MySpace Layouts

RÖSTA EN 5:a OR ELSE... -> ^^Klick om du gillar det du läser^^

torsdag, november 23

Sökning pågår...

Det e ju alltid lite kul att se hur folk hittar hit & på vad de söker för att hamna här, samtidigt kan man ju undra vad den person som sökte på : satungens imperfekta ålderstest var på jakt efter?!

Eller vet någon vad krojcare är och när jag använt det ordet månne?! Vad är cdbr?! Cd broadband eller?! Cd breake? Mohahahaha...jahaa man kan väl undra?!

Eller vilken information söker man när man får upp detta: inneboende coola i längden som playad?! Ska man blåsa en inneboende eller? Ska man hyra ut ett rum för att framstå som cool och man själv blir playad?

Är det inte spännande så säg mig...och alla de här spaggarna som hittar hit, eller fransmän och marokaner?! Hm...undrar vad de egentligen begriper av mina eminenta inlägg?! Eller kollar de bara på bilder? Ehe...vi hitta en svensk tjej....säkert massa snuskbilder från de syndigas leverne där i norr...leta...leta...leta, fan värdelöst ju, inte ens en bild på en isbjörn?!

Hade ju bablefish översättare här förut, ren komik vad den översatte....älskade den tyska versionen...preciiiis så som jag snackar när jag shoppar alkohol där. Eine falschen rotentjuten, nein nicht billigt crapzen, ish vill ha eine fiiine winer...du fattenzie?! Ah, dumkpofen..skickenzie hit die chefen, fattenzie nicht nada...okej vi försökenzie maid aine flarren whiskey...aaah jaja guth som fan...ja den I havenzie finen minnen zu...bra bra. Zå ich e nöjden...ja kassa...vart fan är den då? Kan du peka eller?! Pekenzie the weigen to kassan? Bitter please...danke?!

Funkar varenda gång...de tittar på en som man är en dum turist, fast man helt klart e självlärd i det tyska språket och vafan...det är väl självklart att de fattar vad man vill ha...SPRIT, billig SPRIT...ska det vara så svårt att begripa?! *FNYS*

7 Comments:

Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha, ha! Du ÄR helt awesome!!!

Och med lite falschen rotentjut och aine flarren whiskey så blir ju livet något enklare...nja, kanske inte men din blogg blir desto mer lättförståerlig.

Trevlig helg på dig och se upp för pakistanska bloggbesökare som skriver märkliga kommentarer - utlänningar...ut med dem, säger jag!

Samuel

fredag, november 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Fan, du får en att skratta!! Har du funderat på stand up...?
/alis

fredag, november 24, 2006  
Anonymous Anonym said...

Skal på dej! Hahaha.

fredag, november 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

*S* Ja Samuel, jag är fantastisk I know (and my ego 2).

Snart kommer jag snacka paki oxå ska du se, men nu e jag ju på spritförbud tyvärr men jaja :P

Trevlig helt till dig & dina tjejor med!

fredag, november 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Mnja Alis...jag har fått höra det många gånger, men...du vet scenskräcken, jag inbillar mig att jag äger en sådan.

Jag må ha talat för åhörare förr (minns nog både skolan & utbildningar där efter) men mellan hyperventilering, rödfärgen, fnitter, stammning & high-speed snack så tror jag folk måste banda in mig & köra slowmotion om de ska hänga med i svängarna.

Vill minnas att jag inte fick så höga poäng när jag kvacka loss i plugget *S*, men nu har jag ju hela världen som läsare istället ;) hehe...bara det liksom?!

fredag, november 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Schålenzie Agge...shåg ditt rechept scherrö...fina grejor

fredag, november 24, 2006  
Blogger RedAngel said...

Schålenzie Agge...shåg ditt rechept scherrö...fina grejor

fredag, november 24, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home