MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

söndag, januari 21

Bland häxor, trollkarlar och annat löst pack...part 2

...and efter ha slaggat lurar jag med syrran som sällskap, den jäveln kommer inte undan. Mutade henne med semlor på morgonkvisten och en lunch...vem kan säga nej till en sådan mutgåva?!

(Notering: Min första tanke på morgonen var att bakom en skärm skulle det sitta en kvinna av polskt ursprung, som anlänt till svea rike runt 82-86?! Fråga mig ej varför...men det fick jag bara i skallen...blond kottskallefrilla typ and I still don´t know vad fan som satt bakom skärmen...jag blidde så trött att det stod bara still i skallen...en pall såg jag...tom va den & jag fick plötsligt besök av Elisabeth Lange i skallen...sen började jag störas av folkmummlet utanför så jag pissa på deras kuvert...mitt svar: BLANCO?! Ja, mer knark åt mig...det vill ja lova, så när de nu börjar sända serien så måste jag fan skåda WTF det va där... )

Nu börjar den intressanta resan...we call it: sattyg i casting-land

Vi anländer i lagom tid, jag haffar en kaffe på vägen...för att se mina visioner i klarare myller *S*. Genast kommer "klimakterie" häxorna (ja..de older kinds) och skriar VART HAR DU HITTAT KAFFE??? Lätt abstinens och med stirrande ögon stirra de...ehe...på pressbyrån svara jag?!

Börjar med våra samlade favvosar "Kvällens Kommentarer"

  • * Shit,vad mycket spöken det va här idag då (kvinnan som lät som en trasig biltuta)..
  • *Om vi alla samlar våra krafter kan vi teleportera dig till thailand..(syrrans förslag efter mitt gnäll om kylan)
  • * Jag leker psykomedial: Jag ser att vi ska till den översta våningen...Stallhäxan:Vi ska till 7:e våningen..syrran: Såg du oxå lappen på väggen?Stallhäxan: FAN OXÅ!
  • * Jag leker psykomedial igen i hissen denna gång (nån hade klottrat nåt oläsbart på lappen... gnuggar mina tinningar å säger: Jag ska peka ut den som skrivit denna lapp å tyda vad det står..Självklart ackompanjerat med ett AOOOM(hörde snack om meditera)...Så snubben i hissen visste inte vart han skulle ta vägen..Han blev nog lite rädd å garvade i panik..
  • När jag stiger ner för mina tretton trappor för att hitta min andliga dörr, så har jag tretton trappor till innan jag blir seg?! (ehum...medtiation verka ju...eh bra)
  • * Västerås tanterna tyckte att HISSFÄRDEN va OTROOOLIGT lååång..Kändes som att dom va på väg ned till avgrunden tydligen.. Undrar om det finns hissar i v-rås..Eller har alla låghus?
  • Jag såg en plastanka bakom skärmen...jooo det va en plastanka...
  • Vart har jag sett dig förut?! Måste vara för vi är medialt sammanlänkade?! (ehum...mer knark till ankan...)

*Asg* och då kan man undra vad den stackars karln som hade lyckan att fastna i vår transmediala hissfärd uppåt till skyarna..tyckte om den färden när han hade 6 vån kvar i vårt PSYKO SÄLLSKAP å dörrarna hade precis slagit igen...NO WAY OUT MAAN ;) (kan tillägga att han brände ifrån oss på en nanosekund efter dörrarna slagits upp...)

Vidare...klimakteriehäxorna hamnade vid vårt bord efter de vart nere och blossat... Vi börja snacka & garva...de var jävligt skönt gäng tanter må jag då säga, jag drog igång frågan om någon testat att "se" ett foto genom ett kuvert & sen beskriva den/det som fanns bakom skärmen(castingtestet)? Jag har ju aldrig riktigt blivit utsatt för det innan...har inte råkat ut i situationer där folk gömmer sig bakom ytterdörren & rent av sticker in ett kuvert med ett foto i och sen ska jag lista ut vem fan som står bakom dörren och vill fika?! Men...nån gång måste man ju testa det...självfallet fick jag en storslagen illusion (och likt klimakteriegänget bristen på kaffe under en 15timmar lång jävla casting) så garva jag...jo jag vet nog vad jag kommer att skåda när jag masserar kuvertet mellan händerna: Det är en kopp kaffe bakom skärmen...och den ligger på en fluffig säng...mmmm..sanna mina visioner ;P (eller är detta vad som kallas att blanda in det logiska tänket...eller snarare behovstänket...SÄNG, KAFE...dra åt helvete!!!

..Klimakteriehäxorna hade inte fått kaffe på heeeela ..haha..så inspirerade av min fina vision började dom snacka om att de skulle skriva kaffebönor som en pik åt att det inte serverades kaffe på denna psykomediala tillställning...

