MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

måndag, november 27

Så fräckt då... :D

En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne. - Känner jag dig frågar han.
Hon svarar: - Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn.

Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger: - Shit är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig??????

Hon svarade: - Nej................. jag är din sons klassföreståndarinna...

mohahaha...så det kan gå

2 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Pleasure & pain i en märklig symbios! Ha, ha, ha!

Samuel

måndag, november 27, 2006  
Blogger RedAngel said...

Lätt pinsamt må jag då säga, om man skulle missta sig så grovt OCH avslöja smiskandet hahaha

måndag, november 27, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home