MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 24

Pastalandet drabbat av...GALENSKAP?!

Shittyshitt...kunde inte somna trots allt, så mnja...läser lite tidningar... höll på trilla av stolen...har äntligen fått upp hakan från tangentbordet!

Ett fall i italien, där en 14 årig flicka blivit våldtagen...så sitter herr psyko våldtäktsman & överklagar domen, för jaaa...asså bruden va ju liksom inte oskuld, misstänker han & yrkar på strafflindring?!

Och troligen så FÅR han det?! Vart i helvet är världen på väg??? Han kunde inte nöjja sig med att våldta henne, han hade specifika krav... han ville ha en OSKULD på köpet?!

Skrek hon inte tillräckligt högt, eller på vilket sätt var han missnöjd, den sjuka jävla barbaren?! Nä fyfan säger jag...nu har italien halkat på min lista! Fuckd up psykoser!!!

Läs själva:
aftonbladet telegram

Kommer fan fucka loss min dag imorgon, tur man är ledig...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilket liv fullt av dårar man befinner sig i?!? Galet! Sjukt! Men jag är inte förvånad. hell!

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Det e ju sinnessjukt fan, så man trilla av stolen! De måste ha drabbats av galna spaghetti sjukan mohahaha

fredag, februari 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

5 saker jag gillar med Italien:

1. Utelivet
2. Det sydländska temperamentet
3. Värmen
4. Fellini
5. Att landet ser ut som en stövel

5 saker jag hatar med Italien:

1. Jävla sjuka idiotjävlar!
2. Kaffet
3. Äckliga läderskinn
4. Barbar-dinosauriementaliteten
5. Tuttprogrammen "tjing tjing" (den här sista ljög jag om för att få lite poäng hos arga tjejerna...)

fredag, februari 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Vet inte vart du var...men antar att du umgicks stenhårt med en flaska!
Där jag huserade...ja Nislon, du skulle vart med, först parta vi som djur...sen innan vi åkte hem brände vi förbi "horstråket" *S* Och jag säger då det...de helt klart schnyggaste var transorna, de opererade pojkarna!

Herre gud de var filmstjärnesnygga, de andra hororna tjena...utan tänder, så fula att mnja...att ens BETALA måste vara en ren desperation!

Alla hade varsinna gator...vi kolla alla & garva...de hata oss, vi stanna..de närma sig & vi gasa ifrån med asflabb! hade ficklampa med oss i bilen MOHAHAHA...säger bara, parta som oss...det e få förunnat!!!

Kaffet som jag fick, smaka wonderbaar efter ha spankat gaybaristan & trackat livet ur han, så när han såg mig...han grät & fixa min kopp som jag önskade!

fredag, februari 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home