesluta sv/v.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Eh...ja du...var väl på 90 talet...kanske 93, minns inte så noga, det var iaf en eriksson minns jag...min tegelsten, vaddå bilder? Va?! GSM nät var det hetaste då hahaha...
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG?...Såg mig själv i spegeln, damn I look good med morgonruffs hahaha
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Kaffe, med lite röksmak ;)
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Helheten...eller ansiktet sen kropp?!
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Periodvis.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Är inte den typen, blir inte kär hur lätt som helst! Så...svarar nog 0 eller nått?! Hur fan svarar man annars?!
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Hm...har inte haft ett bästaste bästa år...men kanske 2004, när jag bara mellanlanda hemma & packa om väskan hela tiden typ! Reste jävligt mycket då...det är kul, älskar att resa!
VAD KÖPTE DU SENAST? Två kassar mat & en säck käk till djävulens gatekeeper!
BRUKAR DU KOMMA I TID? *HOST* Tidsoptimist?! Men om det är viktigt, så japp...annars så är jag kontinental med tider...slappna av för fan, hur kul är en klocktorsk egentligen?!
HUR KÄNNER DU DIG NU? Lat, jävligt lat...
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart...(ortodox sorg= klädd så en bra tid fram över)
KAN DU LAGA MAT? Nä...fött upp sonen på nudlar i kallvatten & choklad?! Så klart, skaffar man barn, så bör man först kunna behärska köket!!! Dum fråga!
VAD PLUGGAR DU? hmm...hur man snor bilder på nätet?? Pluggar tyvärr inte haha
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Vilken skola snackar du om??? Sjuka listskrivare!!!
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Yepps
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Flera...i min ålder så har man hunnit med en hel del va *S*!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Tror inte det kräv så mkt. nu för tiden, men mitt mål med utgång är inte att supa ner mig i koma...men det krävs iaf mer än att lukta på en kork, om vi säger så