MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 26

klåfingriga repande skitungar!

Naah...hyrde mina älskade actionfilmer va... happy as hell...läste bak på dvd´n: Danny the dog- en föräldralös pojke som sedan barnsben tränats för att åsamka sina motståndare maximal fysisk smärta.

Jupp...just my kind of action...en eh, lördag... och drar igång rullen med stooora skålen på magen, så WTF...den hoppar, den hakar upp sig...?!
Mitt i värsta kickscenen...så står en lirare med käften öppen & rabiesgalna ögon...my friend Jet visa ryggen...åh åh...nu funka den...nej, Jet vänder sig 1/4 del...för att...ÅH hoppa en meter fram i filmen?!

Men...WTF...skitirriterad, drar ut skivan & kollar...jo då, 318 repor samsas med 28 klara fingeravtryck, redo för en DNA spårning till vandalen som senast screena sin tumme på skivan! Försöker inhalera skivan, för att putsa bort fettfläckarna...ska det va så svårt att ta en film i det där hålet?! Måste man slabba labbarna överallt?! VA?! Vandaler!

Men säger som så... innan jag fick mitt damp utbrott, så verka den skitbra...men får utvärdera den i min GRATIS omhyrning...förbannade skit!

Säger bara...I morgon...så kommer boysen på videohaket att få langa fram en ny, för annars ska jag dropkicka deras ass...precis som min vän Jet Li...(eller jag drömde, men...får väl köra verbal combat då rå)

Nu skall jag övergå till mitt spontant urplockade andrahands val (hyr alltid 2 rullar, if I don´t like...I change) Dead Fish...såg bara att Gary Oldman va med, han bruka va flummigt skön jämt...hoppas det inte är en kalkonrulle, eller att folk använt dvd´n till glasunderlägg *mutter & morr*

Ja...så hade jag väl inget vettigare att tillägga inatt då...I morgon kanske jag addar bilder, från vår lilla utflykt...ska leka kulturell...gå på museum...det du, det e grejer det *S*...garanterat trängas med en halv mille andra brighta föräldrar med samma geniala plan, kommer säkert en rapport om det med!

CIAO...reddish has slängt sig själv i beddish...dvd e laddad å klar...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe nu e jag här och jag kan tydligen inte hålla käften..
Vill bara säga en sak i min knäppa fylla (du får döda mig sen Red..). Du verkar vara en extremt bra mamma til din lilla knoddis. Jag vet att Chribbe är, i allafall i mina ögon, en snäll och rättvis far. Av allt jag läst i din blogg och känslan jag får (du kan ju ljuga men jag tvivlar starkt..). Hur det än är så vill jag bara ge dig en ärlig nick Red, inget tjafs bara så du fattar att jag vet..
Nu känns allt bra. Det här var mycket bättre än att skämmigt be Red om lite god damn feeling! *ASG*

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Översätt min sida till tex tyska... MOHAHAHAHA...tidernas största skämt, jag döööör hahahaha

Nislon, du e bakis...så jag översatte, hoppas det blir så sen med! Detta MÅSTE finnas på var manns blogg...mohahahahaaaaa, jag e så road av detta!!! Jag DÖÖÖÖR!!!

nislon gesagt...
Hehe nu e Zacke här och Zacke kan tydligen inte hålla käften..
Vill bara säga en sak I Minute knäppa fylla (du Får döda mig Sensor Rot.). DU verkar vara en extremt Büstenhalter Mamma bis Din lilla knoddis. Zacketierarzt att Chribbe är, i allafall I Mina ögon, en snäll och rättvis weit. Handelsallt Zacke läst I Din blogg och känslan Zacke får (DU kan ju ljuga Mannzacke tvivlar starkt..). Hur det än är så vill Zacke bara GE Grabung en ärlig Einschnitt Rot, inget tjafs bara så DU fattar att Zacketierarzt.
Nu känns allt Büstenhalter. Det här var mycket bättre ist än att skämmigt rotes om lite Gott-Fluchgefühl! * ASG

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

jag GRÅTER...jag fuckin jävlar GRÅTER så mycket jag skrattar, jag har KRAMP i magen...jag dööööör

Addar en shcnutt av senaste inlägget:

nochmals machen för en DNA spårning bis vandalen das skivan som senast screena Sünde tumme på! Försöker inhalera skivan, för att putsa bort fettfläckarna... ska det Virginia så svårt att ta en Film I det där hålet?! Måste Mann slabba labbarna överallt?! VA?! Vandaler!

Vafan är Virginia??? VA?? Jag kan inte tyska...men Im dringling and mingling på min egen sida...fan va sjukt kul!!!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

:o)))))))))))))))))))))))))))))
Jag, Pimp, vaknade just !(uret är 09.49 pip)
Gåmorron föressten på dig/er!!
-Vågar man vakna här?
-Det första jag gör är att ruska igång mig, ta medicin och sen gå till min egen blogg och trycka på din länk.
Nu ere kriiis asså.
SÅ här har jag aldrig betett mig förr på nätet;o))))))))))))))))))))))))
Undrar vad fenomentet kan heta?
Den där översättarn/undersättaren måste jag i alla fall prova sen.:-)
Kramelikraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Va fan??? HAHAHAHA!!

söndag, februari 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home