MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, mars 12

Roborowski...en mördande historia



Hört talas om Mördarmorsor förr, eller?! Som dödar med kärlek? *S* Ehe...ja, idag höll jag på ta livet ur den sista ryssen...med love i tanke så klart. Tänkte hon skulle få sig en gobit, inte bara tugga frön


Men ack...jag viste inte att vi äger en attacktränad hamster, här piper man små löjliga toner & fraser: Naah ska liten å mojot...komsi kom. Ska öppna burdörren och WOOOSH...en grå liten boll kommer farande ut ur huset?!



Tvärnitar millimeter från dörren, så ströt regnar över golvet?! Okiii...det är ett bantarfreak som ska ha sin grönsaksfix nu eller??? Morotsknarkaren fick vittring och spurtar ut...hon tvärnitar framför stirrar som en dåre på en?! Okej...så ja snäll dvärg....sitt still, öppnar burdörren och hamsterfan tar ett jumbohopp modell kamikazedåren och precis som i en tecknad film ser jag de små tassarna sprattla i luften en halv sekund innan fanstyget faller handlöst ner i backen?!






SCHNÄLLA NÅN...vafan gör du?! Å gud...säg att den 1. Lever 2. Jag kan böja mig och få tag på henne innan den drar!!!!


Herregud...blev ju helt svettig...den låg bakom tvbänken och där ska man försöka böka in sin gravida mage för att halvligga sprattlandes på sonens säng & fånga hamsterfan....en syn för gudarna!



Var övertygad om att nu hade den brytit varenda ben i kroppen...vafan skulle jag mata den dåren för?! *pust* lyckades fånga fanskapet, den var lätt groggy och verkade mest chockad över sin egen idiotiska plan att övermanna mig & trycka in mig i buren så den kunde få 80 kvm för sig själv istället!


Djuret är fan ta mig inte klok...och morsor ska ge fan i burdjur helt enkelt! Jag vet ju att den har ett militärläger i sin bur, jag har allt sett hur den hänger i burtaket med armarna och promenerar runt i hela buren, slänger sig rätt ut från ena sidan till den andra...joggar flera mil i sitt hjul! Den har en strategi, det är jag övertygad om...idag misslyckades hon. Men nästa gång är jag körd, hon kommer bakbinda och övermanna mig...skita sina små pluppar i ögonen & öronen på mig...hon har säkert värsta tortyrkunskaperna, det är jag övertygad om! HAMSTRAR ÄR FARLIGA!!! SKITFARLIGA!!! Det borde varnas om dem på nyheterna oxå!!!


Säkert många oförklarliga mord som kan lösas...det är attacktränade dvärghamstrar...nya världshärskare på smygande framfart!


*S* Och ALLT det där började med att jag skulle ge den en morot...jupps det är oftast spontant som man upptäcker farliga grejer hahahaha!


Vore jag inte allergisk, så skulle jag skaffa mig en PROTECTOR, en hitman mohaha

Etiketter: , , , ,

1 Comments:

Blogger Unknown said...

jag har en dvärghamster o den e absolut inte farlig!

söndag, januari 10, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home