MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, maj 13

Och se där...se där...en seger

Tss...har inte pallat kolla på schlager tävlingen, råka trilla in i räkningen igår och bara behövde bekräfta för mig själv att serberna skulle vinna detta år, behövde se om ens föraningar kan ha ett uns av sanning!

Mycket riktigt, även om det lilla trollet på scenen förvånade mig...VEM är hon...va? En vilsen lesbian eller? En förrymd köttbulle? Åtminstånde påklädd i värsta muderingen, med tanke på (enligt min mor) alla avklädda fn*sk som strutta omkring, speciellt upprörde polskorna min mor de var en skam, kan de aldrig klä sig lite istället för att nästan visa hönan, de ser ju alltid ut som *BEEEP*?! Hahaha...tyvärr så har jag ju inte kollat på bidragen, men morsans fina resume av deltagare är mer roande tror jag!

Såg något där som liknade iprenmannen? Coolt, jag kanske missade något det här året eller??? Verkar vart glada dårar?! Men det verkade lite skräckslaget där ett tag...tänkt om alla östadsländer vinner, dom här ryska länderna...eller den här ukraina (var det väl förut...en brud i päls?!). Hmm...undrar om de sitter och konspirerar i elfte minuten...man har nästan fått den känslan ibland...näää satan, vi boostar dom här?!

Mnja..jag är ingen schlagerfan...jag orkar inte sitta i timmar och lyssna på den ena låten efter den andra, men att tro att the ark skulle komma långt, det var väl ändå korkat! *S* Näe, det måste väl funnits bättre låtar på den tävlingen eller??? Fan, jag missar ju alltid medvetet alla dessa sing-non-stop crap tävlingar!

Det bästa med hela...vad kallar de nu schlager E ...något (esc kanske hahaha...passar hos mig iaf) är hur deprimerade de här uppläsarna var...jaha ingen poäng...jajaj grekerna kommer ge sin 12 dit...mummelmutter...jävligt smart att låsa in dem i källarn....3km... betong...*S* det var det jag kom in å hörde & så är det varje år, DET tycker jag är roligast...gnället, det här... vi är slagna så jävla stenhårt så vi nästan griiinar-snacket! BÄSTA!

Och nu....NANANANANAAAA SERBERNA VAAAAAANN NANANANANA.....TROTS BETONGGÅNGAR Å ALLT hahaha!

Nu ska jag återgå till att ha migrän & göra mig oförstådd i soffan, kanske dra en filt över huvudet och ja....bara dregla lite allmänt! Ha det bra, må väl ... Im dringliiiiiiiing....weeeeee....

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger RedAngel said...

Råka se nu när jag pingade ESC mohahaha escape....ESCAPE, japps det passade mig perfa!

Nu ska jag ta lite painkillers & ha det bra...ninanananaj

söndag, maj 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home