MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, februari 25

Im sick...as sick as can be...

Idag har jag drabbats av ett för tillfället okänt virus! Misstänker att det är ett sk. "kedja fast kärringen vid spisen" virus, ett hemmafrus virus?! Fattar inte vem som gnuggat av sig på mig?!

Börja med att jag egenhändigt drog ihop en kebab?! Hello?! Sen...fick jag en sjuk idé om att raffsa bland mjöl & jäst?! Inte nog med det, likt en skata kastade jag mig över ett glittrande paket jordgubbar?!

Så..jaha...vad har jag gjort?! Drog ihop en deg som jäser just nu...fick en vild idé om att förändra ett recept, så inte nog med att jag ska fritera juggebullar, tänkte avancera & göra vaniljmunkar?! WTF HÄNDER???

Sen...miss klåfinger skåda jordgubbarna, likt en varg vakta jag kylen & cirklade runt...POFF IDÉ likt professor Balthasar... sliter fram paketet, strimmlar gubbarna & slänger upp på en tallrik & WHAM...drar upp en kastrull, slänger ner en näve vit choklad & drar en redig skvätt grädde över...kokar upp skiten & SPLATT på gubbsen?!

Jaha du...sockersjuk idag, eller?! Måste vara för att jag inte fick mina chips igår...det straffar sig alltid, nu e jag fånge i köket...någon har tagit över min hjärna?! Jag har fan 3 degar igång???
HJÄLP MIG, SAVE MY SOUL....

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där kladdet lät gott! LOVE DA FUCKING STRAWBERRYS! Själv sitter jag och mumsar på en chipspåsejävel och dricker lilla virren. Snart blir det fest! Jag ska försöka att inte dumkommentera inatt men jag kan inte lova nåt du vet *asg*
Igår natt somnade jag ifrån ugnen med varma mackor i. Vilket virus hade tagit mig då..?

lördag, februari 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Snart kanske du har tapperwearparty också??!
Hälsningar!
besviken pimp.

;o)))Bara skåja!
Lät svingott.
Har glass i frysen kom jag på men i dag kunde jag inte knäppa jackan som är strl xxxl ...shit!
Sluta röka har sina följder.
Kramelikraaaaaaaaam!

lördag, februari 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ankie, I feel you! Slutade snusa för lite mer än ett år sedan och började mumsa godsaker istället. Extremt jobbigt det där. Stolt över att hålla mig borta från nikotinet men man måste ju ersätta det med någonting och det är lätt att det blir socker. Gott gott gott men jobbigt!

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nislon my friend...det heter käka på grillen, innan du snubblar hem! Annars blir det lätt så att man ska leta fett hemma, bränna ner halva lyan i den vilda jakten!

Har lärt mig det, efter en vild natt, så lyckades min syrra stoppa in en sked...med ngt sketet plasthandtag i ungen (efter vårat smaskande av pommes med majjo dipp) det resulterade i BRANDVARNAR väckning, där samtliga grannar nära på hoppa ut genom fönstret i nattsärken hahahaha!

Efter det...vi skådas alltid slaffsande på ett mc donalds nära festens/krogens tillhåll!

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japp...det va ruggit gott, den där såsen fick ögonen att tindra, som ett barn på julafton!!!

Tänker sjunka ner i min famous al bundy smet, införskaffat mer cigg & ett par filmer...här ska vi hålla oss från köket!

Eller mnja snart...bränner på ett stycke kött & potatis med vitlök...ska fetta på mig...det är för kallt ute för att göra annat än käka *S*

lördag, februari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home