MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 21

kapa klåfingrade skithögar NU...

Fyfan vad förbannad jag är, idag hämtade jag ut min mobil som vart på lagning...allt gick på garantin så det var frid & fröjd! Jag var lycklig över att äntligen ha min pärla i min ägo och inte blivit robbad på köpet!

Så kommer sonen hem...då har någon förbannad jävla snikpitts apunge snott hans mobil?! Och detta är andra gången som det sker, så jag blev vansinnig och ringde upp rektorn...nu jävlar är det slut på skiten. Nu måste de se över säkerheten för förvaring av sk. värdeföremål innan jag kommer dit och hjälper dem på traven!

Det som är värre är att det var hans present, hans drömlur som jag fick jaga runt i två dagar så han kunde få den på sin födelsedag & att släkten lagt ihop stålar till den eftersom den va...lite över gränsen i pris till en kid! Och alla hans bilder...puts väck, han hade bilder på hunden som numer är död & begraven så han var as ledsen för att ha förlorat just dom.

Men som tur är så har han en snäll rektor eller så är jag som en kobra så han vågade inget annat *S*...så rektorn var villig att ersätta hälften av kostnaden?! Rektorn fick sina stekta fiskar om vi säger så, en gång kan man överleva att mobilen blir snodd men TVÅ?!

...Men han är ändå rätt snäll som ersätter en del av kostnaden vilket jag inte tror skulle ha hänt på en vanlig komunal skola & nu lovade han att se över säkerheten så kidsen kan gå på gymnastik och vara säkra på att de har kvar sina saker efter. Han behöver ju inte göra det egentligen, så nu med dom stålarna & skrapet från försäkringen, samt jag & papsen lägger till så blir det en ny lur i samma klass!

Och det svinet som snodde sakerna idag hoppas jag bryter nacken eller åtminstånde slår sig ILLA, för det var fler barn som blev av med sina telefoner, busskort, pengar till någon mors föelsedagspresent och mobiler. Man blir så jävla förbannad när man hör sånt och de som blev av med busskorten ersatte rektorn så de åtminstånde kunde ta sig hem...nu när de inte kunde ringa sina föräldrar och be om hämtning!

Skulle jag veta vem den lilla apan var, så skulle han få sig ett kok stryk...det är fan värt böter eller någon fjantig fotboja *S*!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skittråkigt!! det kan ju vara en tjuv utifrån... Det är ju inte ovanligt.

torsdag, mars 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

Den här gången var det ganska säkert så, eftersom de alla var på gympan. I annat fall så undrar man hur man kan göra så mot sina kamrater!

Vår rektor är grym...de elever som blivit påkommna med långa fingrar har faktiskt fått byta skola om de inte skärpt sig.
Jag tycker det är ett bra straff faktiskt.

torsdag, mars 22, 2007  
Blogger Chribbe said...

Hata mobiltjyvar!

fredag, mars 23, 2007  
Blogger RedAngel said...

tjapps...skithögar hela bunten, kan de inte köpa EGNA istället?!

fredag, mars 23, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home