MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, april 22

Paranormal rappakalja?!

Ja...som sagt så är jag väldans intresserad av det övernaturliga och äger vissa gåvor själv även om jag själv har lite svårt att fatta NÄR det är "på riktigt" eller bara en tanke som ploppa upp så där spontant.
Tex. som jag nämt tidigare...sista bilolyckan hade jag ju hela dagen "sett en bilolycka" fast jag tolka den mer som en nojja eller envis tanke, då jag vart med om en flera år tidigare...så jag avfärda det hela med ett ryck på axeln (och den hände inte exakt som jag "sett" den).

Och så har jag ju haft en massa lustiga fenomen här hemma som jag börjar tröttna på och så där nyfiken som man är så tänkte jag...äh vafan jag spanar väl in något medium som skulle kunna tänka sig komma på besök och berätta för mig WTF vill fanstyget som lallar omkring här då, eftersom jag inte är SÅ damn haj på just sånt! (och som jag sagt tidigare...kollat av för att utesluta att det rör sig om el probs eller vatten probs, alla normala grejer som annars kan tänkas vara den primära orsaken INNAN man skriker spöke!)

Så anyway...hittar en brudish som gått sk. medial utbildning via de heta medier som brukar vara på tv, drar iväg ett mail utan att nämna ett shit om VAD exakt det är som händer & om möjligen man kan ta sig en utbildning för att lära sig själv lite mer.

Mitt svar jag får...mohaha...enligt min åsikt dravel på hög nivå...priset kan variera beroende på öööh...ja om det är allvarligt & annat?! Hmm...asså jag kan tänka mig bensinersättning kan vara en orsak, det är väl normalt tycker jag iaf!
Men om det nu är "allvarligt" får mig att fnissa... på vilket sätt ska en ande/spöke vara allvarlig månne?! Och vad räknas som allvarligt?! Ökar priset om jag tror mig ha tex. 2 spöken...men så hittar hon så kallat 4 st (tillåt skeptikern i mig asgarva)?! Och...asså...blir det då dyrare för att det är fler? Finns det olika prislistor, grupp priser eller? Och...blir det ännu dyrare om de ska "till ljuset" eller?!

Hennes svar fick mig att skratta...och så fiskade hon lite så där lätt efter info uppenbarligen, med tanke på att det var oklart om totalpris för ett hembesök då! Och hon undra om jag var en av "alla" hennes kunder?! Men varför skulle jag vara det? Behöver man skaffa månadsabonemang på hembesök eller??? Är det inte så att efter man fått berättat vad det är som då skulle finnas hemma, så är man upplyst om det hela...behöver man fler tjänster då eller? Fikarep med andar & medier eller vad???

Och på tal om kurser så hade hon inga just nu då, men asså skulle man utbilda sig så skulle man höra av sig till de som kunde sådana saker, eftersom det annars kunde vara lite farligt eller dumt typ, man skulle helst kontakta de stora TV medierna då (själv hade hon gått en utbildning via dem)?!

Och det svaret my friends, det fick mig att ytterligare undra över vad fan är hon för dum jävel eller snarare...vad fan tror hon jag är för dum jävel?! Om hon gått en utbildning med själv inte har kunskaper att lära ut "just nu" så tror jag inte för fem öre att hon ever kommer att kunna det! Konstigt, jag är född med mina egenskaper...nog fan skulle jag kunna lära ut det jag kan men sen är väl frågan snarare om den man lär verkligen har förmågan att sedan kunna använda sig utav det hela!

Det finns några få som verkligen kan, men de frågar inget...de bara säger och speciellt om de tar upp saker från "the past" som ingen annan vet om. Det är bara DÅ jag tror! Och när det ska håvas upp med stora slantar...tss...då tror jag inte ett smack!

Kollat runt på sk. mediala utbildningar och...mnja det är en stor & dyr industri, det finns sk. prova på workshops då man kan testa...men tro för fan inte att de ens är billiga. Ärligt talat så skulle jag inte betala för någon av dem, det är för mycket pengar.

Jag är så tveksam men nyfiken men jag får nog allt lära mig själv istället på någon höger, jag har nyckeln men vart fan är låset??? *S* men som det sägs den som söker skall finna...så antingen finner jag ljuset eller så finner jag den fina vita jackan med ärmarna på ryggen helt enkelt!

Etiketter: , , ,