MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

onsdag, november 22

Mitt konsumenttest...Ni suger stenhårt!

Happs...tänkte jag skulle se över alternativen i antivirusdjungeln & laddade ner en trial av Pandas.

Hm...seriöst, det var väl oki från början inte för krångligt att dra igång & nu menar jag inte installationerna utan de söta rara pop up-rutor som på vissa program, där man både fördröjs och ska godkänna varenda millimeter av vad man gör?!

Efter ungefär halva prövotiden gått, så börjar det varnas om någon inlogg hit & dit för att kunna uppdatera programet?! Men perkele....vaddå för inlogg?! Testar den som man fick klottra i början av installationen?! Hepp, kyss karlsson...den fatta inte vad du höll på med?! Så jag iggade och försökte inte bry mig om den där rutan, som nu började hoppa upp ungefär 400ggr/min.

Okej då ditt envisa fanstyg...går på "hämta ny logg" eller nått liknande, lämna din mailadress & land?! Klotter klotter...trycker på skicka?!
Felsvar: We don´t know you or your contry...don´t talk shitt...get lost MOHAHAHA or hand over all mailadresses you can remember?!

Men vafan...det va ju på den här mailadressen?! Va snackar dom om?! Har ju fått deras jäkla newsletter så HUR kan de inte hitta mig?!

Skickar ett surt mail till supporten, som gladerligen filar naglar och tar en HEL vecka på sig att svara: Asså...hajaru vi hittar liksom inte dig i databasen här?! Säker på du har panda typ & verkligen denna mailadress...för asså du haja väl att du ska skriva in det användar ID du fick när du pynta för grejerna?!

Men godmorgon yxskaft...det är fortvarande en trial & härmed kan ni köra upp ert program där solen ALDRIG skiner, för hade jag pyntat för den lilla vän, så hade jag vart på ditt kontor nu & spankat dig på riktigt...akej...med ursöta hälsningar Rabiesapan...nej INTE panda...APA sa jag!

Sekunden då man läst deras hjärndöda mail poppa hån-rutan upp igen?! WTF...nu räcker det! Här blir det inte att stödja pandor, kapar hela regnskogen direkt mohahaha & gör en sverker SLÄNG SKITEN, ska det va så här??? SKA DET VERKLIGEN VA SÅ HÄR?!

Uppdatering avbruten!!!
Det användar ID du angett vid konfig. är fel...fattar du FEL FEL FEL. Kontrollera synen för fan och uppdatera, ditt senilsnöre...I know you like me...you wanna... oups bästa att dra...

jag vill...
Kontrollera ID...rentav ringa migrationsverket för pandor, något stämmer inte...är du SÄKER på du är en panda?!
Försöka igen nu ...att få hjärnblödning?!
Försöka senare..för det blir säkert bättre då HA HA?!
Ta emot mitt mystiska & topsecret jävla användarnamn som uppenbarligen inte ens EXISTERAR?!

Ps...till och med blogger tycker att det suger...word verification: tefaat?! Bara det liksom?!

7 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Jisses, jag skulle INTE ha viljat tjänstgjort hos Pandas supportservice när du hade kontakt med dem - PuppyAss goes bonkers!

Samuel

onsdag, november 22, 2006  
Blogger RedAngel said...

Nu förstår jag inte vad du menar? Jag är ju huuur snäll som helst *host* mmm..?!

torsdag, november 23, 2006  
Anonymous Anonym said...

Haru nån jävla djungel hos dej?

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Fan vad spooky. Jag ersatte min länk till någon pandablogg med din blogg.
Pandablogg från San Diego zoo och inte någon jävla pandavirus blogg.

Vilka virus får pandor? Dom har ju allt möjligt i kina.

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Japps Agge, tänkte testa & se om det inte funkar att ha en djungel i sverige...har ju faktiskt dusch hemma & lite halvdöda växter. Efter tips från alla inredningsprogram så tänkte jag hälla ut sten på parketten, men även en gräsmatta och en liten fontän ;)
Tar in infravärmaren and VOILA, en klimatförändring direkt hahahaha.

Inte illa va ;)och lite bakbundna pandapersonal så voila, mitt eget tropiska kryp in!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger RedAngel said...

Ja doggy...panda släpper tydligen in miljoner virus i bur(k)en. Broder ringde & bad om hjälp..polarn hade 5000 vid en sökning?! Det e väl inte det som e meningen med programet?! Kanske har missat något?!

Anyway...det vanligaste virus pandor har brukar smitta på kinesiska högklackade flickor, som stampar ihjäl kattungar under inkubationstiden?! Vet inte hur pandorna gör när de har samma virus, men troligen ser de lika jävla dumma ut ändå!

Du får fråga supporten *S* dom vet nog mer om det där?!

torsdag, november 23, 2006  
Blogger Dead Dog Texture said...

Pandor har varje fall lika mycket skit runt ögonen som kinesiska luder.
Pandors kan vara permanent.
Ser det inte ut som att pandor har svarta hotpants och en svart topp med urringat? Lite trans varning på hanar dock.

Man ska äta kattungarnas mjälte för att få full effekt (eller var det för att få erektion?)

torsdag, november 23, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home