MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, februari 26

Översätta min sida...I do I do I dooo...

Rött do djävul i do en de PuppyAss...
Svart hål do stort de Ett... O skit do entalhe de Där & o rövare kastar da alavanca med sig do rör do som do allt do om do sanna åsikter do mina abaixo & över ytan. Mina popular åsikter do om do upplyser do entalhe do inte do dröm de Och..., hemliga är fräshål do mitt do detta do inte do tro de så!

*S*...det va fan det roligaste jag kunde hitta på nätet...en översättare på knark...damn, skrattar så jag har kramp i magen, tårarna sprutar! Tänkte, det där va väl en bra grej att ha...smacka upp den & testa...AMEN SHITT...smacken zie i backen...å det raklång!!!

Gillar bäst tyskan...WHO THE FUCK is Zake & Virginia?? Och vafan snackar dom på min sidan för??? Nislon, översatte ditt mess på inlägget innan...det e guld värt *S* Aj Zakens tacken å tracken?! Jag e lättroad, eller bara nyvaken...vem vet, ska se om det e lika kul om ngr timmar igen PAHAHAHHAAAAA

enjoy klicking

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

...enjoy KICKING!!!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

VA? Vad ska du sparka på?! Fy dig, håll fötterna på marken *S*

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Var hittar man den roliga sidan??? VAR?????

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

?! Du klickar på bilden här på sidan...bablefishen till HÖGER nislon, HÖGER för fan, klicka på flaggan...du får en NY, SPÄNNANDE & BÄTTRE BLOG...swetysk?!

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Ok nu fattar jag...och skäms. Är du nöjd nu Red? Jag SKÄMS! *S*

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAHAHA!!! Fy fan va skitkul!! Det var allt jag drömt om och mer därtill!! HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Nu har jag ont i maggen också!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Jupp...jag e nöjd nu *S*...där fick du, DUMMA DUMMA DIG...vaddå PMS dagen?! Gud straffar idioter, somliga på en gång mohahaha

Men visst är den sjukt skön...så jävla påtänd översättning, så det finns inte!!! Inte för jag kan tyska, men...det låter som om jag skulle FÖRSÖKA snacka tyska... getrucken sie ducken hahahaha

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahaha! Gud skapade oss män med valnötshjärna och för stora pannben. Så är det bara. Dumma kommentarer hör därtill om än från denna gosse då endast på kul och för att retas lite! *s*

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

å det säger du nu...asså har en missil avfyrad, lämna huset nisse...spriiing spriiiiing...
3 2 1 KABOOOM

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag hann nästan ut innan smällen. Ska sätta en krok där min hand brukade vara och montera en minigun på min nya rullstol. I´m coming for you Red...

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

Bring it on biyach...*S* Lille nisse pissmyra, VAD ska du göra?!
Kan du ens skita om jag klämmer upp tittsen under hakan?! VA?!

Ska stoppa två handbollar under tröjan...så kommer du inte kunna andas, när jag gnugga skallen på dig där emot mohahahaha...Im evil, mr. jägerwalker... I kill you with my balls hahahaha... shall I send you some balls?? The bouncing ones?!

söndag, februari 26, 2006  
Blogger RedAngel said...

SATAN...sikta skulle det stå... men oki då skit ner dig *S* IM BAD...

söndag, februari 26, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hahaha det var bättre med skita! *S*

måndag, februari 27, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kan inte ni två bara ha sex med varandra och få det överstökat? Ert flörtande här på allmänt forum är väl snuskigt...

onsdag, mars 01, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag kan doppa...

lördag, mars 04, 2006  
Blogger RedAngel said...

och jag kan vrida...

sett den byta färg någon gång? vill du se, det är som ett konstverk...skiftar som en regnbåge!

Verkar göra ont oxå...mansförnedring på hög nivå, elle?!

HAHAHAHAH ;) how do you like me now, biyaaaaach?!

söndag, mars 05, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home