MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, mars 4

Kors i taket...jag tror jag drömmer?! Slå mig medvetslös med en panna TACK!

Jag är mighty irriterad på blogger & den gudsförätna dagen då jag dristade mig till att fixa den nya superbraiga googleversionen, som i princip inneburit att man fått en ny pulsåder uppdämd i pannan av irritation, frustration & ren och skär jävla ilska!

Ska hylla denna kompletta idioti...
  1. Bilder kan funka IBLAND...eller så bara tvärsväljer den och låtsas att den har laddat upp en bild, ber dig bekräfta en fin shiny TOM ruta?!
  2. Gärna sabbar den allt som kan räknas som mellanslag...eller så trycker den ihop bokstäver, ibland kan den även ägna sig åt att byta storlek av sig själv! TRO INTE att man kan ställa om det heller..för när den ska jävlas så ska den?!
  3. Logga in med ditt nya förpestade googlekonto?! Jo men dröm...stå och dumstirra som en åsna på en blank ruta....gärna en kvart...eller signa in med ditt gamla konto,bli hänvisad att signa in med ditt NYA konto och SEN vakna senilsnöret upp och du är tillåten att klottra!
  4. När du har klottrat klart och ska publisera...så raderas ALLES utom rubrik & labels?! Coolt som fan...nu får folk komma på själva hur man ska skåda inläggen,kanske har en magisk spionpenna som man stryker över skärmen och DÅ kan läsa?!
  5. Kontakta gärna supporten, de älskar att spamma dig medvetslös med andras problem, dock får du ej räkna med att de besvarar din fråga...det vore väl jävligt onödigt!
  6. Försök gärna ändra templates & alla andra funktioner...spotta och svär...en vacker dag, kanske som denna....så plötsligt är du inne på ditt konto! Fundera då på om du vill skicka dem en medalj eller...om inlägget kommer att synas EVER?!

Längre lista än så tänker jag inte göra...eftersom det kommer störa mina vibbar så enormt att jag rent av får för mig att försöka kasta mig ut på huvudet & bryta något väsentligt...så som mitt lilla arsle kanske?!

Jag är satförbannad...jag har KASTAT inlägg som har blivit nollade...och jag har haft en såndär period då man VILL klottra av sig...brännt av 5 inlägg...men kyss karlsson att det fungerat...Såå jaaaa dååå....jag är ett sprudlande solsken nere i underjorden där jag raffsar ihop detta inlägg!

Men...gnälla kan jag MOHAHA...riktigt stenhårt & jag litar inte alls på skitbloggen längre! Måste man nu se till att fjanta runt i words först & sen kopiera över hit? Herre gud, det skulle ju sabba min spontana skrivklåda direkt *S*...goddamn shityshiiiitmajbritt!!!

2 Comments:

Blogger Min kopp te! said...

Jag känner igen detta och haver känt detta som du nu kände då det hände...fu faraoups vad nära att man följer sin längtan att få stå på huvudet ut genom fönstret, men först datorn ut genom detsamma...

Jag klarar inte heller att först skriva i anteckningar för att kopiera..blir så jävla störd av att bli avbruten i tankeflödet...grr morr..

Jag laddar upp alla bilder på mitt webhotell istället för med blogger för jag har aldrig lyckats få in nån bild då jag försökt med det och sen har jag html-läge på när jag skriver så då brukar den inte bryta och ha sig...

Har aj ont av tangentbordet så det blir ej mer kommentar i dag..kraaaaaam!

onsdag, mars 07, 2007  
Blogger RedAngel said...

Men eller hur, man vill ju bara dra av inläggen allt eftersom! Och det skönaste är att har man fått iväg ett inlägg, så tro inte att man kan dra fler på samma dag?! Det är ju sinnesrubbat!!!

Blir så irriterad, för jag har haft ngr inlägg som jag tänkt printa & sen näe...då funkar det inte & bara proceduren att logga in?! Men vad är det som händer?! Surast blir jag när man bränt av ett inlägg & sen...öööh BORTA?! Då blir man förbannad!

Nä...bloger börjar få bottenbetyg, för nu har det pågått LÄNGE! Okej nån dags trassel...men INTE detta!

Du verkar ha blivit sämre nu, eller?! Låter som det & man ser/hör inte av dig så ofta :S KRYA PÅ DIG...ja, om det nu är möjligt!

onsdag, mars 07, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home