MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, februari 23

the kidow speaks...

*S* Sonen satt & uppdatera sin hemsida...så plötsligt ska han ha en dikt med, så...givetvis hjälpte jag han att få till det!

Sen spana han in sitt mästerverk, funderade en stund & säger: Asså, egentligen så passar den inte alls in här...men jag gillar den!

Frågar, hur menar du nu...varför skulle den inte passa? Bara för att du har värsta hiphop gangsta grejjer på sidan?!

Precis, så då blir det lite konstigt med en dikt...känns det som!

Amen, du vet...man ska blanda lite, hela din personlighet är väl inte bara hiphop?! Det finns ju mer att spegla & jag tycker att man ska kunna blanda allt möjligt som man gillar!

Sonen säger: Ah, det e sant...och jag gillar kärlek, så då blir det ju helt rätt med den, även om musiken sjunger sådär fula ord! Kärlek passar mig! Jag är ju massor av saker, inte bara att jag gillar rap!

*S*...jupp, sonen har hajjat det där...det e lövely love som ska va med på tapeten! Var ett så roligt konstaterande, med tanke på hans coola profil han försöker hålla...mamas baby, helt enkelt!