MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, februari 1

Dejting på andra sidan...

Suttit och garvat med gay-syrran...å herre gud, tack å lov att man är straight må jag då säga... för när det handlar om brudar så...ja det är bara rena rama gökboet direkt! Fittstimm är nog ett rätt så bra och målande beskrivning på deras partynätter med allehanda draman som florerar!

De verkar vara...lite lätt omogna eller så övermogna att de tjaffsar om små detaljer, som...jaa ingen vettig skulle palla med! När jag lyssnar på deras draman...amen herre gud...en fjäder blir en hel jävla hönsgård & det bildas både sms, msn och telefonkedjor där det tjaffsas i all oändlighet tills någon bölar eller typ sånt?! MY GOD ATT DE ORKAR?!

Vi har självfallet diskuterat hennes ragg...analyserat dem och garvat! Hon gilla mitt råd ang välja mellan A & B:
det va ju det jag sa...snyggon kan ibland bara vara ett armsmycke...inte mer än så, så en vettig brutta är värd mer än makeup!

*S*...jag e skitbra på gayrelationer...har blivit ett analysproffs hahaha. Och när hon lessnat på sina ragg har jag alltid ett vinnande förslag: Bli bög då? Testa den marknaden hahaha...det kanske är lugnare?!

Då garvar hon ihjäl sig...får lite distans till draman som haglar!

Etiketter: , ,