MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, februari 25

en till då vafan...*S*

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag mammaledig, beundrade min lilla ödla. Låg & bara mös hela tiden, för jag fick en ängel...inte ett kolikmonster TACK GODE GUD!!!
Det va den slappaste tiden i mitt liv, att bara sniffa nykläckt bebbe är det bästa man kan göra...mmm...iofs var jag tillfälligt förlamad, så lärde mig hur otrevligt det kan va att fan inte kunna ta mig till toan SJÄLV! Så kan det gå när de sticker fel...ryggmärgs vätskan envisades att läcka hela tiden, så man var handikapp! Men annars...solen sken & alla var glada!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Övervägde seriöst att flytta utomlands, hade fått ett intressant erbjudande om jobb men mnja...funderade & funderade...men sen med son & hund?! Hade jag vart själv så hade jag stuckit lätt!

3) FEM SNACKS DU GILLAR (utan inbördes ordning - ty alla snacks äro skapade jämställda):
Sourcream & Onion, Lantchips & massa dipp, Jordnötsringar, Pringels, chillinötter (sällan jag kan käka massa nötter pga allergi, men ibland utmanar jag ödet & lever farligt med munnen full hahaha)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
HELA?! O shitt...eh, fan minns vad de heter men ngr juggelåtar, metallica "nothing else maters" & en annan favvo "when I´m gone" med 3 doors down är väl vad jag kan komma på just nu! Annars kan man väl bara snuttar mest *S*!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
SLÖSA, DELA MED MIG, SPARA LITE TILL REGNIGA DAGAR?! Skulle resa som fan, bygga mitt drömhus & köpa fler bilar än vad man behöver *S*

6) FEM DÅLIGA VANOR
sparar på onödiga saker, käkar gärna med benen uppdragna, är en nattuggla, har ett djävulskt morgonhumör, gillar att sova länge & tidsoptimist?! hehe det blev visst fler där, men skitsamma

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sova, äta, *CENSUR*, måla/rita, vara nära havet...helt enkelt njuta av livet va *S*

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Ballongkjol, de fula ballerinaskorna eller de fula stövlar som va inne nu, pingvinärmade tröjor, alla ROSA plagg du kan hitta!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn, digitalkameran, mp3-spelaren, målarprylarna, tv?!

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
DIG! Känn dig utmanad...du som läser detta, vad väntar du på?!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att: PuppyAss

Det har kommit till vår kännedom att du stjäl listor från andra bloggar för att sedan publicera dessa på din egen s.k blogg. Enligt paragraf 74:2 under internetlagen så är detta ett allvarligt brott som bestraffas med upp till 30 dagsböter samt en "Bombay".
Enjoy!
http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=800067

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

AND??? Vad ville du göra åt saken, sa du??? Jag är laglös... fan, inse fakta JAG ÄGER ALLT *S*

Förvarar flaskan säkert...mellan tittsen, så känn dig BLÅST! Där kommer du inte åt den...så håll dig du till hb special! Förresten, intresserad av att köpa en helt utrustad brännare? Skaffa lite mäskos va hahaha

lördag, februari 25, 2006  
Anonymous Anonym said...

En fully loaded burner?! Nice! Tyvärr så är de jägeressenser jag testat för äckliga *s*

lördag, februari 25, 2006  
Blogger Min kopp te! said...

Nu fick jag garva läppen av mig IGEN! Sicken film.
;o)))
Har kopierat listorna och ska fylla i sen då sömnpulvret torkats ur ögonvråna.

lördag, februari 25, 2006  
Blogger RedAngel said...

pffft...en jäger skall inhandlas på monopolbutiken, något annat piratsprit är EJ att besudla tungan med!

nislon för fan...va ä dä mä dä? SJUK ELLE??? SÄTT DÄ NER!!!

And Akie...lista på du *S* det e en roande verksamhet det med! Och nipplan...filmen funka, ska göra en sen, men har fastnat i köket?!

Måste va antiröket som sagt, inte har jag läst om de här biverkningarna...sluta rök, flytta in i ditt kök?!

lördag, februari 25, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home