Min syster odågan...aka kameramagneten...asså, jag hade lyckats i 3 jävla morgontimmar undvika direktkontakt med kamerorna...(jag är liksom inte där för att trycka upp nyllet i rutan, jag va där för ha kul och se vad som händer...är man eller är man bara sinnes?!) jaha...vad händer...kameramännen bara sugs till vårt bord hela tiden...jag sitter mitt i jävla smeten och asgarvar och kläcker ur mig den ena dumheten efter den andra och garvar vidare...och ja...förhoppningsvis fastnar inte övertrötta psykoser på film...DEAR GOD I HOPE!!! Men i mitt innre så vet jag att i trailern kommer de pumpa ut mitt förvridna ansikte med tårar sprutandes och garva ihjäl oss...I just know that!

Jag & en ascool brud från malmö sitter och rågarvar...vi verka lika jävla fuckd up...när ytterligare en kameraman kastar sig ner bakom oss, så konspirerar vi om att vända oss om samtidigt med stolarna, rulla med ögonen och veva med tungan samtidigt som vi med basstämma ylar IM POSSESSED...amen vi tjöt av garv....det skulle väl va något för tv historian det va?! Bruden va så jävla klockren...hon kunde sitt shit VERKLIGEN och ja...självfallet kom hon med. Vi snacka en massa "spökerier"...hon såg vem fan som satte på duschen hemma hos mig, lekte med stereon...amen vafan...det va den där gubbfan som jag sett förra året. Att det alltid slammrar hemma hos mig är icke mina grannar alla gånger...det e mina kära spöken! Så my friend...än e jag inte redo för pippihuset ;P

Så shoutout till Katja...du är GRYMMAST!!! Jag å syrran hejjar på dig...the rest can take their kvastskaft och dunsta direkt! DU ÄGER!!!

Inlägg från syrran:

Å sen lilla jag ska spana in en pulla..Min SYRRA HATAR MIG FÖR DETTA...När hon va där på morgonen så lyckades hon med att psyka varenda kameraman som försökte komma i hennes närhet...Sen kommer jag aka OLYCKAN /THE CAMERAMAGNET*asg*Jag lyckades minsann få dit alla jävla kameror som existerade där..Men värst va när jag sitter å spanar in en brud..Ja,jag är ju halvt blind på långt håll å ville se om hon va fiiiin..Vilket tydligen va startknappen för denna pulla att ge kameramannen whiplash...Voooom sa det när hon såg att jag kollade..Släpade fram honom hängandes i mikrofon sladden som va kopplad till kameran..Å trycker upp mikrofonen i syrrans nylle medans hon DISKRET försöker äta en havreboll...jaja,bruden va inte så fin jag trodde..Men syrran blev iaf intervjuvad...Dock inte tacksam för det*haha*

Ja, så när ni ser nån blänga med munnen full av havreboll och sprinklandes kokosflingor så är det jag...I all min sömnlösa prakt... forts syrrans tillägg:

Just det,vi hade en strategi...Chansen va ju inte stor att syrran skulle komma med...Vi gjorde det som en rolig grej..träffa lite PSYKOMEDIALT folk eller förresten hälften riktiga psykon..*asg*Strategin/flyktplanen.. Syrran ville ju inte bli filmad IGEN med mig kameramagneten i hasorna...*haha* Såååååå med hotfull ton föreslog hon att vi skulle springa likt antiloper å ramma kameramännen..Jag skulle stå redo runt hörnan (meet me at the corner with my handbag)Å skulle dom mot all förmodan hinna fånga min syrra så skulle hon luftjucka sig fram med magen i vädret å veva med handväskan ovanför huvudet samtidigt som hon skriker : Ni vet inte vem ni har att göra med AOOOOM....mina dark forces... (gravid som jag är så kan det möjligen innebära en fjärt...och jag försvinner i gasmolnet...)

Japps...klockan är ju satmycket...men tro icke att min 15 timmars castingstory för det paranormala kväkeriet är över...Ill be back tomorgen med mer stuff...har kanske 2 inlägg till att smacka upp! Delar för det blir satlångt att scrolla anars!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

;o)) Mamma mia! Vad är det som händer??
Ska ni vara med i tv å trålla va?
;-)
Ska läsa mer lite senare...Jädrans spännande med spöken..Minns ju det du berättade om detta förut..Jag har också några små spejsade händelser på lager..

måndag, januari 22, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S*...naah, asså jag va med på castingen men sedan kalkylerade jag hur det skulle gå med att om man blir antagen så måste man medverka 2dgr/vecka m. övernattning och vette fan?!

Jag va så slut i huvudet att när jag skulle ta i kuvertet...jag blev nollad! Innan hade jag sett en tjej sen fick jag upp siffror 82 till 86...men vad som fanns bakom skärmen får jag väl se i programet, men jag hade inte orkat EN dag till...castingen va i 2 dgr så jag e faktiskt glad att ajg ej kom vidare utan kan utveckla mig i godan ro...jag hata kameror, så det va nog egentligen inget för petit moi...men jag hade ASKUL ändå!!!

måndag, januari 22, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home