MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 24

The burning of a ballerina...ett garanterat stjärnfall

Ska släppa ut ballerinans mess, för att ge ytterligare en inblick i nätdejtande på hög division...

Det började med ett förtryckt CV:
Hej vad kan jag säga,din profil fångade mig verkligen,så vem är jag?..jag är en varm,öppen,omtänksam,mysig,och romantisk kille,jag jobbar nu på arlanda flygplats,men ska i mars utbilda mig som flygsteward.jag pluggar även Persiska på kvällstid eftersom jag tycker att d är ett så vackert språk.

Mina intressen är: shoppa,kläder,mode,inredning,design,dans,salsa,reser så mycket jag kan,åka inlines,festa,musikaler, listan kan bli lång med mig så får man d aldrig tråkigt,d är svårt att träffa en seriös tjej som vet vad hon vill ha,du tycker säkert d samma om oss killa,jag säger så här visst är d lätt att få sex men, det är svårare att träffa en ärlig och seriös tjej.som är mogen för ett förhållande..jag xtra knäcker inom film,reklam och musikvideo,

Jag skulle gärna vilja veta mer om dig tänkte om du har tid o lust så kanske vi kan lära känna varandra,så kan jag oxå berätta mera om mig själv för dig,hoppas du hör av dig...kram

Redan här kunde man börja ana en viss evil tanke...dansa & hans intressen mohaha...men oki, man ska ju inte va elak va *develish smile* Skrattade lite & skicka: Åh, tack för ditt CV! Han svara...typ ah, det kanske man kan se det som! (svar: japp, skulle never ever få för mig printa ett A4 intresseformulär på första messet då rå...men det e jag)

Sen kom det massa smör, lite info om att han kan skådas på den filmen om en månad & i den Darins lilla senaste...man ba OKI, svimma nu, är du KÄNDIS?!
Tänkte tönt...har oxå vart statist, men skulle inte drömma om att få det att framstå som att jag medverkat i FILMER?! Och en film...muhahaha...ja du, ska inte säga mer...men ändå, det var år sedan!

Sen besvara han en inbillad fråga oxå?! Fråga om han va frisk, vafan snacka han om egentligen???
---ballerinan svara: det var ju det du frågade om eller?
---evil me: hmm...tycker det va en copy paste från igår! har inte frågat ngt??
----ballerinan: men du hörde ju aldrig av dig eller hur?pratar du med så många eller (redan här...inser man att EHUM, han va fan inte säker på vad han besvarade för fråga, men vafan...kör hårt bara?! eller?!)

Dum jävla fråga, korkad fan, nä...pratar BARA med en person & sen limma jag fast mig som en pitbull i låret, börjar planera ett vårbröllop & har redan startat skriva passande efternamn?!
Om man inte hör av sig...gissa varför MOHAHAHA!!!

Fråga lite snällt: Är du frisk?? Vad snackar du om? Så klart jag snackar med flera...?!

herr ballerina flippar ut i sin tyllkjol:
ja jag är så frisk men du är nog inte det du behöver ju söka hjälp,,du är väl så ful att du måste ha glasögon,,hahaha,,,jävla hora,,,haha du kommer inte att komma långt du har säkert haft en dåligt barndom,,

Blinkade...tänkte OUFF SHITTYSHITT vilken psykos?! Vad fan hände?! Ja, hellre en ful hora i "glasögon" (är ju iofs solbrills då rå) än en dödsdömd riksidiot med nervproblem & minnesluckor!

Skrev ett fint svar om att han var fullständigt sinnesrubbad & att skrika hora var ju ett tydligt tecken på hur dåligt han måste må!

Tyvärr... upptäcker jag att han hade blockat mig OCH loggat ut...garva asset av mig & tänkte...stackarn, det här var det modigaste han gjort på 7 år. Nu ligger han säkert adrenalinstinn & skakar under täcket...så ball han var! Han grät säkert en skvätt...för 30 min senare hade han tydligen loggat in & bombat min GB igen?!

Han nöjde sig inte med att skrika hora...nu skulle han visa pitten åt mig?! MOHAHAHA...det roliga är, att pga hans dumhet, så kommer jag besvara inläggen i GB & då står det till allmän beskådan, vilket måste vara ännu mer pinsamt!

Så smällde han rätt hårt i brevlådan...och kommer skratta ännu mer, när han kommer läsa vad jag besvarat! Detta kommer resultera i ÄKTA trauma...jag älskar uppretade män...de är så logiska *S* och nehe in hell att jag kommer blockera han...kommer bli så mkt roligare att se hur han ska betee sig nu då!

Vet inte vad han ville uppnå, men...*S* haft värre offer som skrikit än han...så låter han freaka ut mer! Jag älskar särstudier...jag älskar att driva folk till vanvett om de vill käfta emot...mmmm aj like ballerinans fina försök på personangrepp...jag kan oxå smälla tillbaka ;)

4 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Men fyfuttifan vilka dårar det finns:/
Blir liiite skraj ska jag erkänna, för att den dåren gör nåt elakt mot dig IRL.

Men det är säkert mest munväder.
För vad lätt det är att skrika å bete sig bakom en dataskärm.
Han är nog feg så då är nog ingen fara, men var på din vakt.

Första gången jag hörde om spraydate var förra året då en kompis huserade där och hon blev jäkligt ansatt om det var nåt som inte passade herrarna där inne:-(

Hon skulle bli utesluten och avstängd hotade en 18 årig s.k moderator som varit jättetrevlig innan?!
"alla här vet ju hur lättfotad du är" skrev den fan t.ex..

Men nu är det ju jääävligt roligt att läsa dina svar på dessa dårars förtal.
Så sluta inte visa oss dem!!
;o))
Massa kramelikramar!
Ankie

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Om jag säger som så...ett psykfall mordhotade mig, många har väst & fräst...(och detta oprovocerat)men det är just allt de kan göra!

Och ja, det fanns en snubbe som bytte nic 47 ggr i ett försök att terra mig...men som sagt, de kan suga min tånagel! Och den där herrn som våldtog tjejer därifrån, honnom har jag snackat med, men avfärdat som ett psykfall. And gissa vem som uppenbarligen hade rätt?!

Höll på trilla av stolen, när jag såg hans bilder på efterlyst! Haft en stalker oxå...men det finns ngt som heter vänner...stora vänner... så jag tror jag har jävligt bra koll på läget ;)

lördag, februari 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Damn vad glad man är att man inte är fast i detta singelträsk där vissa snubbar (och säkert vissa brudar också) verkar bli så desperata att de tappar all vett och sans. Frikking morons!

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jo men det är sant, finns så sjuka människor...trode fan inte det var sant?!

Vet ej vad som felas dem...men att ragga med mordhot, det rimmar rätt illa. Eller sånna som vråla massa skit...det är då man undrar SKULLE DU VERKLIGEN VÅGA SÄGA DET DÄR TILL MIG IRL?!

Har frågat flera som vrålat skit, kom igen...våga irl, för jag e same shitt irl

lördag, februari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home