MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, februari 16

Kasta på en lista oxå...

Min kvinnliga sida:
[x] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? Så klart...man har väl bästa taste ;)
[x] Pratat känslor? Ja, även om det tar död på en ibland då man är jourhavande teleterapin?!
[x] Tänkt på att matcha mina kläder? Hahaha...juggar matchar även annat...
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? Så klart, om de är snygga eller söta så varför inte säga det?! tex Brorsan generar jag jämt med att säga han e snygg & frågar hur många hönor som landat i hans farm hahaha
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte? Kallas uttråkad...
[x] Funderat på namn åt mina barn? Ja, tänkte ju inte kalla dem 1:an & 2:an!
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand? Hur stor hennes näsa är då eller?
[x] Druckit Cosmopolitan? And I don´t like it...ge mig en whiskey så kan jag sjunga istället!
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"? And garvat...
[ ] Känt mig sugen på en kopp te? Hatar te....ens om jag är sjuk så skulle jag inte komma på tanken!
[x] Känt glädje över att få blommor i present? Helst annat, för jag dödar blommor men det e fint att ha hemma... men sonen hade bästa lösningen: Fick en t-shirt med en ros på!!! Barn e smarta!!!
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? Romantik?! Hm...jag är inte så värst åt det hållet men...spontanköpt en sak som han ville ha? är det romantik?!
[ ] Blivit arg utan anledning? Bara när jag har anledning.
[x] Gråtit efter 9 fyllda år? Jag kan böla när jag blir tokförbannad...*S* böla & skriker samtidigt (fast det kanske är hysteri ahahaha)
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell? Shoppar inte där, så varför ska jag bry mig?!
[x] Pratat skvaller? Försöker undvika det, men ibland är man ju bara så trött på folk att man måste avreagera sig. Men egentligen är det ju skvaller.
[ ] Varit arg/sur utan att tala om det? Som om jag skulle kunna hålla käft då,eller *S*!!!
[x] Kramat en kille? Kramar en varje dag...eller åtminstånde kliar i håret & på ryggen :P
[x] Dansat?! Jag finns på dansgolvet om du söker mig...inte dreglandes i baren hahaha
Totalt: 17 poäng.

Min manliga sida:

[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit? Man kanske har överdrivit nångång men i regel så är jag icke svampen *S* and people know me...så onödigt!
[x] Ätit en blodig stek? En gång är ingen gång, så fethaja att det e fler!
[x] Läst en biltidning? Eller mest tittat på bilderna, dreglat och bär mig åt...jo då flera ggr!
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? Självklart, jag är ju handywoman för 17! Lägger golv, tapetserar, borrar & spikar som värsta blåbyxan! Killar blir nervösa av mina kunskaper hahaha
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? I många olika samanhang...jag glömmer eller pallar inte bry mig...är det manligt?! Mina vänner vet att det e bara höra av sig själva & det samma gäller grabbsen
[x] Skött grillen under en grillfest? I am the grill master! The grill king! The Grillerino!
[x] Läst en bok av Jan Guillou? Japp
[x] Läst ett nummer av Slitz? Flera..brorsan har ju massa olika vad de nu heter som man glott i
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? But of course, men oftast smäller jag i magen *S*...kanske e en flicka trots allt?!
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? Kan hända, tror det e min kära intollerans som gör det & mitt schvung i omsättningen :S
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ? Njet, är inte konsertmänniska direkt bara monsterbilshower på globen om det räknas?!
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Ajajaj (blir jag tokförbannad så finns risken där)..räknas även datorer dit, eller?!
[x]Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? Självklart. Flera gånger. Det är ju moderna klassiker.[x] Diskuterat bröst? Typ dagligen. Mina titts ligger just nu på listettan som samtalsämne, en vännina är besatt av dem & vill plåta dem *asg* och nog fan e dom snygga & stygga!
[ ] Gjort lumpen? HAHAHAHA suckers...vill jag skita ner mig så finns det gyttjebrottning & skjuta kan jag redan...så varför ens pinas i skogen i onödan?!
[ ] Läst Nick Hornby? Tror inte det, minns inte alla böcker jag slukat...säg vad han skriver om så vet jag om jag läst...blame the senilsnöre.
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? Brorsorna kaxade, så BAM fick de & i marocko när jag va på semester hos min arabfamilj så ville boysen testa mig...BAM så fick de så de teg! Jag må va spinkig, men jag e en seg rackare ;)
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? Vem gör inte det??? När man blåser fram som ett flygplan så klart man e ballast i stan! Även om jag numer har en annan respekt för fart efter mina olyckor (andra mindre coola som orsakat dem)! Inget slår att trampa plattan i botten på en porsche...efter ha försökt det samma med volvokombi *asg*
[x] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? Inte enbart, men pojkar blir så generade att de sprinklar överallt om man råka kliva in fel...men det klart att ma hunnit värdera alla med ett getöga *S* och spela fin..leta klotter på väggar eller nått annat mohaha
[x] Lagat någonting på egen hand? Ja, både det ena och det andra.
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? Yepp, även hejat vid rinken & skriat vid boxningsringen (och framför tvn när de jabba som små tanter)
[x] Tävlat i att dricka öl? And I still rememer why I hate beer...även tequilarace...my god vad man roat sig med i sina glansdagar *S*
Totalt: 19 poäng.

Happs...min mor har ju alltid ojat sig om att jag är mer som den förlorade sonen hahaha damn hon kanske har rätt...och jag kommer bättre överrens med grabbsen.

Så..Im a wild child helt enkelt *S*...med långa naglar & ett jävla humör

2 Comments:

Blogger Chribbe said...

Tsk tsk tsk...sno lista från mig sådär och inte ge mig cred! VA! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH.....

måndag, februari 19, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahaha...ey jag snor bara from the best, så det klart jag trodde du va KÄND nog att det skulle vara underförstått :P

måndag, februari 19, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home