MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, februari 25

Finn din väg i stockholm...kartan ger svaren

Ankie...du undra vart jag bodde...lista ut det du *S* här är kartan, som ÄGER...tyvärr inte stans bästa storlek, men klottra ner länken för asflabb! Fan va sjuka saker man kan hitta på sin färd över nätet!!!
T bana kartan Rekomenderas varmt till alla turister, kanske avlägsna släktingar i svea rike!

Sjukt skön...Ankie, tror du bodde i orgasmbasen... *ASG* så mnja...jag är inte långt därifrån kan jag säga!

Ever besökt Tre Kurdgängs Nåd?! Jag har iaf hahaha

7 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Kolla smilie
Men du är ju bara fööööööör sköööön!!
;o))))))))))))))))))
Roar hela min familj här.
Jo det är helt riktigt att vi bott på den fina orten orgasmbassen:o)
Men jisses! Jag har nyss vaknat.
Detta är det roligaste jag sett på länge.
Nu måste jag gissa vart du bor.
-Är det på en grön linje i alla fall?
;-)
Kramelikraaaaaaaaaamar!
En morgonglad Ankie

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Helt klart! Men som sagt...outar inte mina personliga hemlisar här, vem vet vem som läser...a gril can´t be stupid!

Och på sättet jag skriver *S*...kanske jag retar upp ngn till vanvett även här, vad vet man!

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Just D...*S* när jag kolla kartan så ba...näeh, vilka tråkiga namn... man skulle ju komma på mkt roligare...så upptäcker jag WTF det e ju ett anagram ju...MOHAHAHA

Ja, kan bli nästa grej på alla ring så spelar vi programmen hehe...här får du ett ord av oss... fix it up good!

lördag, februari 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Nu e pimpen lite trög igen å så pömsig.;)
Har du hittat på alla dom namnen själv??
;)
Måste kolla.
Läser och flabbar åt alla bloggar du länkat till också.
Kankse kanske får jag nytta av dem med som vikarier, men det är långt ifrån säkert.
Du är the best!!
;-)
Kramelikraaaaaaaaaam!
Ankie

lördag, februari 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

p,s förstår att du inte vill outa dom. Jag är lite impulsiv så i bland kan man behöva förse mig med munkavel och rensel som man kan rycka i hårt om jag inte skärper till mig.
;o)
Kramelikramkram!
Ankie

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

nej nej nej...Anki, jag har SCHNOTT kartan *S*...men skulle kunna tänka ut lite roligare namn!

Men som sagt det är ett anagram, stationernas namn är omsvängda... fattar du nu?!

BAGARMOSSEN ->O->R<-GA<-S->M *BA<-
->SSEN...ser du nu, det blev krångligt det här, men delningen är
BA GA R M O SSEN, när man vänder det i ordning!

Fan, jag är pedagogisk som en strumpa *ASG*

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Jo, Anki...jag förstår hur du menar, spontant så känner man ju så att AHA, vafan inget namn, vem är du, vart bor du?!

Har inget med munkavle att göra *S* det e lugnt, men du vet varför som sagt!

lördag, februari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home