MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, december 14

En ros...

Folk klagar i regel på tonåringar, de är elaka små sattyg som ständigt förpestar livet för surpuppor & annat löst folk.

Men jag måste tillägga att idag var det en ängel på perrongen, jag kommer gallopperande likt den gravida valross jag är...håller precis på missa tunnelbanan på sekunden och har en tandläkare att frotteras med inom kort & en tåg senare så kommer han inte bara råna mig, dra fram sina tortyrverktyg utan oxå blänga ner mig....så ana min panik när jag skutta fram.

En liten kille i typ 14 års åldern ställer sig & håller dörrarna för mig & ett gäng andra kärringar som i sista sekund kommer som en skenande flock kor, så vi hinner preciiiiis med det tåget. Men var det någon av dem som tacka grabben? Jag var uppe i ett sådant välbekant graviditets flås av denna superansträngning, att om jag skulle göra ansatsen till att forma läpparna och få ut ljud så hade grabben slagit ner mig & undrat vad för peddo som stirra på han med tacksamma ögon och flåsa han i nyllet.

Vet ju att det tar mig minst en kvart att återfå normal andning bara jag ska ta upp posten *S*...innan jag klev av så kolla jag efter grabben för att åtminstånde haspla ur mig ett tack med något mindre flås, för hade han inte hållt dörren hade min tortyrdate plågat mig mera...men såg han inte! Men jag tänkte på de andra kärringarna...men förfan, säger man ändå inte tack? Hade inte grabben hållt dörrarna så hade vi fem fått stå med lång näsa och flåsa och..ja blivit sena helt enkelt!

Det är inte en självklarhet att någon ens bryr sig så pass att de håller dörrarna till tunnelbanan, speciellt inte små kids, det va ju inte hans polare som kom stormande ner för trappen... jag tyckte han var jättegullig & vart skitglad...hade ju vaggat mig ner på längre tid än jag beräknat (fan, kommer aldrig vänja mig vid det här...tar sån tid att GÅ...jävla pensiostyle), men de andra kärringarna...hm...otacksama saker, de bara kuta rätt in & brände förbi han på en nanosekund, precis som han nu planerat att fälla dem & sno handväskan?! Ja, han var ju inte svensk...och sånna vet man ju, det e bara wazzaaa my nigga och sedan robbar de en i nästa stund med sina 14 homies bakom hörnet, eller?!

Nä...så det finns söta kids där ute med lite najs style, trots att tågtanten blängde ner han så flytta han sig inte förrens vi kastat oss in! Så nästa gång jag ser han så vrider jag kepsen bak å fram, brallorna höll redan på trilla av mig...så jag behöver bara skrika wazaaaaaa & greppar skrevet...och sen så sitter jag troligen i häktet hahaha, nä men seriöst...dålig stil av de andra kärringarna att inte ens tacka...inte en endaste

Så jag gillar inte när folk klagar på tonåringar, alla är inte illvilliga små troll & vad jag minns från sist jag va gravid så var det fan ta mig de YNGRE som reste sig så man fick sitta, de som hjälpte en på med barnvagnen, medans de lite äldre nästan hoppade upp i knät på en trots magen och tvångsstirrade åt andra hållet då man fråga om hjälp att baxa upp vagnen?!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fel! Alla tonåringar är per definition små elaka och onda svarta troll...tro mig...jag har själv varit tonåring...eller elakt, ont, svart troll om du hellre vill...

Men det är inte så att jag avskyr tonåringar för deras 'jagvetbättreänallaandraihelavärldenså skitpådig' attityd. Jag tycker bara illa om dem för att jag kan... :)

Själv så hjälpte man gamla tanter över vägen, åtminstone halvvägs. Lämnade dem skrikande av skräck mitt på E20... ;)

torsdag, december 14, 2006  
Blogger RedAngel said...

FY DIG!!!! Din ouppfostrade lilla gås *S*, jag lärde mig att man respekterar äldre & visar hänsyn.

Men kan tillägga att det funkar enbart på de som respekterar tillbaka, för det finns äldre som är satans hjälpredor & dom både fick & får sitt nu som då!

Och förresten så vet jag fortvarande alltid bäst *S* och är bäst...så det så!

Nä men seriöst, om alla ska skita i alla & alltid vara otrevliga, så är det ingen värld jag vill delta i, man måste ta fram det positiva & de som faktiskt har vett i skallen, hur ska det annars se ut för både dina & mina barn? Är det okej att någon annan kommer va oförskämd mot ditt barn? Lär du dina barn vett? Annars kommer de tillhör evil trollen oxå!

Har vart med om sådant på t-banan & jag blev förbannad på kärringen som försökte sig på att sänka min son, tur så fanns det fler passagerare som tänkte som mig.

Samhället blir vad man gör det till...

torsdag, december 14, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home