MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, februari 23

saker man inte ska göra, men gör ändå...Frulle med kackerlackan

Moster hade hyrt ett pitoreskt litet hus, mitt i lilla staden i juggeland... Var jättegulligt hus, slitet & gammalt men...en egen trädgård mitt i stan går sällan av för hackor!


En natt gjorde jag ett stort misstag...det kraffsa & raffsa under sängen. Låg och fundera i mörkret...ska jag kolla under sängen eller inte? Hum hum...mnja, tänk om jag inte kan sova sen då? Men det små ljuden störde mig enormt...visste att jag säkert skulle få ångra mig bittert för den lilla titten...men vafan är det som låter?!
Jag skrek som en stucken gris, det här är fan inte sant!!! Jag kommer att döööö!!! I skenet av min fina lilla reseklocka med inbyggd lampa...så hade jag sett...a vaddå...jo, antisimex guldgruva, en biologs våta dröm...under min kanonfina lilla bäddsoffa, så rörde sig hela jävla golvet!

Det var någon form av tusenfotingar...stora som ett pekfinger, det var massa skalbaggar, spindlar & gud vet mer vafan som flydde det svaga ljusskenet! Ville inte veta mer detaljer...dom hade redan party där under...ett jävla underground party on top of the floor, under mitt ass?!

Hur i helvete skulle man kunna somna om nu då?! Det var ju trauma akuten...nu visste jag vad som kraffsat under sängen en hel vecka (ja, innan jag slutligen kände mig illa tvungen att kolla...idi-jävla-ot!) Börja se skräckvisioner...de kommer krypa in i mitt öra,mitt öga & bygga bo, käka upp min hjärna.
Dom kommer krypa in genom näsborrarna & lägga ägg...genom min mun kommer de oxå komma in...jo då, sett skräckfilmer om kryp som käka upp folk innifrån.
Sen kommer det ligga ett lik i soffan...bara skinn & ben...Im fuckd, jag är dödsdömd, slutet är nära...vem ska ärva mina saker? Ska jag börja skriva testamente nu? Hmm...???

Somna på någon höger, troligen utmattad av nya infallsvinklar av hur de små krypen skulle ta livet av mig & vad jag kunde göra åt saken!

Dagen efter...sömndrucken, så trippa jag till köket...skulle käka frulle hade jag tänkt va! Så jahapp...står med häcken i vädret och undersöker kylen...mmm...vad vill jag ha...mmm...så tycker jag att det rör sig i ögonvrån?! Reser mig upp, kollar... naah inget där?! Synvilla antagligen...är ju inte precis utvilad efter nattens skräck!

Hänger mig åt dreglandet i kylen...hittar mina läckerbitar & börjar plocka fram allt! Så hör jag något...vänder mig om, ser fan inget ovanligt. Ropar på moster, tänkte ah, det e väl hon som raffsar, kollar klockan?! Nehe hon e på jobbet. Tänker att jaja...gammla hus e alltid besatta, är väl ett spöke eller nått fnittra jag för mig själv!

Steppa fram till bordet med mitt kap från kylen...placera det, så...plötsligt kuta en servett över bordet??? Vafan...det e besatt det här jävla huset eller så är jag banne mig packad! Servetten har tvärnitat?! Måste sett i syne!

Servetten börja bränna på igen...det bekanta smattrandet..AHA, det e dolda kameran...nä nu jävlar, lyfter servetten...and...skriker som en gris...den FETASTE JÄVLA KACKERLACKA JAG SETT I MITT LIV...no way in hell att den ska få sno min frulle eller dela bord med mig! Rycker tag i en sko & börja spanka den jäveln...DIE SUCCER DIIIIIEEEEE...
När den verka stenad & klar...ska jag käka, kollar över axeln...på golvet där jag smacka på den fan...haha, där ligger han den fule fan! Tuggar förnöjt på min macka, Im a killer...så e det bara!

Kollar igen, för säkerhets skull...fuckern är BORTA?! VAFAN?? Oki...det e bara upp med fötterna på stolen & avsöka hela golvytan...vart är den??? Påminner mig om att just D...dom överlever ju allt...hm...skit samma!
Skuttar in i badrummet, utrustar mig med ett stycke hårspray & en tändare...kommer den jäveln, så ska jag BRÄNNA upp han!

Så kan det gå vettu...kan tillägga att jag sov med hårsprayen nära & en tändare...minsta lilla & jag skulle blasta dem alla...i värsta actionmovie stil *S*

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

En av de saker jag verkligen hatar med Florida är just kackerlackorna. De jävlarna är stört omöjliga att få död på såvida man inte briserar en atombomb eller nåt i det stuket (och inte ens det har väl större effekt än att de svimmar av en stund). Jag vet att kackerlackor inte är farliga som t ex giftspindlar eller giftormar...ändå är det nåt som är såååååå äckligt med dem att jag känner hur det kryper i kroppen bara jag tänker på dem. I USA är det dessutom alltid tjocka heltäckande mattor i alla hus, så att ta död på kackerlackorna är ett hårt jobb indeed. Man slår med skon, boken, tidningen, katten, vad som än finns i närheten men mattorna dämpar slagen och de jävlarna pinnar undan. Ibland halvmosade men ändå på benen. Äckliga jävla fuckers.

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Det va första gången i mitt liv, jag stötte på en kackerlacka & den va fan STOR som satan!!!
Typ 7cm från huvud till ass...och dom låter ju vafan som en pansarvagn när dom pinna på...helt sjukt!
Tacksam att jag aldrig mer fått frottera mig med sånna...gissa vem som va paranoid efter?! Stirra som ett psyko efter kryp varje dag *S*!

fredag, februari 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home