MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 24

Uttråkad som få...

Hitta lite najs stuff här...fastna för några som jag addar...enjoy the fun
Skrattande fyrlingar
ah, man minns...man minns lilleman... *S* naah...palla inte adda mer, ska försöka ninna nanna nu...men kul ställe att fnissa på!

Naah..inte bra humör idag alls, massa skit som man fått deala med... så känner mig mer irriterad & förbannad för att komponera mästerverk (as it inte märks elle?!) försöker pigga upp mig själv med fnissande bebisar, dom va söta dom! Kan något någonsin gå som det ska eller?! Måste man sätta på sig krigskostymen & hota med spank???

Finns nya på min dödslista *S*...eller ja, som jag verkligen kommer be fucka loss & trampa på en glasbit, eller något RIKTIGT hemskt!
Jag blir så less på fuckade människor, som sitter & drar ut på tiden...myglare & diverse annat pack som just nu befinner sig på hades väg!

OCH...jag hatar sitta i alla dessa telefonköer...med små trudilutter som kan få en att må illa för mindre, eller bara att de sitter & rabbla massa gojja!

Naah...inte bra, inte bra humör alls!

Hunden väckte mig inatt igen, vet inte vad som felas...kanske vill bli avrättad, hon har infört en ny procedur kalld nattvandraren med snöflinga i ögat...matte är inte glad!

Mighty bläng...nu över till min säng...

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!! Skrattande fyrlingarna ÄR det roligaste och sötaste jag sett på länge. Om jag är på pissigt humör nån dag så ska jag hoppa in och titta på det här klippet och jag lovar att min dag kommer bli mycket ljusare, alltid. SÖTNOSAR!!!

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det var ett tag sen vi såg en bra recension, så here it goes...
DE SKRATTANDE FYRLINGARNA - CC
Efter tunga dokumentärfilmer som Bowling For Columbine, Supersize Me, Fahrenheit 9/11 och Murderball drabbas vi av en kortfilm som inte på långa vägar håller vad den lovar eller det vi förväntar oss. Visst vi har fyra fyrlingar som ligger och skrattar, men uppenbart är snart att en av de fyra knappt skrattar alls. Redan där ljugs det i titeln. Det blir inte bättre när vi inser att det ligger en kvinna (förmodligen mamman, men man kan misstänka en amma eller en kidnapperska också och hur kul är det då?!) som stör själva skrattet hela tiden genom att öppna munjäveln i tid och otid. Efter den första skrattsalvan känns det som att skådisarna går på tomgång. Handlingen mattas av, och inget nytt införs. Nej, det här var mindre bra.

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

PS. Om ni ska se en enda dokumentärkomedifilm i år, se The Aristocrats. Allt annat suger i jämförelse.

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

The Laughing Fourlings

Once upon a time there was a man and a woman. They shared there love in a bedroom in their small house just outside of London. The man thrusted his penis into the womans vagina. He moaned like a howling crazy wolf in the night. The woman was reading a tabloid magazine all through the intercourse and didn´t even notice when the man slapped her and came.
Birds were chirping and the sun rose slowly over this wonderful house in south London suburbia as the next day arrived. The man woke up and found the bed to be empty. He smiled and took a hot steaming shower.
The woman was reading a magazine in the kitchen when the man entered. "Honey, can you fix me some eggs and bacon please?", the man joyfully asked. The woman refused. He killed her.

Two years later the man married another woman who conceived their four lovechilds - the infamous fourlings! The world had not seen adventure of this magnitude yet...

Stay tuned for the next episode of THE FOURLIIIIIINGS!!!!!!!

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag känner igen dom där fyra från ett annat klipp på nätet. Tror jag såg det på www.crazy-clips.com eller nåt i det stuket. Då satte en man eld på dom. Först hällde en tjej lite bensin på dom, och sen klev en kille in med en Zippo och tände på. Fan vad de skrek. Inga skratt där inte. Fast jag var jävligt trött på garvet ändå, kändes sådär....

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan Chribbe! En tvåa??!!! Filmen hade ju värme, action, känsla, snyggt ljus och substans. Hörrö, ser man inte en halv nipple på slynan i sängen? Nej du det här var en filmsk(r)att utöver det vanliga. Grabbarna är extremt duktiga skådisar och "mamman" är ok. Jag gillade inte slutet, sorry men jag är en sucker för happy endings. Kändes direkt som att "pappan" var på väg fram och "göra klart". Det tyckte jag var otäckt. Mitt betyg blir dock MMMM+ (stark fyra för lekmän) och jag ser den gärna igen under föruutsättningen att jag får en fribiljett.

