MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, mars 7

Freaky freaks...

Idag så har man ju fått spela speciell så det visslar om det, men uppenbarligen måste man göra det ibland. Och när det gäller folk som lallar runt sig med mig...så ja utan att käka frostiesflingor så kan de uppenbarligen väcka tigern i mig mohaha!

Finns inget som är så irriterande som när folk försöker smita från skulder, hålla sig undan och hoppas på det bästa...visst jag kan låta tiden passera...alla kan ha knapert då & då, men när jag har väntat länge nog så både haffar & halstrar jag mina små offren, vilket ett ipekko idag blev varse om! Ta mig fan att man ska behöva bli rasande för det ska hända saker?!

Så helt sonika förvandlades jag till evil biyach from hell som med mafijoso liknande väsande stavelser fräste ut mina krav...och voila...pärleporten öppnade sig, ursäkterna haglade och genast så var det iiiiiinga problem?! Måste man få rabies?! Vissa människor står på min "Lycka till i livet" lista...payback i form av karma *S*....det funkar alltid, fråga Earl...han vet preciiis hur den listan fungerar & avancerad asslick räcker inte så långt!

Bend over and reach for the sky, cuz I´ll kick you hard...

Vidare så ringer min wannabe minime...tror snart psykakuten kommer ge mig procent på intagna, eftersom jag snart buntar ihop dem & lämnar där!
Hepp hopp...hon har inte sagt till snubbe S att hon vänta barn med snubbe P, och nu brinner det i buskarna...för snart kommer snubbe P på sverige besök och snubbe S kommer 24tim innan på besök?! Ve och fasa?! Snälla gud låt dem krocka så det blir någon ordning i ljugarstugan! Jag ogillar detta falskspel hon kör & det värsta är när hon drar in MIG i sin sörja?!

Frågade henne varför hon inte sagt till snubbe S att hon väntar barn med P? Naah...asså han e min "vän" så varför ska han veta det? Ja,men varför vet HAN att JAG väntar barn? Är JAG oxå HANS vän eller vad?? Inget svar! Så jag undrar hur länge hon ska hålla det hemligt då & av vilken anledning? En blind höna kan ana att hon är på jäsning om hon nu inte anskaffat ölmage & siliconpattar i samma veva (vilket säkert är den nya nyttiga & sexiga trenden)?!

Undrar vad hon ska säga när ungen kommit, om hon träffa på snubbe S?
-Att jag passar din!
-Vaddå passar MIN?! Är du störd eller??? Och hur ska du förklara alla babyattiraljer i ditt hem om du passar MIN? Att jag flytt fältet eller?! I 18 år framöver eller?
Och säg att jag råkar stöta på S på stan...våra ungar kanske inte kommer se ut som freaking TWINS...har du tänkt på det, vi kanske har olika vagnar oxå? Och de kanske är av olika KÖN din åsna!!!
-Eeeeeh...jag kommer hålla mig undan!
-Men varför är du så paranoid så du inte berättar det? Vad ska han göra/säga? Vad är hemlisen...du är ju sjuk??? Inget svar...så klart, utan börja dribbla om något annat ämne!

I mitt stilla sinne börjar jag misstänka att snubbe S egentligen är farsan, fast hon blåst i snubbe P att det är han eftersom han överöser henne med gåvor fast jag vet hon är kär i S & inte i P?! Hmm...det ligger en hund begraven här, något stämmer inte för fem öre!
Eller så är väl jag en VÄLDIGT konstig människa som när mina killkompisar ringer & undrar va händer och stuff berättat att jag väntar barn?! Mitt ena ex tycker det är askul & vill klappa magen?! Meeen...jag borde väl ljuga för att...öööh dom är mina vänner, säga att jag svalt en badboll om de undrar vad som hänt där fram?!

Och att dra in MIG i sin sörja??? Ja du, det låter visst som någon behöver spärras in på psyket ASAP!
Så låt mig säga att det har vart en enormt spännande dag idag...borde banda mina samtal *S*... kan bli en skön film.

And jag har agerat uttänkare av smarta moves i ett annat pskosfall...ett sjukt drama i flera akter, många sms & självfallet en skvätt msn drama (kan ju inte outa andras tjafs utan tillstånd)! Jag blir impad av mig själv med mina dräpande komentarer, mina evil "knivar" jag petar folk i ögat med. Det dramat slutade med att hönan bönade om nåder...ursäktade sin tanklöshet & sin dumdristighet och nu är de åter rara vänner och ny respekt & förståelse har landat på tapeten!
Jag tänker som en djävul ibland *S* men jag löser problemen, skapar inte nya! Jag borde ha blivit en såndär hempermanentad träskofjolla med hemsydda fotsvidakjolar & stora hängsmycken...en psykolog helt enkelt hahahaha, en fredsmäklerska kanske!
Wouldn´t you like to walk a mile in my shoes...det är spänning det?!