MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, januari 15

Jag e den uttittade....

En sak som är faschinerande är när saker utöver det vanliga sker, så kan folk verkligen inte hejda sig från att dumstirra med öppen mun...

Just nu är ju mitt blodtryck så nere i bottenrekord att det är ett under att man ens kan röra på sig utan att svimma raklång. Så japps...man blir ju lite paranoid över att ens röra sig ut genom dörren pga risken att se de kära berömda fläckarna dansa framför ögonen och känna hur det susar i hela skallen och att benen viker sig när man minst anar det...så jävla jobbigt läge!

Så sist på min vitvaruhandel så brände jag en repa på berömda stormarknaden för käk, för att fylla upp mina små förråd så jag kan sitta & tugga...och vad händer...jo, blodtrycket sjunker ned i lilltån och man börja svaja lite med kundvagnen. Beslutar mig för en knäböj i gång 7c för att mildra ett eventuellt fall rätt in bland alla pastor och riskorn. Kändes mer safe liksom!

Jaha ja...då rullar pensio-paret förbi, gubben skäller på sin lilla tant att hon är så jävla senil och vimsig...det var visst de här bullarna de skulle köpa och nu får hon skynda på! Så ser de hur jag sätter mig brevid min lilla vagn...genast tvärnitar de runt hyllan, tjuvkikar där bakom och tanten peka upphetsat mot mig & karl slutar skälla och bara gapar...

Jag sitter och tittar på dem under håret...beslutar mig för att vinka eftersom de inte andas längre vid det här laget & det känns väl onödigt att fler än jag ska ligga utsträckta på butiksgolvet. Vrooom sa det så stängde de munnarna sina & drog in löständerna och nästan krocka med bullhyllorna!

Självfallet lyckas jag stöta på dem nere vid läsken igen...tanten trode säkert jag hade en dödlig sjukdom, hon gira ut 3 meter med sin vagn och hoppa förbi, bara för att tvärnita på säkert avstånd & glo ner mig! Hm...tittade på henne och genast börja hon kraffsa bland tvättmedel utan att släppa mig med blicken?! Jaha ja...jag log & vinkade och återigen vrooom...hon sprang med vagnen och körde nästan över sin karl i den vilda paniken över att bli upptäckt.

Kände återigen hur det börja snurra i skallen, så helt sonika satte jag häcken på en trave läskbackar för att återhämta mig medans jag glodde ner i min vagn och analyserade vad jag skulle kunna ta för att dra upp sockret i kroppen igen, besluta mig för min powerade...fan sportdrycker e väl lite boost, elle?! Började titta efter papsen...fan, hoppas han handlat klart för nu jävlars susar det i skallen och jag vill bara HEM till min soffa så jag kan smeta ut mig & hoppas på det bästa!

Kände hur färgen växla i nyllet från normal vinterblek till supervit svimmfärg...halvlåg över min vagn och trampa mig fram mot kassan, tydligen så var jag inte så diskret som jag trodde...folk tvärstirra på en...man bara jaha ja...säg hej till publiken...vart fan är pappa??? Ibland kan man ju inbilla sig att folk glor, så jag tog mig en redig blick för att se om jag inbilla mig...men icke då...ögonen höll på ploppa ur på folk & dregelsträngarna var på vippen att rinna ut där se stod öppenkäftade & råstirra. Damn...jag måste va likblek hehe...

Så ser jag min far springa som en liten tupp runt kassorna & leta efter mig...vevar & han kommer farande, ser hur några rynkar på näsan & viskar i kön när jag återigen greppa min OBETALDA dryck, men sug för fan...jag måste få i socker innan jag tvärdäckar raklång och wtf jag står i kön för att betala. Vilka jävla spionkärringar, tss! Återigen fick jag sätta mig brevid vagnen medans papsi fick packa upp varorna...och jo då...pensijävlarna stod i kassan brevid & trode att nu kommer jag väl spy och smitta dem med nån influensa av nått slag...de såg livrädda ut?!

Det va nästan så man hade lust att krypa fram till kassan & greppa mikrofonen och bara: Ett kundmeddelande...bruden som krypit längst golvet i en extremt vit ansiktsfärg är bara lite gravid serrö & just nu dansar blodtrycket en tåvals med petit moi...så stäng käftarna & blicka framåt and keep shoping! Jag dundra ut till bänkarna och satte mig medans papsi fick pluskan så han kunde pynta varorna medans jag jonglerade små färggranna prickar istället.

Snacka om att man kände sig utstirrad...nästan så man hade lust att knäppa upp jackan & pressa ut magen, liksom gå 90 grader bakåt istället och bara...mmm...här ska ni se, här e det grejer på jäsning som kan få en ur balans...såså...inget nytt under solen & nehe jag har inte käkat asiatiska kycklingar och kommer hosta fågelvirus på er, så ta er samman och sluta se så jävla dumma ut?! Har ni aldrig sett en vinterblek jugge de lux?! Nä men nu har ni det & passa er så jag inte gnuggar av mig på er mohahaha

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

:o) minst 2 inlägg på raken som skulle bli bästsäljare.....skriv en bok, genom copy-past och snack med förlaget....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Basta och du om jag vart med HADE jag gripit in med högtalarutrop...var så säker.
;-))

fredag, januari 19, 2007  
Blogger RedAngel said...

hahahaha...ja, det var ju så man kände för att upplysa dem eftersom de råstirrade!

när jag känner att jag orkar så kommer jag knåpa ihop ett stycke bok, har redan två som jag skriver på då å då...men nu krascha ju datan precis när mina vibbar sa mig: Du kanske borde bränna över på en cd...och ta med alla dina bilder på samma gå...BOINK BORTA!

fredag, januari 19, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home