MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 23

Sportlov kära sportlov..

Japp, då var det dax igen...komma på aktiviteter så man slipper ha en grinig unge klistrad vid datorn eller tvrutan.

Det är ett mission utan dess like, men tacksamt nog så kan man få han på andra tankar...än är han inte en finnig tvåmeters grinig unge med lurviga ben som bara vill hänga på stan och jaga flickor eller koka hjärnan med mobiltelefonen så tryckt mot örat att man skulle kunna tro den växt fast!

Råkade höra på morgonnyheterna att det finns lite kul stuff att roa herrn med i kungsan...hehe eller är det kanske bara jag som vill klappa hundarna?! Hmm...det vette 17! Så jag gled in på kungsans hemsida för att skåda vad mer som erbjuds! Inte illa, man behöver inte följa karavanerna till de klassiska museérna...man kan passa på att förfrysa asset istället!

Mycket bra val *host*..måste bara se till att pälsa på mig så man överlever & hoppas på the kid inte blir grinig utan att man kan avnjuta en varm choklad, så där filmiskt mysigt...snölingor som dalar utanför fönstret, rykande choklad med en klick grädde, rosiga kinder...och ja...helst slippa gnäll och tjat om förbannade tv spel eller annan dynga som de kan komma på att repa den där mysiga ulliga lilla dimman som man helst vill sitta i!

Troligen kommer man förfrysa fingrarna....stampa liv i blåa värkande tår och förbanna sig själv att man inte gick på bio istället *S*...men men...det gäller att passa på som sagt, innan den finniga telefonbanditen dyker upp...för då får man åka till kungsan själv och stå som en weird kärring och fånflina åt alla andra barn, så föräldrarna får panik och slår ner en i snöhögen...så var den dagen körd *asg*!

Tyckte att downhill grejen verka cool, minns ju min egen shiny bmx och min vilda färd nedför skidbacken utan bromsar...hehe ja, det var väl på sommaren men dock lika halsbrytande farligt för det (iaf enl min far, själv var jag den ballaste av de balla) och hur coolt kan det inte vara att köra på snö?! Har man dubbdäck på cykeln då eller? Jag måste se det...jag har bestämt att vi ska ha SKITKUL imorgon...och jävlars om ungen inte vill klappa en hund *S* då blir det ingen choklad heller!!!

Skulle gärna glida några sköna piruetter på asset om inget annat, men med magen i vädret & höften åt helvete så inser jag rätt snabbt att det bara är att glömma, såvida jag inte ska tillbringa resten av mitt liv i rullstol och spontanföda rätt på isen! Det e inte alltid lika kul att vara viggedivalrossen...man får ju inte göra lika häftiga saker då :(

Och mobbad är man tydligen...satt och bara ja men DET här verkar kul, ska vi göra det?! The kid gav en en sådan föraktfull blick att man höll på trilla av stolen...allrightythen mr.Allmighty det gör vi INTE eftersom hippfaktorn var lika med minus 0!?! Roligaste med kids är att de dissar det mesta i början, sen när man låtit dem springa av sig så kan man lura på dem dett iaf hehehe...så vi ska väl se vad som händer, eller så rå-mular han en så man stortjuter mitt i stan *ASG*!

Vi åkte en gång till tyresös medeltida-vecka eller vad det hette...skittöntigt var det...amen hallå liksom hur gammal tror du jag är-stuket MOHAHAHA...gissa om det sen var svårt att slita kidsen därifrån?! Bågskytte var ashett tyligen, man kunde klappa på en ponny utan att dö i "mobboffer" sjukan...ungar *S* de är speciella OCH lättlurade hehehe....tonåringar är nog värre, men jag kommer nog lyckas infiltrera och ställa till det ändå misstänker jag!

Så japps...finns jag inte på bloggen, så sitter jag i ett isblock i kungsan...bara så ni vet

Etiketter: , , ,