MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

lördag, december 2

Beyond da...

*S* Ehum ja...råkade läsa om miss Parti Linda aka utviket Rosing och hennes briljanta namnbyte till Bionda inför hennes lilla singelutsläpp.

Men varför tror varenda blondin med lite plast att de plötsligt kan sjunga bara för de visat behagen i rutan?! Och frågan är då... om hon nu kan sjunga, kommer hon kunna köra live utan playback eller...då blir jag nog kanske impad OM det inte sjungs falskt och man undrar wtf som hände?!
Fast å andra sidan så lär hon inte bli långlivad heller med tanke på snubben som hon valt att samarbeta med förut har jobbat med artister som...Dr Bombay, Dr Alban och Victoria Silvstedt?!

Dr. Alban hade väl en kort sväng för..ja herregud hur länge sedan var inte det??? Och Dr.Bombay??? Tror det var 10 år sedan sonen dansa i gåstolen till currynamnam (har inte hört ett ljud mer från herr kändis)...och en skiva lejter hahaha och miss Öhh my panties-Silverstedt tror faktiskt jag helt missat hennes kanonlåtar och hur känd hon är som the singing star...för hon e ju mer känd för att snuska sig med små kåta gubbar under bord & annat, så det känns ju onekligen som om miss Bionda redan börjat i gott musikaliskt sällskap. Kan möjigen bli en hit på en sunkig grekisk bar om videon är het nog...

Undrar om han kan skriva lite låtar till mig med...jag kan oxå sjunga mohahaha...ja med rätt teknik & röstförvrängning så kan jag bli en star jag med ;) I promise...men stäng för fan inte av cd skivan när jag uppträder, för då jävlars är ni döva!

6 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Sluta klaga på mina idoler: Rosing och Silvstedt är bara före sin tid!

Nej, att våga bjuda på sig själv (eller var det "bjuda ut"...?!) är väl aldrig fel?

Det Ful-Gubbiga Hotet

lördag, december 02, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Nää...stackars dig om det är dina idoler, är de verkligen idoler eller är det bara så att du e singel & det e det enda skin du fått se på länge utan ansträngning?!
Hahaha...passa dig va :P

lördag, december 02, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha!

Ärligt tala så har jag inte ens sett de där tjejerna på TV och då jag heller aldrig läst nå'n skvallerblaska - typ Hänt i Vecket - så förblir jag lyckligt ovetandes om deras fantastiska bravader.

Samuel - ...men du har en poäng att det är kämpigt att vara singelpappa, därav mina långa o kalla duschar (med det har du nog redan hört)!

lördag, december 02, 2006  
Blogger RedAngel said...

hehe...ja singelträsket är icke en kul tillvaro, been there done that and PLEASE GOD DON´T MAKE ME GO BACK...*S*

söndag, december 03, 2006  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Nej, för sjutton gubbar: det får vi verkligen hoppas inte skall hända dig (igen)!

Men med lite sprit och sömntabletter kan man faktiskt dupera vem som helst, titta bara på Statsministern!

(Hur trodde du annars att han skulle ha fått tag i en så'n böna som Filippa - om hon varit nykter och vid sina sinnens fulla bruk: don't think so...?!)

Samuel (Jag är INTE bitter på Statsministern - bara väldigt avundssjuk!)

söndag, december 03, 2006  
Blogger RedAngel said...

hahahaha...eeeh ja du, men då har du raggknepet fixat då?! Däcka den snyggaste du hittar & se för fan till att ni hinner till vegas innan hon kvickna till, så har du ringmärkt ditt nya smycke ;P

onsdag, december 06, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home