MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, februari 23

andra sidan midnatt...dirty version (sd psykoser)

Och nu över till meningslöst mess...eller svar på dum fråga belönas med PSYKOS ;) addar en passande låt...passa er: tryck esc för stäng av låten (tror det funka på denna med)
(OM FUCKIN FILELODGER TILLÅTER IMORGON DÅ...*mutter*
Ravishing Exciting Dame Administering Naughty Gratification and Erotic Loving


herr kottskalle:Du ser lite bakis ut på ditt kort. Är du bakis?
---- evil me:Hm, svår fråga...sitter ditt huvud på en pinne? Eller hade du bara en kotte i röven? (syftat på särbarnets nic)
----herr kottskalle:Jag har en pinne i röven och en kotte i munnen. Vill du också ha en kotte i munnen?

----- evil me:Hmm...är nog inte så svårt perverterad, trots allt ;)
-----herr kottskalle: Är du riktigt säker på det? Du utstrålar en liten lömsk aura. Det som jag förväxlade med bakfylla.

-----evil me: Ska fråga mina hjärntroll vänta...aaah de håller med mig, de anser att du troligen vid det här laget har skavsår i röven av alla pinnar...förmodligen är det så att du ville ha en brasa...det va så allt började! Vad tror du om mina vänners teorier? Håller i rätten eller?!

herr kottskalle: Det är inga vänner jag skulle förlita mig på i en eventuell rättegång. Varför så rövfixerad? Porrfilms skadad?

Mitt veto här* Och detta av mannen, som påstod sig ha pinnar i röven?! Hmm...dax att släppa tv´n nattetid, kanske?! undrar vem av oss som e porrfilms skadad?!*

----evil me:Kan väl alltid skylla på varann å komma undan med det, fan du är rätt osmart!!! Rövfixerad? Ja det är ju du som hade en pinne i röven, inte jag?! Har dom porrfilmer om sånt? Och det kollar du på???
Mår du bra egentligen? För mycket kottfrön kan göra en hård i magen...träfibrer du vet & vid det här laget så tuggar du väl flisor *BLINKETIBLIIIIIIIIINK*

----- herr kottskatte:
Vad säger din psykiater om ditt beteende? Fungerar inte terapin och psykofarmakan? Du bör nog dra ner lite på porrfilms tittandet. Jag märker att du blivit lite "tossig". Krya på dig, så får vi hoppas att det bara är tillfälligt.
(ehum VI?!...ja, grabben verka ha hjärnspöken, eller tro lite väl höga tankar om sig själv)

----evil me: Min terapeut Karsten säger som så: Kottpinne, det fungerar uppenbarligen inte att försöka lägga över skuldfrågan på valpen.

Detta kallas då att försöka överföra problematiken till en oskyldig flicka. Men, kom in på mitt kontor så kan jag söva dig & hjälpa dig uppnå en maximal mental sundhet, ett euforsikt tillstånd kan vi även ge dig, med lite psykofarmaka!// Dr.Karsten

Nu över till puppys svar: Kiss my ass you sorry mothafucker...talkin to me???

----herr kottskalle:
Jag överför inga problem till en så problemfylld liten tös. Det går emot min uppfostran och min kristna tro. Krya på dig lilla tjejen och jag hoppas att du en dag blir frisk, men jag är tveksam. Mycket tveksam.
Och efter det hoppades jag på ha skakat av herrn...skickade ett evil mess men NÄHEEE...fan oxå, han kom tillbaka som en gummiboll, frågan är...vad ville han egentligen?!
tänkte att nä, nu jävlar ska jag ta i, så han trilla baklänges & drar åt helvete...nästa sekvens är svårt perverterad, barn under 18 bör be om förälders tillåtelse innan de går vidare i läsningen. Ev kontakta BRIS i förebyggande syfte!

------skickade det jag hoppades på va THE END:
Självklart inte, alla kristna är ju hjärntvättade assrapers *ASG* så det e heeeeelt lungt! Ta det inte hårt, ta det i röven ;) Ciao!

----minuten efter...
Så så, det går över. Åter med rövanspelningarna. Gillar du att bli fetpumpad i röven så korvarna sprutar? Eftersom du håller på och tjötar om röven. Villl du jag ska knulla dig i röven, eller vad vill du???

-----Me: (ah satan...D R A då *S*...vad kan man skriva mer då?!)
Är det säkert?? *SNÖRVEL* tror du det??? Verkligen?? Experimentet är avslutat pinnen, men av nyfikenhet.. vilka korvar menar du?
Har du TVÅ?! AH SITTYSHITT du är verkligen ett FREAK!!! Eller trodde du att du snacka med Britta Brattwurst ???
Klart att det blev rövanspelningar, anade att du var en packa bajsare av låg rang ;) AND I THINK WE GOT A WINNER...eller ska jag säga...wienner???

Det är lungt, har du inte fått lägga korven mellan bröden hittils, så lär tyvärr lyckan ej vända (och sluta leta anspelningar nu hahaha)

-----herr kottskalle: *ASG*..
--evil me: ;) erkänn...du blev mållös OCH charmad...men BÖ! -
--herr kottskalle: Lite mållös och en smula charmad får jag nog tillstå att jag blev. Blev nog lite rädd med. *S*
AND....förhoppningsvis så somnade han & vaknade på en ANNAN sida istället! Rätt kul när man driver lite med folk, att se hur långt man kan ta dem...men detta var en pitbull som hängde kvar vid låret HUR mycket skit man än skrev. Men erkännas...jag gillar folk som kan munhuggas tillbaka, helst killar som tippar heeelt över kanten & blir hysteriska.
För då måste man nog vara lite nervsvag & sinnesförvirrad OM man verkligen tar åt sig av okända människor på nätet!!! And do I feel BAD?! Naah...sorry, jag bara garvar vidare!! Yeah Im naughty (eller hur man nu stavar...damn ett par kurser kanske inte skulle sitta fel, så man dammar av kunskaperna...eller VEM ORKAR bry sig..ah, just D spraypolisens rättstavnings patrull...har även sett i pres att vissa GRÅTER av felstavningar...VILKA LIVLÖSA MÄN!!!)