MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

fredag, januari 5

min tyske beundrare...

Å men herre gud, eller herenzie guth kanske...jag har fått enie kleine tysk beundrare på mig i min lilla spelhåla som jag roar mig med ibland.

Tydligen kan man skicka mess bland medlemmar där & saker...fick en duva av någon hollänsk brutta (tror jag, vettefan om jag gissa rätt på flaggan..ehe) man bara jaha du...vill du ha fred, eller ber du om nåd med denna gåva, eller vad var orsaken till den?! Hmm?? Nej, jag är icke lebbelina så...vad ville du sa du?!

Och den här tysken...han pepprarpå med sina tyska meddelanden och som bekant kan jag ju tyska MOHAHAHA. Skicka på engelska till han...så vara den jäveln på tyska igen?! Men ditt jävla åbäke...jag fattar ju inget!!! Skicka tillbaka nein tyska... han bara babbla vidare...schönen frökenzie å fan vet vad...man bara hmm...okej hållen zie käften för jag fattenzie nicht vad zu svammlen om?! Och han bara fortsätter?! Splike klinke pladre på...och jag bara garvar & skickar mina tvärsjuka egna tyska ord. Nein du försvinnenzie nu om du inte fattenzie! Jävla bablen... nicht fatta...dra åt skogenzie...zu vet...träden und kleine farligenzie vargen!!! Ja vi haber älgen som kanzi stången dig hårtz! Fattenzi nu då?! Kleine momenten...ge mig zie adressen and jag skikenzie foto?! Okej?! En bild är ju mer än 1000 ord, så nått lär han fatta då mohaha!!!

Hahaha...fyfan...håller på dö av garv & han fortsätter, den lille optimisten...nein ingen oktoberfestival...ish hatenzie ölen...fatta! Zu gå heim and zoven nu...hej då?! Ja, antingen undrar han om jag vill bälga öl med han i höst eller om jag bälgat öl...vette fan....men jag tolkar det så finfint ändå! Jag tycker jag borde bli tolk, helt klart....zu haber enie promblemen zu säg?! O ish helpen zi...jaja kinder proffsen serrö...så där din pantade fan ja prizet? Jo...20 euro per ordet...zer gut ut för din plånbok medz eller inte?! Skiiiit braaa!!! Skulle bli miljonär direkt & lösa alla problem med tolat förvirring *ASG*!

Han är säkert skitsnygg...eller NOT! Vill minnas min inbjudan från tyska ambasaden till ett coctailparty mohahaha....de kan fan ta mig inte engelska och inte såg jag en endaste hottie men dock såg jag alla champagne buteljer och sen...mnja...så blev man så där bubbligt berusad att man insåg att det var döfött & tog en taxi till nån nattklubb där man kunde göra sig förstådd och killarna var skitsnygga *S*....wohoo...

(Och syrrans snubbe drabbades av akut svartsjuka & söp ner sig till apstadiet innan vi ens lämnat alla amiraler, generaler & annat i uniform...hitta honom halvt medvetslös på en biljävel *ASG*...å fy faaaan vilken natt vi hade...skulle baxa in han på någon krog & han är liksom ingen liten kille heller. Och ja ni vet....dörrvakter & överförfriskade herrar brukar ju leda till tvärstopp men sådan tur vi hade, så var ena vakten en gammal kollega sedan krogtiden och vi blåljög om att han inte va såååå packad mohahaha & lyckades släpa med han in! Sen fick vi sparka han på smalbenen så fort personal eller vakter cirkulerade misstänksamt runt bordet, hålla han i kaluffsen för han skulle se ut som han va vaken!)

Så ja...det här med tyskar...*S* det vet vi...det är bara skit å kanariefåglar direkt! Vilka minnen man har hahaha....ojojoj...stackars mina barnbarn den dag jag ska harkla mig & berätta om hur jävla bra det va förr i tiden *ASG*. De kommer klappa mig på huvudet och säga att nu är det banne mig dax för senilhemmet...kvinnan är ju galen! Men va gör väl det mig...då kan jag veva med käppen och köra rullstolsrace och nypa snyggingar i häcken!!! Knappast en plåga va *S*... ååå ska DU tvätta mig...mmmm...ska du mata mig??? Stackars nästa generation & den därefter!!! Kanske börjar leka globetrotter och snackar tyska med dem oxå hahahaha

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å herrejävlar så roligt du skriver.

//Norman B Fibbler

söndag, januari 07, 2007  
Blogger RedAngel said...

:) Man tackar...

måndag, januari 08, 2007  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha!

Ja, men är du säker på att killen inte är über-smart och verkligen fattar vilken rolig och bra blogg du har...?!


Samuel

måndag, januari 08, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ich bin ein Redangler...

tisdag, januari 09, 2007  
Blogger RedAngel said...

Om han är så jävla smart så kan man fundera på vad han tycker om mina fina svar till han hahaha...

Ja du mörkret, det e ju kul att höra att fler har samma humor, för ibland stöter man på folk som stirrar som förstenade när jag fnittrar ur mig mina galna drag...man bara ehe hehe...okej är du eller jag astråkig?!
(Fast å andra sidan så vet jag att jag e skitkul & inte behöver kittla mig själv för att fnissa)

tisdag, januari 09, 2007  
Blogger RedAngel said...

ja little kinder tjechshen...was du ville? haber aine annen vinkl eller zu villenzie haber eine nären toothen vinkle? Isch fixenzie alles ;)

tisdag, januari 09, 2007  
Blogger Min kopp te! said...

;o)))) Ja du är då helt bäst!!!
Vad jag får skratta gott och det förlänger livet så det så.
;o))
Detta är bara ETT exempel av vad jag garvar loss totalt på.
*träden und kleine farligenzie vargen!!! Ja vi haber älgen som kanzi stången dig hårtz*

;o)))))))))kom dit och sen var det kört..astmaattacker gå å göm er..ha ha ha.
;9))

Om nån inte fattar din humor så ÄR den per defintion både tråkig och jävligt dum i huvvet samtidigt.

så det så...

fredag, januari 12, 2007  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja va fan...ska ha lalla på tyska, så kan han ju gott få sig en hjärnskada över att tyda mina eminenta små mess.

Jag är ju värsta språkkunnig, blir liksom impad av mig själv hahaha...

Och det roliga är att han aldrig slutar skriva...han bombar vidare & jag lallar som en byfåne på mig egenhändigt ihopknåpade svensk-tysk-engelska!

*S* Och den som inte hajar min humor kan få se på mig när jag skrattar för mig själv...åtminstånde är jag bra på roa mig själv...men det e ju tur det e fler som fnissar :P

lördag, januari 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home