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ett par schyssta rattar skulle kunna ha räddat detta haveri, men eftersom att tuttarna ligger gömda bakom barn så kan jag inte påstå att det blev några pluspoäng. Dessutom har jag haft roligare med ett barn hemma än med dessa fyra som hetsar varandra (mobbing är aldrig kul, och ni ser ju hur den som inte skrattar lika mycket är lite på sidan av från de andra). Därför står jag fast vid CC, det är till och med så att jag efter att ha sett om den funderar på att går ner på en C+, m a o lite bättre än Fair Game med Cindy Crawford, men klart sämre än Tre Män Och En Baby med Tom Selleck, Ted Danson och han från Polisskolan.

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

The Laughing Fourlings - Part 2 (The Gift)

The fourlings grew up in a nice home with loving parents who made them laugh on camera and posted it on internet, hopefully to get some money or win Americas Funniest Homevideos (Daisy FUCKING Fuentes...).
One day the youngest (19 seconds apart) toddler Stephen was crawling around on the kitchen floor when Bella, the house maid walked in. Bella didn´t like Stephen and when the parents had turned their backs she tried as often as she could to be mean to poor Stephen. This time was no exception. She kicked him like a football and he flew through the room with great speed and broke a glass painting that was hanging on the wall. Stephen got hurt and really mad. Not ordinary mad..really..really..reeeaally mad.
Suddenly he could conjure a big bolt of fire between his small hands. He stood up on his tiny baby feet and shouted with a heavy voice "die you pig cock sucking motherfucking ass licking donkey raping shit eating cleaning woman!". He then threw the gigantic fireball on the surprised Bella and she exploded into many meaty pieces. When the police arrived they thought it was an accident, something to do with the gas stove or self combustion. Stephen smiled as they scraped up her shit from the floor.

NEXT WEEK ON THE FOOOOURLIIIINGS: Stephen learns that he can control minds just by laughing at people with cameras. The other three babies, Redd, Chribersta and Nilsoné are completely useless and will die before x-mas. Stephen has the three 666 on his soft little skull and will (if the ratings are still high enough) rule the world.

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

*ASG*...eh...ni är fan inte friska!!!! Nu är det JÄGERTALKERS...I belive, är det den 4:e redan???

Fan måste uppdatera min kalender hahaha!

Och bebbegänget e VISST roliga, ja att lyssna på...de stirra på papsen & mamsen...sen ba ni fattar inte vad one night in bed kommer innebära!
I 20 år framöver kommer vi sno alla era pengar, skita ner en hel by & dricka så mkt mjölk att englands BNP kommer skjuta i höjden, samtidigt som vi shoppa loss!

Era dumma fanstyg, vi ska råna er, plåga er & ni kommer bränna videokameran alt. pantsätta den för ens ha råd att gå på muggen på krogen!

fredag, februari 24, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Shit!!!!! iiiii!!! Red!
HALLÅ!!
2 vikarier utifall du går på semester?!!
Vem ska jag välja?

Menar att detta måste hållas koll på då inga bloggar lyser som din stjärnblogg och nu finns 2 som nästan strålar i kapp med dig.
Men du!
Bara nästan asså.;-)
Säg till om du går på en lång ledighet så jag kan använda dom båda 2 lite varvat så där asså.
;-)

Tyckte deras(fyrlingarnas) klirrande, kluckande urgarv var så underbart!!
:-) Rörd! Ska mejla denna filmsnutt vida omkring mig.
Nu ska jag dejta kudden.
Kramelikramar!

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jaja det där är viktigt och spännande. oooh. Men vill du inte hellre veta hur det gick för THE FOURLIIIIIINGS??!!! Vill också slänga in en liten braskis att jag håller på att falla för dig Red. Ledsen men jag gör verkligen det. Vad fan ska du göra åt det då? Va? Ska du ropa efter THE FOURLIIIIIINGS??!!! Ska du det? Ska du? Ska du?

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Falla? Nipplon? hmm...få se här nu...helg... Men för fan Jägerwalker...är det du nu igen?!

Släpp den där jävla flaskan i tid *S* & det jag kan ropa...det e fan ta mig TIIIIIMBEEEEEEEER, step a side bitch or you been hit by a jägertalker!

lördag, februari 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Dr Jäger and mister Hyde! Hahaha! Red! Hjälp mig! HJÄÄÄÄÄLP!!! *s* Sitter nu och undrar om jag ska gå ut eller om jag ska vara hemma. Vad tycker du? Måste hitta them lovin´ bitches haja!

lördag, februari 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Var det nån som hann ta registreringsnumret på den där festen som körde över mig igår?

lördag, februari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home